دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سلامت پوست و مو RSS Feed

جمع آوری انواع مقالات و اخبار علمی در رابطه با سلامت پوست و مو و همچنین کمک به شناخت انواع بیماری ها و مشکلات مربوط به پوست و مو به همراه معرفی انواع راه کار ها مناسب برای درمان این نوع مشکلات در وبلاگ سلامت مرهم طب.

marhamteb ۱۱ ژوئیهٔ 0 3680
هیچ چیز به اندازه یک اسکراب خانگی نمی تواند به درخشش و زیبایی پوست شما کمک کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم دستور العمل های بی نظیری را برای برطرف کردن نیازهای مختلف پوست به شما آموزش دهیم...
marhamteb ۰۹ ژوئیهٔ 0 11733
روغن گیاهی برای سفید کردن پوست مانند یک پارادوکس به نظر می رسد. زیرا ما اغلب از کرم‌ها، سرم های پوستی، صابون‌ها و در موارد شدید از برخی  دارو ها برای بهبود رنگ پوست و شفاف‌ و سفیدتر کردن آن استفاده می..
marhamteb ۲۵ ژوئن 0 2362
با شروع فصل تابستان و عمود تر شدن زاویه تابش نور خورشید بر روی زمین، ممکن است زمانی که ما مشغول بازی، باغبانی، شنا، پیاده روی و لذت بردن از سایر فعالیت های تابستانی هستیم، دچار آفتاب سوختگی شویم.  است..
marhamteb ۱۱ ژوئن 0 16153
خارش پوست سر، زمانی که به طور مداوم باشد، می‌تواند تبدیل به یک بیماری شود اما نگران نباشید، در دل طبیعت راه حل‌هایی برای این مشکل وجود دارد.دلایل خارش پوست سرپوست خشکزمانی که پوست سر شما به اندا..
marhamteb ۲۸ مهٔ 0 2658
خیلی از افراد علاقه دارند که مو های صاف و لختی داشته باشند، زیرا استایل کردن موی صاف راحت تر است و تقریبا نگهداری آسانی دارد. بسیاری از زنان (و تعدادی از مردان با موهای بلند) با استفاده از چندین ماده ..
marhamteb ۱۶ آوریل 0 2453
روغن شترمرغ برای چی خوبه؟ آیا روغن شترمرغ برای پوست و لک صورت مناسبه؟ روغن شترمرغ یکی از مشهورترین روغن ها در دنیا است و به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد برای طیف وسیعی از مشکلات پوستی مورد استفاده ..
marhamteb ۲۸ مارس 0 6338
به راحتی کرم دور چشم طبیعی خود را در خانه تهیه کنیدلبخند زدن، خندیدن و بسیاری از حالات صورت از علل طبیعی بروز خطوط اطراف چشم هستند که نمی توان و نباید از آنها اجتناب کرد. هرچند که این چین و چروک ها ..
marhamteb ۱۴ مارس 0 3527
پسوریازیس چیست؟ پسوریازیس یک بیماری خودایمنی مزمن است که باعث تجمع سریع سلول های پوست می شود. این تجمع سلولی باعث بروز پوسته پوسته شدن بر روی پوست می شود.التهاب و قرمزی از علائم نسبتاً شایع پسوریا..
marhamteb ۱۴ فوریهٔ 0 8560
تاریخچه نمک های معدنی از زمان های قدیم، استخراج چندین نوع نمک طبیعی که هم در زیر زمین و هم در زیر آب یافت می شود، به ویژه در زیر آب دریا رایج بوده است. نمک به دست آمده از آب دریا تبخیر شده نیز به عن..
marhamteb ۱۷ ژانویهٔ 0 2272
آیا در فصل زمستان بر روی پوست خود احساس خشکی و خارش می کنید؟ خب شایدممکن است اگزما داشته باشید. اگزما یک بیماری پوستی است که باعث خشکی زیاد، قرمزی و در نهایت التهاب پوست می شود. اگزما در همه سنین بویژ..
marhamteb ۰۳ ژانویهٔ 0 3029
علت ریزش مو بعد از کرونا Covid-19 صد ها نفر بعد از ابتلا به کووید 19 به مشکل ریزش مو دچار شده اند و حتی بعد از گذشت چندین ماه پس از بهبودی، علائم ریزش مو با آن ها همراه بوده است. پزشکان بر این باورن..
marhamteb ۱۵ دسامبر 0 17502
معضلی به نام التهاب پوستی التهاب پوست نشانه ای از پاسخ ایمنی در بدن است و علائم آن می تواند شامل قرمزی، تب، خارش، حساسیت و تورم باشد. علت یا محرک ایجاد کننده التهاب پوست ممکن است حاد و مزمن باشد، ما..
نمايش 1 تا 12 از 70 (6 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات