روغن شترمرغ برای چی خوبه؟ آیا روغن شترمرغ برای پوست و لک صورت مناسبه؟ 

روغن شترمرغ یکی از مشهورترین روغن ها در دنیا است و به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد برای طیف وسیعی از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. روغن شترمرغ سریعا جذب پوست می شود و به هیچ عنوان آثار چربی از خود بر روی پوست به جا نمی گذارد. این روغن حاوی اسید های چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است، اسید های چربی که برای ترمیم و بازسازی سلول های پوستی ضروری هستند. روغن شترمرغ دارای خواص ضد التهاب و ضد درد است و ماساژ دادن آن بر روی مفاصل می تواند درد و التهاب در این نواحی را کاهش دهد. 
روغن شترمرغ از آن دسته از روغن هایی که موجب افزایش جریان خون در زیر پوست می شود و همین امر عمل ترمیم پوست آسیب دیده را افزایش می دهد. 

از روغن شترمرغ به دلیل خواص بی نظیرش در تهیه انواع محصولات پوستی مانند کرم های ضد چروک، ضد لک صورت، مرطوب کننده و آبرسان و همچنین صابون های مناسب پوست صورت استفاده می شود. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین محصولات پوستی که بر پایه روغن شتر مرغ هستند را به شما معرفی کنیم. 

 

 

کرم روغن شترمرغ پانا 

کرم پانا یکی از فرآورده های حاصل از روغن شترمرغ است که برای درمان و جلوگیری از چین و چروک های پوستی، جوانسازی پوست، ترمیم پوست های آسیب دیده، رطوبت رسانی و نرم کنندگی پوست، رفع لکه های پوستی و بهبود شبکه های فیبری پوست بسیار موثر است. این کرم گیاهی علاوه بر روغن شترمرغ حاوی ویتامین ث، عصاره گیاه آلوئه ورا و موم زنبور عسل نیز هست و به همین دلیل اثربخشی بهتری از خود برروی درمان مشکلات پوست نشان می دهد. 
ویتامین ث موجود در کرم پانا موجب بوجود آمدن خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهاب در کرم پانا شده است و به همین دلیل از عوامل خارجی که موجب پیری پوست، چین و چروک و یا لک های پوستی می شود جلوگیری می کند. 
غنی بودن کرم پانا از اسید های چرب ضروری موجب شده است که رشد سلول های جدید پوست را تحریک کرده و موجب طراوت و شادابی بیشتر پوست شود.
اگر پوست حساسی دارید و یا مدام پوست شما دچار خشکی و اگزما می شود، کرم پانا می تواند برای کمک به پوست شما بهترین گزینه باشد. در حقیقت وجود روغن شترمرغ در کرم پانا و عصاره آلوئه ورا موجب شده است که خواص ضد التهاب از خود نشان داده و به سرعت خشکی، قرمزی و خارش پوستی را تسکین می دهد. 
یکی از مزیت های کرم پانا قابل استفاده بودن آن برای انواع پوست است و حتی پوست های چرب نیز می توانند به راحتی از آن برای تقویت و بهبود شرایط پوستی خود استفاده کنند. زیرا روغن شترمرغ دارای خواص غیر کمدوژنیک است و منافذ پوست را مسدود نمی کند و موجب ترشح چربی اضافی بر روی پوست نخواهد شد. 
بنابراین همه افراد با هر نوع پوستی می توانند با خیال راحت از کرم شترمرغ پانا استفاده کنند.  

 

 

برای خرید کرم شترمرغ پانا می توانید به فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و تنها با یک کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش و در سریع ترین زمان درب مزل تحویل بگیرید. 

عصاره روغن شترمرغ هیوا 

عصاره روغن شترمرغ، از روغن شترمرغ خالص تر است و به همین دلیل خواص بیشتری نسبت به روغن شترمرغ دارد. بر خلاف کرم پانا که علاوه بر عصاره روغن شترمرغ حاوی ترکیبات گیاهی دیگری نیز بود، کرم هیوا تنها حاوی عصاره خالص روغن شترمرغ است و بافتی نرم تر نسبت به کرم پانا دارد. 
کرم عصاره شترمرغ هیوا حاوی اسید های چرب ضروری امگا 3،6 و 9 است و به همین دلیل خواص ترمیم کننده و تقویت کننده پوست از خود نشان می دهد. 
از عصاره شترمرغ هیوا می توان برای ماساژ با هدف رفع خستگی و کوفتگی های عضلانی و افزایش جریان خون نیز استفاده کرد. این کرم به دلیل جذب سریعی که دارد به سرعت پوست صورت و بدن را مرطوب می کند و موجب آبرسانی به اعماق پوست می شود. در نتیجه از بروز خشکی، التهاب و چین و چروک های پوستی نیز جلوگیری می کند. 
عصاره روغن شترمرغ هیوا همچنین توانایی ترمیم سوختگی، خراش های پوستی و کاهش جای جوش و اسکار را دارد و به همین دلیل برای پیشگیری از التهابات پوستی بهترین گزینه است. 
خواص ضد التهاب و ضد درد عصاره روغن شترمرغ هیوا موجب شده است که برای تسکین انواع درد های مزمن و درد های مفصلی مانند آرتروز، کمردرد، زانودرد و روماتیسم و .. بسیار موثر باشد و توسط پزشکان طب سنتی به بیماران تجویز شود. 

 

 

 

برای خرید عصاره روغن شترمرغ هیوا می توانید به فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و تنها با یک کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش و در سریع ترین زمان درب مزل تحویل بگیرید. 

صابون عصاره روغن شترمرغ راژ 

این صابون گیاهی بر پایه عصاره روغن شترمرغ خالص تهیه شده و علاوه بر آن حاوی ترکیبات موثری چون عصاره آلوئه ورا، گل همیشه بهار، شی باتر و .. نیز است. 
صابون عصاره شترمرغ راژ به هیچ عنوان پوست را خشک و زبر نمی کند و با لایه برداری ملایمی که از پوست صورت انجام می دهد، سلول های مرده پوست را از بین می برد. در نتیجه برای رشد سلول های جدید و ترمیم سریع پوست های آسیب دیده بسیار مناسب است. 
این صابون برای پاک کردن آرایش نیز گزینه مناسبی است و می توان به عنوان شیرپاک کن از آن استفاده کرد. افرادی که از جوش های سرسیاه رنج می برند می توانند صابون عصاره روغن شترمرغ راژ را در روتین پوستی خود قرار دهند تا هرچه سریع تر از شر جوش های سرسیاه و کک و مک خلاص شوند. 
وجود شی باتر و آلوئه ورا در ترکیبات این صابون باعث شده است که بعد از استفاده پوست شما نرم و لطیف شود و هیچ گونه آثاری از خشکی بر روی پوست باقی نماند. در حقیقت این صابون با کمک به تنظیم چربی پوست صورت از خشکی بیش از حد یا چرب شدن بیش از حد پوست شما جلوگیری می کند و برای همه پوست ها بویژه پوست های حساس بهترین انتخاب است. 

 


برای خرید صابون عصاره روغن شترمرغ راژ می توانید به فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و تنها با یک کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش و در سریع ترین زمان درب مزل تحویل بگیرید. 

سخن آخر.. 

بطور کلی محصولات پوستی بر پایه روغن های طبیعی برای پوست صورت و بدن مفید هستند و می توانند به تقویت و جوانسازی پوست شما منجر شوند. همچنین محصولات گیاهی که در بالا معرفی شد همگی تولید شرکت داروسازی بوده و دارای سیب سلامت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند. به همین دلیل با خیال راحت می توانید از این محصولات در روتین روانه پوست و مو خود استفاده کنید.