دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

بیماری های مردان RSS Feed

مقالات مرتبط با مشکلات و بیماری های مردان

marhamteb ۰۹ آوریل 0 6395
انزال زودرس چیست؟ انزال زودرس نوعی اختلال در عملکرد جنسی مردان است و زمانی رخ می دهد که مرد به ارگاسم می رسد و منی را زودتر از آنچه که خود یا شریک زندگی اش می خواهد آزاد می کند (انزال می کند). این ا..
marhamteb ۱۱ دسامبر 0 10876
آیا روغن های گیاهی می توانند به رشد و تقویت ریش آقایان کمک کنند؟ ریش با پوشاندن پوست صورت، از آن محافظت کرده و علاوه بر ایجاد گرما، مردان را از زنان متمایز می کند. البته یک جستجوی ساده در گوگل می تو..
marhamteb ۱۵ نوامبر 0 2384
افسردگی در مردانمردان، زنان و افراد با هر هویت جنسی ممکن است در مقطعی از زندگی خود افسردگی را تجربه کنند. افسردگی درواقع یک وضعیت جدی است که بر نحوه تفکر، احساس و عمل فرد تأثیر می گذارد. بر اساس داد..
marhamteb ۰۱ نوامبر 0 2430
به پزشک خود مراجعه کنیدآقایان معمولا کمتر از خانم ها به پزشک مراجعه می کنند و علائم غیر معمولی را که با سلامتی آن ها در ارتباط است را نادیده می گیرند. همین امر ممکن است توضیح این امر باشد که چرا زنا..
marhamteb ۰۴ اوت 0 13152
تقویت کننده های نیرو جنسی در طب سنتییکی از مهم ترین مسائل زناشویی که باید به آن توجه ویژه شود، انجام شکل صحیح و اصولی مقاربت است. زیرا اگر به شکل صحیح و اصولی انجام نگیرد، علاوه بر اینکه موجب اختلاف..
marhamteb ۱۷ آوریل 0 101918
اختلال نعوظ در آقایانسلامت جنسی یکی از پیش نیاز های اصلی داشتن یک رابطه زناشویی با کیفیت است که بر روی سلامت جسمی و روانی فرد تاثیرات زیادی دارد. رژیم غذایی سالم، فعالیت بدنی مناسب و دوری از استرس و..
marhamteb ۰۶ ژانویهٔ 0 7998
هرپس سیمپلکس یا بیماری تبخال (Herpes simplex)یک عفونت ویروسی است که به طور معمول دهان، اندام تناسلی یا ناحیه مقعد را درگیر می کند. این بیماری مسری است و می تواند باعث شیوع زخم ها و علائم دیگر از فرد..
marhamteb ۲۸ سپتامبر 0 16207
تستوسترون چیست ؟تستوسترون هورمونی است که در انسان و همچنین سایر حیوانات یافت میشود. بیضه ها در درجه اول تستوسترون را در مردان ایجاد میکنند. تخمدان های زنانه نیز تستوسترون تولید میکنند اما به مقدار ..
marhamteb ۲۶ اوت 0 32148
افزایش میل جنسی و درمان زود انزالی در آقایان یکی از مشکلات شایع در زندگی های زناشویی، کاهش میل جنسی در زنان و مردان است.  بسیاری از مردان به دنبال راه های موثر برای افزایش میل و عملکرد جنسی خود هستن..
نمايش 1 تا 9 از 9 (1 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات