دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

بیماری ها از نگاه طب سنتی RSS Feed

وبلاگ مرهم طب با جمع آوری اخبار و مقالات علمی سعی دارد تا اطلاعات مفید و ارزشمندی را در رابطه با انواع بیماری ها و همچنین دلایل و راه های درمان آن ها را در اختیار علاقمندان به حوزه پزشکی و طب سنتی قرار دهد.

این بیماری ها شامل : 

  • بیماری های تنفسی

  • بیماری های قلب و عروق

  • بیماری های کلیه و مجاری ادراری

  • بیماری ها کبد و دستگاه گوارش

  • بیماری دیابت

  • بیماری های استخوان، مفاصل و عضلات

  • بیماری ها مغز و اعصاب

  • سیستم ایمنی و .. 

خواهند بود.

marhamteb ۲۳ مهٔ 0 4932
گرفتگی صدا چیست؟ گرفتگی صدا اغلب نشانه بروز مشکل در تارهای صوتی حنجره است و علائمی مثل نازک شدن یا زیر شدن صدا را به دنبال دارد. صدا چگونه تولید می شود؟صدای ما از ارتعاش تارهای صوتی (دو نوار از ..
marhamteb ۲۱ مهٔ 0 18506
دمنوش های گیاهی می‌توانند به سرعت سردرد را تسکین دهند. بسیاری از دردهایی که برای بدن ایجاد می‌شوند ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که باید آنرا بررسی کرد. سردرد نیز یکی از آنهایی است که با رفع علت ای..
marhamteb ۱۶ مهٔ 0 150100
سردی معده چیست؟ سردی معده یکی از مشکلات شایع در دستگاه گوارش است که بسیاری از افراد را به خود درگیر می کند. علائم سردی معده می تواند شامل افزایش اشتها، افزایش وزن و چاقی شکمی، احساس سنگینی و پری در ..
marhamteb ۱۴ مهٔ 0 34922
پرکاری تیروئید چیست؟پرکاری تیروئید که (Hyperthyroidism) نیز نامیده می شود، زمانی رخ می دهد که غده تیروئید هورمون های تیروئیدی بیشتری نسبت به نیاز بدن شما تولید می کند. تیروئید یک غده کوچک پروانه ای ..
marhamteb ۰۹ مهٔ 0 20982
غلظت خون چیست؟ غلظت خون در حقیقت عدم توازن بین تعداد گلبول های قرمز خون است. یعنی افزایش تعداد گلبول های قرمز در خون با افزایش غلظت خون همراه خواهد بود. اما چه چیزی موجب غلظت خون یا همان polycythemi..
marhamteb ۰۷ مهٔ 0 9165
کهیر چیست؟کهیر (Hives)، جوش های خارش دار و برجسته ای هستند که برروی پوست ایجاد می شوند. آنها معمولا قرمز، صورتی یا گوشتی هستند و گاهی اوقات دچار سوزش یا درد می شوند. در بیشتر موارد، کهیر به دلیل وا..
marhamteb ۲۵ آوریل 0 4478
پوکی استخوان بیماری است که در آن بافت استخوان ها شروع به تحلیل رفتن می کند و تراکم مورد نیاز خود را از دست می دهد. کلمه "پوکی استخوان" به معنای شکنندگی تدریجی استخوان ها است، به طوری که حتی یک استرس خ..
marhamteb ۰۴ آوریل 0 198256
ترشحات پشت حلق ترشحاتی که از بینی و گلو احساس می شوند در حقیقت مخاط اضافی است که توسط غدد بینی و گلو ترشح می شوند. در اغلب موارد فرد احساس می کند که این مخاط از گلو می آیند و باید گلو خود را صاف کند..
marhamteb ۱۴ مارس 0 3524
پسوریازیس چیست؟ پسوریازیس یک بیماری خودایمنی مزمن است که باعث تجمع سریع سلول های پوست می شود. این تجمع سلولی باعث بروز پوسته پوسته شدن بر روی پوست می شود.التهاب و قرمزی از علائم نسبتاً شایع پسوریا..
marhamteb ۰۷ مارس 0 17917
سوزش معده احساس سوزش در معده ممکن است برای بسیاری از افراد اتفاق بیافتد و بسیار نامطلوب و آزاردهنده است. سوزش معده اغلب ناشی از سوء هاضمه و عملکرد نادرست معده در هضم غذا است، اما ممکن است دلایل دیگر..
marhamteb ۲۸ فوریهٔ 0 9173
در طب سنتی ضعف در حافظه نشانه غلبه خلط سودا و بلغم بر مغز است که موجب اختلال در عملکرد درست مغز می شود. همچنین در سنین بالا ضعف حافظه عموما به دلیل اختلال در غده تیروئید اتفاق می افتد و بی خوابی، فرام..
marhamteb ۲۳ فوریهٔ 0 36376
کبد چرب یا التهاب کبد انواع مختلفی دارد و شامل یرقان عادی، یرقان پیشرفته، یرقان مجهول، هپاتیت نوع D و هپاتیت نوع E است.  امروزه به دلیل تغذیه نادرست و رفتار و عادت های غلط در زندگی افراد زیادی به بیما..
نمايش 1 تا 12 از 100 (9 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات