دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

بیماری های زنان RSS Feed

مقالات مرتبط با بیماری های زنان

marhamteb ۳۰ مهٔ 0 7206
یائسگی کاهش طبیعی تولید هورمون های جنسی و پایان سیکل قاعدگی زنان است که معمولا در دهه 40 یا 50 زندگی شروع می شود. علائم رایج یائسگی گرگرفتگی، خشکی واژن، لرز، تعریق شبانه، افزایش وزن، پریودهای نامنظم، ..
marhamteb ۰۵ فوریهٔ 0 23208
عفونت ادراری (UTI) نوعی عفونت است که معمولا در کلیه ها، مثانه و مجرای ادراری (هر نقطه از مجاری ادراری و کلیه ها) یافت می شود. همچنین اغلب عفونت ها، دستگاه ادراری تحتانی یعنی مثانه و مجاری ادراری را در..
marhamteb ۰۸ ژانویهٔ 0 13617
بعد از بارداری و در دوران شیردهی بسیاری از مادران دچار کمبود شیر می شوند و در برخی موارد نیز قادر به شیر دادن به کودک خود نیستند. کمبود شیر مادر می تواند ناشی از استفاده از دارو های آرامبخش و اعصاب و ..
marhamteb ۰۸ دسامبر 0 5792
در حالی که هم مردان و هم زنان دچار بیماری‌های مختلفی می‌شوند، برخی از مسائل، سلامتی زنان را به‌طور متفاوت و بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهند. علاوه بر این، بسیاری از بیماری ها و شرایط مربوط به سلامت زنان ..
marhamteb ۰۴ اوت 0 12745
تقویت کننده های نیرو جنسی در طب سنتییکی از مهم ترین مسائل زناشویی که باید به آن توجه ویژه شود، انجام شکل صحیح و اصولی مقاربت است. زیرا اگر به شکل صحیح و اصولی انجام نگیرد، علاوه بر اینکه موجب اختلاف..
marhamteb ۱۵ فوریهٔ 0 21830
درمان بیماری های رحم و دستگاه تناسلی با پماد واژینال رویان بوعلی داروزنان معمولا بیشتر از مرد ها دچار بیماری می شوند که معمولا مربوط به رحم و دستگاه تناسلی آن ها است. ناباروری، چسبندگی لوله های رحم،..
marhamteb ۰۶ ژانویهٔ 0 7633
هرپس سیمپلکس یا بیماری تبخال (Herpes simplex)یک عفونت ویروسی است که به طور معمول دهان، اندام تناسلی یا ناحیه مقعد را درگیر می کند. این بیماری مسری است و می تواند باعث شیوع زخم ها و علائم دیگر از فرد..
marhamteb ۰۹ نوامبر 0 4763
یائسگی چیست؟ با افزایش سن ، بدن زنان استروژن و پروژسترون را که هورمون های اصلی در تولید مثل هستند را به مقدار کمتری تولید می کند. هنگامی که سطح این هورمون ها کاهش پیدا کند ، سیکل قاعدگی متوقف میشود..
marhamteb ۱۴ اکتبر 0 10918
چرا دوره های پریود شما نامنظم است ؟هر زن با زن دیگر متفاوت است و این شامل دوره های قاعدگی نیز میشود. به طور متوسط ، یک زن هر 24 تا 38 روز پریود می شود و یک دوره قاعدگی معمولاً حدود 2 تا 8 روز زمان م..
marhamteb ۱۹ سپتامبر 0 36920
بیماری های زنان زنان و مردان هر دو دچار بیماری و شرایط مختلفی میشوند اما برخی از مسائل بهداشتی بر زنان تاثیر بیشتری میگذارد. همچنین بسیاری از بیماری ها در زنان براحتی قابل تشخیص نیستند و انجام آزمای..
marhamteb ۱۵ ژوئیهٔ 0 3098
اگر در دوران بارداری نگران رژیم غذایی برای حفظ سلامتی خود و کودکتان هستنید کاملا طبیعی است. نگران نباشید تنهای کاری که باید انجام دهید آن است که بدانید کدام خوراکی ها را در رژیم غذایی خود اولویت قرار ..
۲۲ مهٔ 0 5887
خوراکی های خطرناک در دوران بارداری استفاده اشتباه از گیاهان دارویی و سایر مواد خوراکی در برخی موارد از جمله زمان بارداری می توانند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین آسیب هایی..
نمايش 1 تا 12 از 13 (2 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات