دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواص و کاربرد گیاهان دارویی RSS Feed

در این قسمت از وبلاگ سلامت مرهم طب به معرفی انواع گیاهان دارویی و خواص و کاربرد آن ها در طب سنتی برای درمان انواع بیماری ها برگرفته از منابع و کتب ارزشمند طب سنتی برای علاقمندان به شناخت گیاهان دارویی و طب سنتی پرداخته میشود.

opencart 0 4880
ریشه سنبل الطیب که با نام علمی آن Valeriana officinalis نیز شناخته می شود یک داروی گیاهی است که ریشه در یونان باستان دارد. گیاه سنبل الطیب دارای گل ها..
opencart 0 18744
فصل پاییز و زمستان معمولا فصل شروع آنفولانزا و سرماخوردگی است و همه ما می دانیم علائمی چون آبریزش بینی، سرفه های شدید و گلودرد دردناک برای از پا درآور..
opencart 0 4676
در این مطلب به سوالات زیر پاسخ داده می شود:  بابونه چیست؟  خواص چای بابونه چیست؟  طبع دمنوش بابونه چیست؟  چه مقدار بابونه مصرف کنی..
opencart 0 3389
میوه به میوه به معطر و گلابی شکل، گوشتی و معطر است. میوه های درخت به زمانی که نارس هستند، به رنگ سبز روشن بوده و به محض رسیدن زرد می شوند. میوه به بز..
opencart 0 4333
تقویت سیستم ایمنی و مقابله سرماخوردگی  آیا با سرد شدن هوا شما هم نگران سرما خوردگی می شوید؟ آیا به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی خود در فصل سرما مرتبا د..
opencart 0 10717
25 خاصیت منحصر به فرد گل قاصدک برای سلامتی آیا تا به حال مشاهده کرده اید که در باغچه و باغ ها، علف های هرز مزاحمی رشد می کنند؟ به احتمال زیاد همه ما ..
opencart 0 5685
چرا دمنوش های گیاهی؟ اگر به دنبال نوشیدنی هستید که شما را در فصل زمستان گرم کند یا در فصل تابستان شما را خنک کند، دمنوش های گیاهی بهترین گزینه هستند ..
opencart 0 5090
دمنوش های گیاهی مفید برای سلامتی  اگر شما هم مثل من به دمنوش های گیاهی علاقمند هستید و آن ها را به نوشیدنی های دیگر ترجیح می دهید، در ادامه با من همر..
opencart 0 11990
سیر سیاه چیست؟ - Black Garlic   به احتمال زیاد با سیر تازه و عطر و طعم قوی آن کاملاً آشنا هستید. اما آیا تابحال درباره سیر سیاه چیزی شنیده اید؟ سیر س..
opencart 0 3792
9 مورد از محبوب ترین داروهای گیاهی در جهان قرن ها است که در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان، افراد برای برطرف کردن مشکلات مربوط به سلامتی خود، به داروه..
opencart 0 3943
گیاه جاودانگی و قدرت از بین تمام گیاهان دارویی که بشر می شناسد، جینسینگ شاید افسانه ای ترین آن ها باشد و برای این امر دلیل خوبی هم وجود دارد: جینسینگ..
opencart 0 14527
درباره گیاه بومادران  بومادران گیاهی است که قرن ها در طب سنتی از آن برای مقاصد درمانی استفاده می شده است. همچنین با نام های دیگری چون الف ورقه، برنجس..
نمايش 1 تا 12 از 38 (4 صفحه)
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر