دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

عسل طبیعی گون آویشن ارگانیک

عسل طبیعی گون آویشن ارگانیک
عسل طبیعی گون آویشن ارگانیک
590,000 تومان
بدون مالیات: 590,000 تومان

گزینه های موجود

بررسی خواص عسل طبیعی و ارگانیک گون آویشن

عسل طبیعی گون آویشن مرهم محصول طب سنتی بوده و با ساکاروز زیر 3 درصد عسلی سالم و قابل مصرف برای بیماران دیابتی می باشد.

این عسل دارای خواص تقویت معده و روده ، درمان عفونت های بدن ، ضد رماتیسم ، مقوی مغز و اعصاب ، درمان ورم پروستات ، کاهش کلسترول ، تقویت سیستم ایمنی ، درمان سرماخوردگی ، سرفه و گرفتگی صدا می باشد و مصرف روزانه آن برای سلامتی همه افراد توصیه می شود.

حتما بخوانید: راه های تشخیص عسل طبیعی و عسل تقلبی

خصوصیات محصول
نوع محصول عسل
گروه محصول غذای سالم
شرکت سازنده مرهم
نوع محفظه بطری شیشه ای
وزن خالص 500 گرم
وزن با بسته 610 گرم

دیدگاه ها

نظرات برای عسل طبیعی گون آویشن

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 4946
عسل یک ماده طبیعی و باورنکردنی است که می تواند برای پوست شما معجزه کند! در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص منحصر به فرد عسل برای تقویت و جوانسازی پ..
opencart 0 2553
11 اثر طولانی مدت دیابت نوع 2 و نحوه جلوگیری از آنها دیابت میتواند تمام بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد . عدم تنظیم قند خون در طولانی مدت منجر به ایجا..
opencart 1 4177
هیچ چیز به اندازه یک اسکراب خانگی نمی تواند به درخشش و زیبایی پوست شما کمک کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم دستور العمل های بی نظیری را برای بر..
opencart 2 73389
آشنایی با انواع سرکنگبین (سکنجبین ، سرکه انگبین ) و خواص آن : سرکنگبین چیست؟ سرکنگبین از دارو های مهم و پرکاربرد در طب سنتی ایران بوده است که از آ..
opencart 0 3428
حلیم وعده ای سرشار از مواد مغذی است و به همین دلیل یک وعده غذایی کامل محسوب می شود. خوردن حلیم در وعده صبحانه می تواند انرژی شما را در طول روز افزایش ..
opencart 0 3646
عسل چیست ؟ عسل مایعی شیرین است که توسط زنبور های عسل از شهد گل ها تولید میشود. طعم و مزه عسل بر اساس گل هایی که شهد از آن ها برداشت میشود متفاوت خوا..
opencart 0 12680
انواع عفونت های گوارشی عفونت های دستگاه گوارش می توانند باعث اسهال، استفراغ و بسیاری از علائم ناخوشایند دیگر شوند. باکتری ها، ویروس ها و انگل ها می ت..
opencart 0 5054
ژل رویال چیست؟ ژل رویال ترشح شیری رنگ است که از فک پایین زنبور عسل توسط غدد هیپوفارنکس برای پرورش و تغذیه ملکه زنبور و لارو های تازه متولد شده تولید ..
opencart 0 4481
دقیق ترین راه برای تشخیص عسل طبیعی و تقلبی   تمام تولیدکنندگان عسل موظف هستند که محصول خود را در آزمایشگاه تحت آزمایش قرار دهند تا از کیفیت عسلی که د..
opencart 0 8517
بیماری های تنفسی در کودکان  سیستم ایمنی بدن کودکان نسبت به بزرگسالان ضعیف تر است و شرایط جسمانی و مزاج آن ها نیز بطوری است که در مقابل بسیاری از بیما..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر