دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

پودر ماءالجبن افتیمونی نیاک (پودر آب پنیر)

پودر ماءالجبن افتیمونی
پودر ماءالجبن افتیمونی
پودر ماءالجبن افتیمونی
پودر ماءالجبن افتیمونی
پودر ماءالجبن افتیمونی نیاک (پودر آب پنیر)
  • موجود: موجود
  • برند: نیاک
  • وزن: 360.00g
  • SKU: 94-0364-س

پودر ماءالجبن افتیمونی (پودر آب پنیر افتیمونی) تولید شرکت داروسازی نیاک است و توسط پزشکان طب سنتی برای دفع سودا، تصفیه خون و کبد، دفع سموم از بدن، درمان حساسیت های پوستی، درمان یبوست وشقاق، درمان واریس و درد سیاتیک، کاهش افسردگی و کاهش عادات وسواسی توصیه می شود.

99,000 تومان
بدون مالیات: 99,000 تومان

بررسی پودر ماءالجبن افتیمونی (پودر آب پنیر)

پودر ماءالجبن افتیمونی به دلیل ترکیبات گیاهی و معدنی خاص آن از نسخه های پر مصرف طب سنتی می باشد. 

شیر از دو نوع پروتئین با نام های کازئین (80 درصد) و آب پنیر (20 درصد) تشکیل شده است. آب پنیر در فرآیند تبدیل شیر به پنیر ایجاد می شود و حاوی 9 اسید آمینه ضروری برای بدن انسان است. آب پنیر با نام پروتئین Whey نیز در بازار شناخته می شود و به شکل مکل پروتئینی در داروخانه ها به فروش می رسد. 
ورزشکاران و افرادی که بدنسازی انجام می دهند بیشترین استفاده از آب پنیر را دارند، زیرا برای عضله سازی، کاهش اشتها و کاهش وزن بسیار مفید است.  

پروتئین یکی از مهم ترین ریز مغذی ها در بدن است که نقش مهمی در عملکرد صحیح متابولیسم ایفا می کند. مصرف پروتئین همچنین می تواند اشتها را مدیریت کرده و از پرخوری و اضافه وزن جلوگیری کند. علاوه براین تحقیقات انجام شده در این باره نشان می دهد که آب پنیر می تواند وزن را کنترل کند و به تقویت سیستم ایمنی، تقویت پوست و کنترل قندخون کمک کند. 
به همین دلیل است که پزشکان تغذیه وجود پروتئین کافی در وعده های روزانه را امری ضروری و مهم می دانند. 
پودر آب پنیر به دلیل داشتن آمینو اسید های ضروری می تواند به کاهش استرس و علائم افسردگی کمک کند. در طب سنتی نیز اینگونه بیان می شود که آب پنیر با نفوذ به عمیق ترین نقاط بدن، اخلاط زائد (بویژه خلط سودا) را از بدن دفع کرده و موجب کاهش استرس، اضطراب و علائم افسردگی می شود. 
در سالمندان آب پنیر می تواند موجب تقویت کبد و گوارش شود و سلول های قلب و عروق را نیز تقویت کند. 

خواص پودر ماءالجبن افتیمونی 

دفع سودا، تصفیه خون و کبد، دفع سموم از بدن، درمان حساسیت های پوستی، درمان یبوست وشقاق، درمان واریس و درد سیاتیک، کاهش افسردگی، کاهش عادات وسواسی 

 

 

پودر ماءالجبن افتیمونی برای بدنسازی 

پودر ماءالجبن منبع غنی از مواد مغذی، املاح معدنی و پروتئین و کربوهیدرات است و سریعا جذب بدن می شود. به همین دلیل برای ورزشکارانی که فعالیت بدنی بالایی دارند بهترین گزینه برای کمک به ریکاوری عضلات خواهد بود.

پودر ماءالجبن افتیمونی برای لاغری 

مصرف پودر آب پنیر شما را مدت زمان بیشتری سیر نگه میدارد و اشتها را کاهش میدهد. همچنین به دلیل از بین بردن یبوست و بهبود عملکرد دستگاه گوارش برای لاغری و تناسب اندام بسیار موثر است.

پودر ماءالجبن افتیمونی برای چاقی 

پودر ماءالجبن افتیمونی یا همان پودر آب پنیر اگر با شکر، مغز ها و یا مواد دارای نشاسته ترکیب شود موجب چاقی و افزایش وزن خواهد شد. 

طریقه مصرف :

صبح ناشتا یک ساشه از پودر ماءالجبن افتیمونی را در یک لیوان آب ولرم حل کرده و میل کنید. 

 

نکته: بسته بندی جدید پودر ماءالجبن افتیمونی نیاک بشکل ساشه ای است و هر بسته حاوی 10 عدد ساشه 30 گرمی پودر ماءالجبن افتیمونی است. 
 

خصوصیات محصول
نوع محصول پودر
گروه محصول مکمل ها
شرکت سازنده داروسازی نیاک
نوع محفظه بسته بندی ساشه ای
وزن خالص 300 گرم
وزن با بسته 360 گرم
کد بهداشتی 94-0364-س
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای پودر ماءالجبن افتیمونی

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 1 12935
دستورات تغذیه ای مخصوص برای مزاج سرد و خشک    در طب سنتی مزاج هر فرد بر اساس یک سری از علائم، نشانه ها و خصوصیات ظاهری و اخلاقی مشخص می شود. در کتب ط..
opencart 0 56252
بیوگرافی دکتر غلامرضا کرد افشاری دکتر کرد افشاری متولد سال 1349 در مینودشت استان گلستان هستند و یکی از طبیبان و مدرسان مطرح طب سنتی در ایران به شمار ..
opencart 0 51165
خار پاشنه‌ یك‌ زائده‌‌ استخوانی‌ است که در پاشنه‌‌ی پا به وجود می‌آید و باعث‌ درد و مشكل‌ در راه‌ رفتن‌ می‌شود. این بیماری علامت خاصی ندارد اما درد در..
opencart 0 4264
انواع سکنجبین  سکنجبین قبلا «سک انگبین» و یا «سرکه انگبین» بوده است. سک در فارسی به معنای سرکه است، بطوریکه در زبان فارسی، آش سرکه را با نام «سک با» ..
opencart 0 5126
به گفته متخصصان تغذیه، وعده های غذایی با پروتئین بالا و کم کربوهیدرات شما را مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند. این نوع غذا طعم و مزه خوبی دارند و ..
opencart 0 3586
مقدمه... از بین سه عنصر درشت مغذی یعنی چربی، کربوهیدرات و پروتئین، بدون شک پروتئین مشهورترین و مهم ترین ماکرو در رژیم های غذایی عصر جدید می باشد.  ا..
opencart 0 5798
درمان واریکوسل در طب سنتی :   1- مصرف شربت سرکه انگبین شب ها 2 الی 3 قاشق غذاخوری با یک لیوان آب ترکیب کرده و 2 ساعت پس از صرف شام میل شود. 2- ماسا..
opencart 0 87555
سویق چیست و چه کاربردی دارد؟ سویق به غلات ، میوه و حبوبات آسیاب شده و تفت داده شده می گویند. سویق روش بینظیری برای تهیه یک مکمل غذایی مفید برای کودک..
opencart 0 10232
در طبیعت، زالو به حیوانات می چسبد و مقدار کمی از خون موجود زنده را به عنوان غذا می مکد. اما زالوهایی که برای مقاصد پزشکی استفاده می شوند به عنوان "Hir..
opencart 0 3984
چگونه بدون از دست دادن بافت عضلانی، چربی های اضافه بدن را از بین ببریم ؟ اگر برای تناسب اندام تلاش میکنید و میخواهید چربی های خود را بسوزانید، ممکن ا..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر