روغن زالو چیست ؟ روغن زالو اصل چه فوایدی دارد ؟

محبوبیت روغن زالو روز به روز در حال افزایش است. روغن زالو بیشتر مورد توجه افرادی است که میخواهند اندام خوش فرم تر و زیباتری داشته باشند. 
زالو همیشه به عنوان یک حیوان ترسناک و منزجر کننده شناخته شده است اما فواید بینظیر آن برای بدن تفکر هارا نسبت آن تغییر داده است.

روغن زالو به انگلیسی (leech oil) :

زالو ها با نام لاتین Hirudomanilensis و در خانواده کرم های Fillum annelida شناخته میشود.
زالو ها دارای چندین دستگاه تناسلی هستند و از خون تغذیه میکنند.
زالو ها حیواناتی هستند که هم برای انسان و هم برای طبیعت مفید هستند. طبق تحقیقات انجام شده محققان به این نتیجه رسیده اند که از صد ها سال پیش از خواص درمانی زالو در طب سنتی ، از کشور هایی همچون هند گرفته تا یونان استفاده میشده است. حتی در اروپا و آمریکا نیز از فواید درمانی زالو استفاده میشده است.
با توجه به وجود مواد مفیدی که در زالو وجود دارد به عنوان یک روش درمانی ، با قرار دادن آن بر روی پوست و یا استخراج روغن از آن میتوان از خواص درمانی زالو بهرمند شد.
روغن زالو روش پر طرفدار تری در سر تا سر جهان میباشد.

طرز تهیه روغن زالو :

برای تهیه روغن زالو از زالوهای بالغ که به اندازه کافی بزرگ هستند استفاده میشود.سپس زالو هارا کاملا شسته و تمیز میکنند. زالو ها را بمدت یک ماه بدون تغذیه نگهداری میکنند با این هدف که کاملا استریل شوند و فاقد هر ماده اضافی باشند. بعد از استریل کردن زالو ها آن ها را با نوعی مواد مخصوص طبیعی ترکیب کرده و مجدد به مدت یک ماه در ظرف های مخصوصی نگهداری میکنند. بعد از تصفیه زالو ها آن هارا در روغن نارگیل و یا روغن زیتون قرار میدهند و طی فرایندی روغن زالو گرفته میشود.

روغن زالو بهتر است یا روغن خراطین :

روغن زالو با روغن خراطین متفاوت است ، اما بیشتر افراد آن هارا یکی میدانند. روغن زالو و روغن خراطین فقط عملکرد یکسانی دارند اما اثربخشی روغن زالو از روغن خراطین بیشتر است.
روغن زالو برای آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد و برای هر یک خواص منحصر به فردی دارد . 

خواص روغن زالو برای خانم ها : 

افزایش میل جنسی در خانم ها

روغن زالو دارای نیتریک اسید است که میتواند محرک اعصاب باشد و شور و اشتیاق را در فرد ایجاد کند.

فرم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن

روغن زالو با افزایش خون رسانی در این نواحی از طریق ماساژ ، اعصاب حرکتی را تحریک کرده و موجب سفت شدن و بزرگ شدن سینه و باسن میشود.

حجم دهنده گونه ، لب و چاق کننده صورت

روغن زالو با افزایش جریان خون و رساندن مواد مغذی به پوست موجب حجم دهی گونه و صورت میشود.

درمان کننده زخم های پوستی

روغن زالو به دلیل داشتن ماده هیالورونیداز مانند یک بی حس کننده عمل میکند و درد زخم را کاهش میدهد. همچنین با داشتن خواص ترمیم کنندگی موجب بهبود زخم میشود.

از بین برنده لک و آکنه پوست :

به دلیل وجود هیرودین و هیستامین موجود در روغن زالو ، لکه ها و آکنه را از بین میبرد.

جوانسازی پوست و ضد چین و چروک

به دلیل داشتن خواص کلاژن سازی با ماساژ مداوم روغن زالو بر روی پوست میتوان روند پیری پوست را متوقف کرد.

خواص روغن زالو برای آقایان :

  • بزرگ کننده طول و قطر آلت تناسلی 

  • کمک به نعوظ بهتر 

  • درمان زود انزالی زودرس

یکی از فواید اصلی روغن زالو بزرگ کننده آلت تناسلی است. روغن زالو با افزایش خون رسانی و مواد مغذی به این نواحی موجب حجم دهی و رشد آلت تناسلی میشود. همچنین روغن زالو موجب تقویت میل جنسی و افزایش نشاط در مردان میشود و از انزال زودرس جلوگیری میکند.

طول درمان روغن زالو :

در خانم ها :

آثار اولیه مصرف روغن زالو 2 ماه بعد از استفاده منظم ظاهر میشود و 6 ماه بعد از مصرف تغییر در بافت کاملا مشخص خواهد بود. دقت داشته باشید باید بطور منظم از روغن زالو استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

برای آقایان :

در آقایان بعد از 5 ماه استفاده از روغن زالو ، افزایش قطر آلت تناسلی صورت میگیرد و تغییر کاملا قابل مشاهده است و بعد از 8 ماه استفاده مداوم افزایش طول آلت تناسلی را در بر دارد.

توجه داشته باشید نوع ماساژ دادن و تداوم در مصرف روغن زالو برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار ضروری است.

 

برای خرید روغن زالو اصل در فروشگاه اینترنتی مرهم طب به لینک زیر مراجعه کنید :

خرید روغن زالو مخصوص بانوان

خرید روغن زالو مخصوص آقایان