دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

مشتریان گرامی درگاه پرداخت سایت به مدت چند روز غیرفعال است

 لطفا وجه فاکتور را به شماره کارت 9191-7335-8610-6219 بانک سامان به نام مانی حق جو واریز کرده و اطلاعات فیش را بصورت پیامک به شماره 09123764807 ویا به واتس اپ به شماره 09123764807 و یا ایمیل سایت ارسال نمایید.

روغن درخت چای مرهم طب

روغن درخت چای مرهم طب

روغن درخت چای مرهم طب

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 537
  • وزن: 80.00g

روغن درخت چای مرهم طب برای درمان جوش و آکنه، شوره سر، التهاب پوست، قارچ ناخن و انگشتان دست و پا موثر است.

89,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی روغن درخت چای

روغن درخت چای مرهم طب از برگ درختان بومی در استرالیا که melaleuca alternifolia نام دارند روغن گیری می شود. روغن درخت چای به دلیل خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی که دارد به یک داروی گیاهی طبیعی کاملا موثر برای درمان بیماری های پوستی و تقویت پوست و مو تبدیل شده است.

خواص روغن درخت چای برای پوست صورت و بدن 

  • جلوگیری از التهاب و عفونت های پوستی ناشی از زخم و سوختگی سطحی

  • از بین بردن قارچ های پوستی از جمله قارچ کاندیدا آلبیکنس

  • درمان اگزما، خشکی، خارش و پسوریازیس

  • درمان جوش و آکنه صورت

  • درمان بیماری پای ورزشکاران

  • درمان حساسیت پوستی ناشی از تماس پوست با مواد آرایشی ، جواهرات و ..

خواص روغن درخت چای برای مو 

  • درمان شوره سر و پوسته پوسته شدن پوست سر

  • از بین بردن شپش سر

 

 

خواص روغن درخت چای برای ناخن 

روغن درخت چای به دلیل خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی که دارد، برای درمان قارچ ناخن و جلوگیری از انتشار آن نیز بسیار موثر و مفید است. 

روغن درخت چای یکی از بهترین روغن های گیاهی برای سلامت پوست و بهبود آن است. شما می‌توانید با خرید روغن درخت چای، سلامت پوست خود را تضمین کنید و پوستی سالم و درخشان داشته باشید. روغن درخت چای قابل استفاده در انواع لوسیون، شامپو، کرم و ... است و به این محصولات مراقبت از پوست و مو، خواص مفید و موثری اضافه می کند.

افزایش درخشندگی پوست

روغن درخت چای، روغن خشن و حساسیت زایی برای پوست نیست و موجب خشکی، اگزما، قرمزی و لایه برداری پوست نمی‌شود. درواقع روغن درخت چای تمام تلاش خود را می کند تا پوستی صاف و درخشان و بی‌عیب و نقص را به شما هدیه دهد. علاوه بر این خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضدالتهابی و ضد باکتری از ویژگی های اصلی روغن درخت چای هستند که برای سلامت پوست بسیار مهم و ضروری اند.

ضد جوش و آکنه

روغن درخت چای را نه تنها برای صورت، بلکه برای پوست تمام نقاط بدن می توان استفاده کرد. این روغن یکی از مؤثرترین روغن های گیاهی برای درمان جوش و آکنه در جهان است و طرفداران زیادی دارد. روغن درخت چای حاوی خواص ضد باکتریایی است به همین دلیل با از بین بردن باکتری های تشدید کننده جوش و آکنه، ار ایجاد آن ها جلوگیری کرده و منجر به بهبود شرایط پوست می شود. همچنین روغن درخت چای دارای خواص پاکسازی کننده نیز می باشد که با از بین بردن گرفتگی های منافذ پوستی و پاکسازی پوست بشکل عمقی از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. شما می‌توانید چند قطره روغن درخت چای را با دو قاشق چایخوری عسل طبیعی ترکیب کرده و با استفاده از یک پنبه بر روی جوش ها به آرامی ماساژ داده و بعد از 10 تا 15 دقیقه با آب ولرم شست و شو دهید.

بهبود جای زخم و از بین برنده عفونت

بر اساس مطالعات انجام شده در کشور انگلستان، روغن درخت چای یک ماده ضدعفونی‌کننده قوی است که هیچ گونه عوارض جانبی در پی ندارد و در عین حال یک ضد عفونی کننده کاملا طبیعی است. در طب سنتی از ترکیب روغن درخت چای و عسل طبیعی برای بهبود سوختگی و کاهش اسکار و جای زخم ناشی از آن استفاده می شود و نتایج مطلوبی را برای پوست به دنبال دارد. 

خواص روغن درخت چای برای مو

روغن درخت چای علاوه بر خواص بینظیری که برای پوست دارد، می تواند به سلامت موهای شما نیز کمک کند.

پاک‌ کننده ملایم مو

خواص روغن درخت چای به باز شدن فولیکول‌های مسدود شده مو کمک می‌کند و به عنوان پاک‌ کننده و نرم ‌کننده ای مناسب برای مو های شما عمل خواهد کرد. روغن درخت چای توانایی درمان شپش را دارد و پوست سر را مرطوب می کند. برای استفاده از خواص پاک کننده روغن درخت چای شما می‌توانید آن را با کمی روغن نارگیل و روغن اسطوخودوس ترکیب کرده و بشکل ماسک مو بر روی پوست سر قرار دهید.

درمان شوره سر با روغن درخت چای

طبق مطالب گفته شده، روغن درخت چای یک ضدعفونی‌کننده بسیار قوی برای پوست است و با تنظیم چربی پوست سر و جلوگیری از خشکی آن، به درمان شوره سر کمک می کند. برای بهرمندی از خواص روغن درخت چای برای درمان شوره سر می‌توانید چند قطره روغن درخت چای را با شامپوی روزانه خود ترکیب کنید. 
عدم درمان شوره سر، به دلیل تجمع پوست مرده می‌تواند مانع از رشد مو ها شده و در نهایت به ریزش مو منجر شود. اما نیازی نیست که نگران این موضوع باشید، زیرا روغن درخت چای با روی باز آماده از بین بردن شوره و مشکلات مربوط به پوست سر شما خواهد بود.

تقویت مو و ضد ریزش

قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا، استفاده از محصولات شیمیایی و رنگ کردن مو، انجام براشینگ به شکل غیر اصولی و ... مواد مغذی مورد نیاز فولیکول های مو را از بین برده و به آن آسیب وارد می کند، که در نهایت منجر به شکستگی مو و ریزش آن می شود. ماساژ چند قطره روغن درخت چای بر روی پوست سر از تجمع مواد شیمیایی و پوست مرده جلوگیری می‌کند. همین امر موجب می شود تا موهای شما تغذیه شده و رطوبت رسانی شود. برای تقویت موی خود می‌توانید روغن درخت چای را با روغن آرگان، جوجوبا و یا شی باتر ترکیب کرده و بر روی موهای خود استفاده کنید.

خرید روغن درخت چای اصل

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، روغن درخت چای دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی از جمله خواص ضدعفونی کننده، ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی است. با خرید روغن درخت چای اصل از فروشگاه آنلاین مرهم طب می‌توانید از این مزایای بینظیر برای بهبود سلامت پوست و مو خود بهرمند شده و از داشتن پوست و مویی بی عیب و نقص لذت ببرید.
 

طرز استفاده از روغن درخت چای

برای پوست صورت و درمان اگزما و پسوریازیس 

3 قطره روغن درخت چای را با 5  قطره روغن گل بنفشه و یک قاشق روغن بادام شیرین ترکیب کنید و بر روی نواحی مورد نظر استفاده کنید. بعد از گذشت نیم ساعت با آب ولرم شستشو دهید. در درمان اگزما نیازی به شستشو نیست.

برای درمان آکنه و جوش صورت 

4 قطره از روغن درخت چای را با نصف لیوان آب رقیق کرده و یک بار در روز بر روی پوست تمیز با پنبه آرام ماساژ دهید .

3 قطره روغن درخت چای را به همراه 30 قطره روغن بادام شیرین ترکیب کنید و با استفاده از پد آرایشی بر روی جوش ها به آرامی ماساژ دهید.

برای درمان شوره سر و تقویت مو 

ترکیب 3 تا 4 قطره روغن درخت چای و دو قاشق غذا خوری روغن جوجوبا را به پوست سر خود ماساژ دهید . بعد از 20 دقیقه موها را با شامپو شستشو دهید .

 2 تا 3 قطره از روغن درخت چای را در یک چهارم شامپوی خود بریزید و بصورت روزانه مصرف کنید. توجه کنید که برای هر 250 میلی لیتر شامپو 9 تا 10 قطره از روغن درخت چای کافی است .

احتیاط در مصرف روغن درخت چای 

روغن درخت چای فقط برای استفاده موضعی استفاده میشود و خوراکی نیست . 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با روغن درخت چای می توانید مقاله مربوط به روغن درخت چای را در وبلاگ سلامت مرهم طب مطلاعه کنید.

 

خصوصیات محصول
نوع محصولرو غن گیاهی
گروه محصولروغن ها
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهبطری شیشه ای
وزن خالص30 میلی لیتر
وزن با بسته80 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات