تقویت کننده های نیرو جنسی در طب سنتی

یکی از مهم ترین مسائل زناشویی که باید به آن توجه ویژه شود، انجام شکل صحیح و اصولی مقاربت است. زیرا اگر به شکل صحیح و اصولی انجام نگیرد، علاوه بر اینکه موجب اختلاف بین زوج ها می شود، زمینه ساز بروز برخی از بیماری ها شده و ناباروری را به دنبال دارد. در طب سنتی عمل نزدیکی باید بشکل طبیعی انجام شود و به اوج خود برسد. در واقع طب سنتی تحریک از طریق تحریک آلت تناسلی یا دیدن تصاویر تحریک کننده را پیشنهاد نمی کند. 

در طب سنتی فایده خوردن غذا های مفید بیشتر از مصرف دارو است، اما غذایی که انتخاب می شود باید دارای 3 ویژگی باشد. 

ویژگی اول: کثیرالغذا باشد، یعنی غذا هایی که مقوی هستند و بعد از خوردن انرژی زیادی در بدن تولید می کنند و فرد را تا مدت طولانی سیر نگه می دارند. کثیرالغذا در واقع به خوراکی های پرانرژی، مقوی و سنگین گفته می شود. 

ویژگی دوم: مولد ریح و باد باشد، یعنی غذا هایی که نفاخ هستند.

ویژگی سوم: طبعی مایل به گرمی داشته باشند. 

در واقع غذا هایی که دارای این 3 ویژگی هستند، از بهترین نوع غذا محسوب می شوند و شما را از موارد دیگر بی نیاز می کنند. همچنین اگر همه این ویژگی ها در یک غذا وجود نداشته باشد، می توانید از چند نوع غذا استفاده کنید. 

 

 

مواد غذایی مفید در تقویت قوای جنسی و باروری

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، انتخاب مواد غذایی درست، شما را از هر نوع دارو و مکمل بی نیاز می کند. به همین جهت در ادامه لیستی از میوه ها، سبزیجات، حبوبات، خشکبار، گوشت ها، لبنیات، ادویه جات و نوشیدنی و .. مفید برای تقویت نیرو جنسی و باوروری برای شما آورده ایم تا بتوانید یک رژیم غذایی صحیح برای خود برنامه ریزی کنید. 

میوه های مفید برای تقویت قوای جنسی

انگور شیرین، خربزه شیرین و رسیده، انار شیرین، نارگیل، خرما و انجیر برای افزایش نیرو جنسی بسیار مفیدند. در صورتی که فرد مزاج بسیار گرمی داشته باشد، شفتالو، خیار و هندوانه مفید خواهند بود. 

حتما بخوانید: عادت های غذایی که شما را بیمار می کنند

سبزیجات مفید برای تقویت نیرو جنسی

در صورتی که مزاج سرد یا معتدلی دارید، سبزیجاتی چون نعناع، تره، شلغم، ترب، شنبلیله، کلم، شاهی، هویج، کرفس، خارخاسک (پخته شده با آب و عسل)، شبدر، کنگر فرنگی و مارچوبه می تواند مفید باشد و به تقویت میل و قوای جنسی در شما کمک کند. سبزیجات گفته شده را می توانید در انواع سوپ، آش، خورشت و .. استفاده کنید و از خواص منحصر به فردشان بهره مند شوید. 
اگر طبع بدن شما بسیار گرم است، همه سبزیجاتی که تر هستند می توانند برای شما مفید باشند. کاهو، کدو، خرفه و تخم خرفه از این گروه هستند. همچنین خوردن سبزیجات تازه ای که به همراه روغن کنجد یا روغن بادام پخته شده اند، به افزایش نیرو باه کمک می کند.

حبوبات مفید برای تقویت نیرو جنسی و باروری

هر نوع حبوباتی که نفاخ بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار باشد، برای تقویت قوای جنسی مفید است. این حبوبات می تواند شامل نخود، باقلی، لوبیا و .. باشد. 
در بین حبوبات نخود از ارزش غذایی بالاتری برخوردار بوده و برای تقویت نیرو جنسی بسیار مفید است. نخود گرمی معتدلی دارد و مولد ریح و باد است. خوردن روزانه یک مشت نخود که از دو شب قبل در آب خیسانده شده است بسیار مقوی خواهد بود و در طول روز به حفظ انرژی شما کمک می کند. افرادی که مزاج سرد دارند بهتر است نخود را با کمی زنجبیل میل کنند. 
در طب سنتی نوشیدن آب نخود خیسانده شده (به مدت 48 ساعت) نیز برای تقویت نعوظ و تقویت آلت تناسلی توصیه می شود.
آب نخود را می توانید با کمی عسل ترکیب کرده و در وعده صبح میل کنید. همچنین در صورتی که مشکل سوء هاضمه دارید، پوست نخود را گرفته و میل کنید. 
نخود به عنوان یک از قوی ترین مواد غذایی در طب سنتی است و پزشکان طب سنتی عقیده دارند هیچ دارویی از خوردن نخود و آب نخود مفید تر نیست. 

خشکبار مفید برای تقویت میل و قوای جنسی

خشکبار مفید در تقویت نیرو جنسی شامل پسته، فندق، بادام درختی، گردو، مویز، چلغوزه، مغز زبان گنجشک و حبه الخضرا هستند. 
مغز چلغوزه را به مدت یک شبانه روز در آب خیسانده و به همراه مویز با شکر سرخ میل کنید. 
مغز بادام و قند کوبیده شده نیز اگر همراه با یکدیگر خورده شوند، برای افزایش نیرو جنسی بسیار نافع هستند. 
مقداری مغز پسته، بادام، فندق و گردو را کوبیده و با یکدیگر ترکیب کنید. سپس یک قاشق غذاخوری از این ترکیب را در یک لیوان شیر حل کرده و با دو عدد خرما میل کنید. می توانید از یک قاشق قوتو چهل گیاه نیز استفاده کنید. 
پوست بادام درختی را بگیرید و لابلای خرما قرار داده و میل کنید. 

گوشت و لبنیات مفید برای تقویت قوای جنسی 

در بین گوشت ها، گوشت گوسفند و بره، شتر، خروس خانگی، مرغابی، جوجه مرغ، مرغ خانگی، جوجه کبوتر، دراج، گنجشک، میگو، ماهی تازه (برای افراد با مزاج گرم) و .. برای تقویت نیرو جنسی مفیدند. هم چنین مغز گنجشک، کبوتر، مرغابی، بره و تخم پرندگانی چون کبک، کبوتر، گنجشک، تخم مرغ، تخم مرغابی و اردک نیز برای تقویت قوای جنسی مفیدند. 
کسانی که مزاج سرد دارند باید گوشت های سردی چون ماهی را همراه با ادویه هایی چون زنجبیل، فلفل، میخک و دارچین میل کنند. 

نکته: گوشتی که برای تقویت قوا جنسی در غذا استفاده می شود، نباید سرخ شود. سرخ کردن گوشت خواص مفید آن را از بین می برد و به همین دلیل توصیه نمی شوئد. 
گوشت استفاده شده باید از حیوان جوان و فربه گرفته شده باشد. 

لبنیات مقوی برای نیرو جنسی نیز شامل شیر و روغن گاوی، سرشیر گاوی همراه با شکر، شیر شتر، شیر گوسفند و شیر بز است. شیر شتر می تواند برای تقویت غریزه جنسی موثر باشد و بهتر است به مدت 20 روز به میزانی که برای معده احساس سنگینی ایجاد نکند مصرف شود. 
مصرف ماست محلی می تواند در گرم مزاجان مفید باشد. شیر تازه نیز بهتر است همراه با میخک، عسل و دارچین میل شود. در طب سنتی توصیه می شود شیر گاو همراه خولنجان و شیر گوسفند همراه با تخم گزنه مصرف شود. 

حتما بخوانید: خواص شیر و لبنیات در طب سنتی

نوشیدنی های مفید برای تقویت قوای جنسی 

آب آهن تاب، آب عسل، آب نخود و شربت مویز از مقوی ترین نوشیدنی ها برای تقویت نیرو جنسی و باروری هستند. 

ادویه جات مفید برای تقویت نیرو جنسی و باروری

مصرف ادویه هایی چون دارچین، زنجبیل، فلفل سیاه و فلفل قرمز، میخک، زعفران، سیر، پیاز بریان شده، خولنجان، شقاقل، شکر سرخ، عسل، گلقند و پنیر مایه برای میل جنسی بسیار سودمند است. 
همچنین مصرف ترنجبین در جوانان می تواند برای افزایش منی مفید باشد، اما در افراد مسن مقدار منی را کاهش می دهد. 
از سوی دیگر خوردن 0.2 پنیر مایه ای که تازه از شیر گرفته شده است همراه با آب مفید خواهد بود.

با ترکیب مواد غذایی گفته شده با یکدیگر می توانید غذا هایی تهیه کنید که برای افزایش میل جنسی مفید هستند و می توانند به افزایش احتما باروری در زنان و مردان کمک کنند. 
 

تقویت میل و قوای جنسی با کپسول گیاهی دوریکس

کپسول تقویت قوای جنسی دوریکس از محصولات ترکیبی گیاهی طب سنتی بوده و برای رفع انزال زودرس، افزایش طول مدت رابطه، افزایش تمایلات جنسی بسیار موثر می باشد.

 

 

کاربرد قرص دوریکس 

درمان ناتوانی های جنسی، رفع انزال زودرس، افزایش تمایلات جنسی، افزایش تعداد اسپرم
حاوی ساپونین های استروئیدی، دیژونین یا موژنین، کورستین، کامفرول، زینجیبرول، فلاوندون، کامفن، کروسین، الدهید سینامیک، فنول ها و ..

ترکیبات قرص گیاهی دوریکس 

جینسینگ نپال، خارخاسک، گرده گل، زعفران، رویال ژل، دارچین و ...

مکانیسم اثر ترکیبات کپسول دوریکس

هر کدام از اجزای تشکیل دهنده قرص دوریکس در عین حال که کاملا گیاهی هستند، به دلیل ترکیبات فعالی که دارند به تقویت قوای جنسی، بهبود نعوظ، افزایش اسپرم و .. کمک می کنند. در ادامه به بررسی این ترکیبات موثر خواهیم پرداخت.

جینسینگ نپال و تقویت قوای جنسی

از جینسینگ غالباً به عنوان پادشاه همه گیاهان یاد می شود و به عنوان یک عامل امیدوار کننده و موثر برای بهبود سلامتی شناخته می شود. جینسینگ همچنین به عنوان یک داروی ضد قارچی مشهور است و برای درمان اختلال در عملکرد جنسی و همچنین تقویت قوای جنسی در طب سنتی چین مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعات انجام شده بر روی گیاه جینسینگ، تاثیرات مثبت آن را بر روی عملکرد جنسی آقایان و افزایش میل و قوا جنسی نشان می دهد و مشخص شده است که جینسینگ کیفیت و تعداد اسپرم را در افراد سالم و همچنین بیماران مبتلا به ناباروری بهبود می بخشد. این خواص بینظیر گیاه جنسینگ بیشتر به جینسنوزیدها، اصلی ترین ترکیب فعال دارویی جینسینگ مربوط خواهد شد. به همین دلیل وجود گیاه جینسینگ در کپسول دوریکس موجب شده است که این دارو گیاهی بطور ویژه بر روی عملکرد جنسی آقایان تاثیر مثبتی داشته باشد.

خارخاسک و درمان اختلال نعوظ

گیاه کوچک و گلداری است که پوشیده از خار است. در طب سنتی از گل، برگ و ریشه این گیاه به عنوان دارو گیاهی برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. 
از مهم ترین خواص گیاه خارخاسک می توان به افزایش میل و عملکرد جنسی اشاره کرد. همچنین مطالعات در رابطه با این گیاه نشان می دهد که خارخاسک موجب افزایش سطح برخی هورمون ها از جمله هورمون تستوسترون و استروژن می شود. 
گیاه خارخاسک به شکل معجزه آسایی به درمان اختلال نعوظ در آقایان کمک می کند و بر روی مسیر های عصبی مغز که مسئول باروری هستند نیز تاثیر مثبتی دارد. در نتیجه موجب تخمک گذاری در زنان و افزایش تعداد و کیفیت اسپرم در آقایان می شود. 
از دیگر خواص خارخاسک می توان به کاهش علائم افسردگی، درمان فشار خون بالا و مبارزه با دیابت نیز اشاره کرد.

گرده گل و افزایش تعداد اسپرم ها

گرده گل یا همان گرده زنبور عسل به عنوان یک غذای کامل شناخته می شود و به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی، آنزیم های مفید، آنتی اکسیدان های قوی و مواد مغذی بیشمار، برای درمان هر نوع بیماری مفید بوده و در یونان باستان نیز از گرده گل به عنوان جادوگر سلامت جنسی یاد می شده است.
پزشکان طب سنتی بر این باورند که گرده گل به افزایش تعداد اسپرم و افزایش باروری در اقایان کمک کرده و از التهاب پروستات نیز جلوگیری می کند. همچنین وجود روی در گرده گل باعث شده است که این ماده مغذی به یک محرک جنسی قدرتمند تبدیل شود و برای درمان ناتوانی های جنسی در خانم ها و آقایان بسیار موثر عمل کند.

زعفران و تاثیر آن بر تقویت قوای جنسی

زعفران گیاهی نشاط آور است و از میزان بالایی آنتی اکسیدان برخوردار است. تحقیقات نشان می دهد که زعفران دارای خواص تقویت کننده قوای جنسی و ضد افسردگی است و در طب سنتی برای بهبود عملکرد نعوظ، توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شود.
زعفران میل جنسی را افزایش می دهد و موجب افزایش رضایت در افراد می شود.

رویال ژل؛ افزایش قدرت باروری 

ژل رویال ماده ای بسیار مغذی و کامل است که سرشار از ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی از جمله آمینو اسیدها، ویتامین های گروه ب، آنزیم، آهن، پتاسیم و کلسیم و ... می باشد. مطالعات در رابطه با رویال ژل نشان می دهد که این ماده در تقویت قوای جنسی، افزایش اسپرم، افزایش میل جنسی و از همه مهم تر درمان ناباروری موثر بوده و در بسیاری از مکمل های تقویتی از آن استفاده می شود. از سوی دیگر رویال ژل، افزایش دهنده سطح تستوسترون در مردان نیز می باشد.

دارچین و دیگر ترکیبات گیاهی که در کپسول دوریکس وجود دارند، همگی دارای خواص منحصر به فرد برای تقویت قوای جنسی و قوای جسمی هستند و به دلیل وجود این ترکیبات موثر، کپسول دوریکس به یکی از قوی ترین مکمل های تقویت قوای جنسی گیاهی در بازار تبدیل شده است.

برای مشاوره، خرید و اطلاعات بیشتر در رابطه با کپسول دوریکس می توانید از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید.