دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواص و کاربرد روغن های گیاهی و حیوانی RSS Feed

در این قسمت از وبلاگ سلامت مرهم طب قصد داریم که اطلاعات کاملی از انواع روغن های گیاهی و روغن های حیوانی از جمله :

خواص روغن های گیاهی و حیوانی

طریقه مصرف 

کاربرد روغن های گیاهی در طب سنتی

عوارض جانبی و نکات مهم هنگام استفاده از روغن های گیاهی

خرید و قیمت انواع روغن های گیاهی را در اختیار علاقمندان به این حوزه از طب سنتی قرار دهیم.

 

marhamteb ۳۰ آوریل 0 4132
کاربردهای تاریخی روغن های گیاهی       روغن های گیاهی هزاران سال است که به دلیل اهداف دارویی، ضد پیری و آرایشی، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.  کاربردهای تاریخی روغن های گیاهی را می توان در چندی..
marhamteb ۰۶ آوریل 0 7006
تاریخچه روغن زنجبیل اسانس زنجبیل یا روغن ریشه زنجبیل از ریشه گیاه Zingiber officinale که بیشتر با نام زنجبیل شناخته می شود روغن گیری می شود. زنجبیل از خانواده زردچوبه و هل بوده و بومی کشور چین است. ..
marhamteb ۲۸ مارس 0 6332
به راحتی کرم دور چشم طبیعی خود را در خانه تهیه کنیدلبخند زدن، خندیدن و بسیاری از حالات صورت از علل طبیعی بروز خطوط اطراف چشم هستند که نمی توان و نباید از آنها اجتناب کرد. هرچند که این چین و چروک ها ..
marhamteb ۲۶ مارس 0 8060
تاریخچه روغن نعناع فلفلی  Mentha piperita یا همان نعناع فلفلی، گیاهی چند ساله و بومی مدیترانه است اما در ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، بریتانیای کبیر و ژاپن نیز کشت می شود. می توان آن را با برگ های ..
marhamteb ۱۲ مارس 0 2355
تاریخچه روغن اسطوخودوساسطوخودوس (Lavandula angustifolia) گیاهی همیشه سبز است که بیش از 2500 سال است که بیشترین اسانس را در جهان تولید کرده است. اسطوخودوس که در آب و هوای اقیانوسی با زمین های خشک، صخ..
marhamteb ۰۵ مارس 0 2465
روغن درخت چای – Tea Tree Oil روغن درخت چای یک روغن برجسته و همه کاره است که تقریباً برای هر نوع بیماری در هر قسمت از بدن می تواند استفاده شود. اثرات مثبت روغن درخت چای قدرتمند است و تأثیرات مفیدی بر..
marhamteb ۲۶ فوریهٔ 0 2653
تاریخچه روغن دارچین روغن دارچین از درختی گرفته می شود که با دو نام گیاه شناسی Cinnamomum zeylanicum و Cinnamomum vervun شناخته می شود، که هر دو به یک درخت اشاره دارند. این گونه ای است که دارچین واقع..
marhamteb ۰۹ فوریهٔ 0 15108
تاریخچه روغن جوانه گندم – Wheat Germ Oil گندم هزاران سال به عنوان یک کالای تجاری شناخته می شده است و تقریباً 9000-10000 سال پیش کشت شده است. در دوران پیش از تاریخ، کشت گندم افزایش سریعی را تجربه کرد..
marhamteb ۲۹ ژانویهٔ 0 2581
تاریخچه گردوقدمت درخت گردو به 8000 سال قبل از میلاد باز می گردد و به عنوان یکی از قدیمی ترین گیاهان در بشر شناخته می شود. گردو بخشی از خانواده Juglandaceae است که از 20 گونه گیاهی تشکیل شده است. چی..
marhamteb ۲۵ دسامبر 0 6454
ریشه جینسینگ چیست؟جینسینگ به هیچ وجه یک ماده جدید نیست. در واقع، جینسینگ در طب سنتی به عنوان یک سوپر غذا شناخته می شود. متخصصان پوست عقیده دارند که جینسینگ گیاهی است که حاوی سطوح بالایی از ویتامین ه..
marhamteb ۲۰ دسامبر 0 3085
روغن فندق چیست روغن فندق مزایای سلامتی زیادی دارد. به عنوان یک ماده غذایی دارای غلظت بالاتری از اسیدهای چرب تک غیراشباع است، که طبق تحقیقات انجام شده باعث افزایش کلسترول "خوب" (HDL) و کاهش کلسترول "..
marhamteb ۱۱ دسامبر 0 10876
آیا روغن های گیاهی می توانند به رشد و تقویت ریش آقایان کمک کنند؟ ریش با پوشاندن پوست صورت، از آن محافظت کرده و علاوه بر ایجاد گرما، مردان را از زنان متمایز می کند. البته یک جستجوی ساده در گوگل می تو..
نمايش 1 تا 12 از 56 (5 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات