دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواص و کاربرد روغن های گیاهی و حیوانی RSS Feed

در این قسمت از وبلاگ سلامت مرهم طب قصد داریم که اطلاعات کاملی از انواع روغن های گیاهی و روغن های حیوانی از جمله :

خواص روغن های گیاهی و حیوانی

طریقه مصرف 

کاربرد روغن های گیاهی در طب سنتی

عوارض جانبی و نکات مهم هنگام استفاده از روغن های گیاهی

خرید و قیمت انواع روغن های گیاهی را در اختیار علاقمندان به این حوزه از طب سنتی قرار دهیم.

 

opencart 0 4567
کاربردهای تاریخی روغن های گیاهی        روغن های گیاهی هزاران سال است که به دلیل اهداف دارویی، ضد پیری و آرایشی، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.  ..
opencart 0 7494
تاریخچه روغن زنجبیل  اسانس زنجبیل یا روغن ریشه زنجبیل از ریشه گیاه Zingiber officinale که بیشتر با نام زنجبیل شناخته می شود روغن گیری می شود. زنجبیل ..
opencart 0 7014
به راحتی کرم دور چشم طبیعی خود را در خانه تهیه کنید لبخند زدن، خندیدن و بسیاری از حالات صورت از علل طبیعی بروز خطوط اطراف چشم هستند که نمی توان و نبا..
opencart 0 8523
تاریخچه روغن نعناع فلفلی   Mentha piperita یا همان نعناع فلفلی، گیاهی چند ساله و بومی مدیترانه است اما در ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، بریتانیای کبی..
opencart 0 2782
تاریخچه روغن اسطوخودوس اسطوخودوس (Lavandula angustifolia) گیاهی همیشه سبز است که بیش از 2500 سال است که بیشترین اسانس را در جهان تولید کرده است. اسطو..
opencart 0 2894
روغن درخت چای – Tea Tree Oil  روغن درخت چای یک روغن برجسته و همه کاره است که تقریباً برای هر نوع بیماری در هر قسمت از بدن می تواند استفاده شود. اثرات..
opencart 0 3092
تاریخچه روغن دارچین  روغن دارچین از درختی گرفته می شود که با دو نام گیاه شناسی Cinnamomum zeylanicum و Cinnamomum vervun شناخته می شود، که هر دو به ی..
opencart 0 15608
تاریخچه روغن جوانه گندم – Wheat Germ Oil  گندم هزاران سال به عنوان یک کالای تجاری شناخته می شده است و تقریباً 9000-10000 سال پیش کشت شده است. در دورا..
opencart 0 3013
تاریخچه گردو قدمت درخت گردو به 8000 سال قبل از میلاد باز می گردد و به عنوان یکی از قدیمی ترین گیاهان در بشر شناخته می شود. گردو بخشی از خانواده Jugl..
opencart 0 6919
ریشه جینسینگ چیست؟ جینسینگ به هیچ وجه یک ماده جدید نیست. در واقع، جینسینگ در طب سنتی به عنوان یک سوپر غذا شناخته می شود. متخصصان پوست عقیده دارند که ..
opencart 0 3543
روغن فندق چیست  روغن فندق مزایای سلامتی زیادی دارد. به عنوان یک ماده غذایی دارای غلظت بالاتری از اسیدهای چرب تک غیراشباع است، که طبق تحقیقات انجام شد..
opencart 0 11605
آیا روغن های گیاهی می توانند به رشد و تقویت ریش آقایان کمک کنند؟  ریش با پوشاندن پوست صورت، از آن محافظت کرده و علاوه بر ایجاد گرما، مردان را از زنان..
نمايش 1 تا 12 از 56 (5 صفحه)
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر