دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سرکه انگبین نعنایی

سرکه انگبین نعنایی
سرکه انگبین نعنایی
سرکه انگبین نعنایی
سرکه انگبین نعنایی

سرکه انگبین نعنایی

  • موجودی: موجود
  • مدل: محصول 667
  • وزن: 310.00g

سرکنگبین نعنایی مزاج فرد را متعادل کرده و معمولا برای تقویت عمومی بدن، بهبود کبد چرب، دفع رطوبت معده و روده، کاهش کلسترول و تریگلیسیرید، دفع سنگ کیسه صفرا و … تجویز می شود.

90,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی سرکه انگبین نعنایی 

شربت سرکنگبین (سرکه انگبین) از ترکیب عسل طبیعی، سرکه انگور و عرق نعنا تولید می شود. 
سرکنگبین نوشیدنی ایرانی است که در تمدن چند هزار ساله کشور ایران ریشه دارد و بطور شگفت انگیزی برای همه افراد با هر نوع طبیعتی مناسب و مفید است. 
سرکنگبین دارای طبیعت معتدل است و برای تقویت عمومی بدن و درمان بسیاری از بیماری ها توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شود. این نوشیدنی گوارا یک دارو همه کاره است و از دو جزء پایه گرم و سرد یعنی عسل و سرکه انگور تشکیل می شود. همچنین در مراحل تولید آن می توان با تغییر میزان جز شیرین و جز ترش، شدت اثرگذاری و طبیعت آن را نیز تغییر داد. 
سرکنگبین انواع مختلفی دارد و با اضافه کردن گیاهان دارویی متنوع به آن می توان سرکنگبین با خواص دارویی و کاربرد های مختلف تولید کرد. این تنوع در نوشیدنی سرکنگبین باعث شده است که نوشیدن آن در هر فصل و برای هر فردی با مزاج مختلف مناسب باشد. 
مکانیسم عملکرد سرکنگبین به این صورت است که عسل موجود در آن تمامی عروق بدن را از اخلاط زائد پاکسازی می کند و در مقابل سرکه نیز این منافذ را می بندد تا عفونت و اخلاط مضر مجددا به بدن وارد نشود.
به زبان ساده تر سرکنگبین اخلاط غلیظ را رقیق و اخلاط رقیق را غلیظ می کند تا تعادل اخلاط چهارگانه در بدن برقرار شود.
سرکنگبین برای درمان و بهبود انواع مشکلات کبدی، دستگاه گوارش و دفع اخلاط اضافی از بدن در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و عطش و تشنگی را در فصل بهار و تابستان رفع می کند.

خواص دارویی سرکنگبین 

سرکنگبین نعنایی برای دفع خلط سودا، صفرا و بلغم تجویز می شود و بشکل موثری موجب تعادل این اخلاط در بدن می شود. 
اصلی ترین کاربرد سرکنگبین برای کبد چرب و بیماری های کبدی است. کبد عضو مهمی در بدن است و اختلال در عملکرد آن می تواند زندگی فرد را نیز تحدید کند. بنابراین توجه به آن و برطرف کردن اختلالات کبدی، می تواند موجب عملکرد صحیح سایر اندام ها شود. 
سرکنگبین غلظت خون، کلسترول و سطح تری گلیسیرید را کاهش می دهد و با پاکسازی سموم و صفرا اضافی از کبد، به درمان کبد چرب و تنظیم آنزیم های کبدی منجر می شود. افرادی که عادات غذایی غلط دارند و یا کسانی که دچار سوء مصرف نوشیدنی های الکلی هستند، باید هرچه سریع تر درمان با سرکنگبین را شروع کنند تا به بیماری های کبدی مزمن دچار نشوند.
یکی از دیگر از عوارض بیماری های کبدی، خارش، اگزما و حساسیت پوستی است که معمولا از صفرا زیاد ایجاد می شود. نوسیدن سرکه انگبین با کاهش صفرا موجب تسکین خارش، اگزما و حساسیت های پوستی می شود. سرکنگبین همچنین برای دفع سنگ کیسه صفرا نیز نافع است. 

حتما بخوانید: آشنایی با انواع سرکنگبین در طب سنتی

سرکنگبین اخلاط چهارگانه را متعادل می کند بطوریکه نوشیدن آن باعث دفع رطوبت از معده و دستگاه گوارش می شود و عمل هضم غذا بهبود پیدا می کند، در نتیجه سوء هاضمه، نفخ و اسپاسم و ناراحتی های معده ناشی از غلبه سردی برطرف می شود. 
سرکنگبین موجب تعادل PH بدن می شود و میزان اسیدی و قلیایی شدن بدن را تنظیم می کند، در نتیجه فرد دچار سوء مزاج نمی شود و سردی یا گرمی بر فرد غلبه نمی کند. 
سرکنگبین برای دستگاه تنفسی نیز مفید است بطوریکه با دفع خلط از سینه، موجب کاهش عفونت، سرفه و التهاب در دستگاه تنفسی و همچنین جلوگیری از سرماخوردگی و عفونت های گلو می شود. 

خواص درمانی سرکنگبین در یک نگاه

  • تقویت عمومی بدن

  • از بین بردن عطش و تشنگی 

  • اگزما، خارش و مشکلات پوستی را درمان می کند

  • از بین بردن خشکی دهان

  • رفع یبوست

  • رطوبت معده و روده را دفع می کند

  • دفع اخلاط سینه ، گلو و دستگاه تنفسی

  •  PH بدن (اسیدی یا  قلیایی بودن) را متعادل می کند

  • آنزیم های کبدی را تنظیم می کند

  • کبد چرب را درمان و سموم کبد را دفع می کند

  • کلسترول بد را کاهش داده و سطح تری گلیسیرید را کنترل می کند

  • غلظت خون را کاهش می دهد

  • گرفتگی عروق را برطرف میکند

  • هضم غذا را بهبود میبخشد

  • به دفع سنگ کیسه صفرا کمک میکند 

  • قند خون را کاهش میدهد

  • مزاج فرد را متعادل میکند

تفاوت سرکه انگبین و سکنجبین 

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم سرکنگبین از دو جزء پایه شیرین و ترش یعنی عسل و سرکه تشکیل می شود. در تولید سکنجبین نیز به همین شکل عمل می کنند با این تفاوت که بجای عسل از شکر استفاده می شود و خواص درمانی آن نیز با سرکنگبین متفاوت است.

طریقه مصرف سرکنگبین نعنایی

چهار قاشق غذاخوری از سرکه انگبین را با یک لیوان آب ترکیب کرده و دو ساعت بعد از وعده شام میل کنید. حداقل تا 40 روز مصرف سرکنگبین را برای گرفتن نتیجه مطلوب ادامه دهید.
 

مهم : بهتر است هر محصول حداقل در یک دوره 40 روزه مصرف شود و برای هر دوره 40 روزه حداقل 6 عدد شربت سرکنگبین نعنایی تجویز میشود.

شربت را در جای خنک نگهداری کنید.

مضرات و عوارض جانبی سرکنگبین 

برای افرادی که به زخم معده و اسهال دچار هستند توصیه نمیشود.

کسانی که دچار سرما خوردگی هستند از مصرف آن خودداری کنند.

خصوصیات محصول
نوع محصولشربت گیاهی
گروه محصولقطره و عصاره و شربت
شرکت سازندهموسسه تحقیقات حجامت ایران
نوع محفظهبطری پلاستیکی
وزن خالص200 میلی لیتر
وزن با بسته310 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات