دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
شامپو ارگانیک مرهم طب مو خشک

شامپو ارگانیک مرهم طب - مخصوص موهای خشک و آسیب دیده

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 764
  • وزن: 290.00g

شامپو ارگانیک مرهم طب مخصوص موهای خشک، حاوی ترکیبات کاملا گیاهی از جمله روغن و عصاره گیاهان دارویی مفید برای تقویت مو است و هیچ گونه ماده شیمیایی مانند سولفات و پارابن در تهیه آن استفاده نشده است. این شامپو گیاهی برای موهای خشک و آسیب دیده مناسب است و موجب احیا و قطع ریزش مو و مشکلات پوست سر می شود. 

199,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی شامپو ارگانیک بدون سولفات مرهم طب برای موهای خشک

محصولات مراقبت از پوست و مو از اصلی ترین اجزای روتین روزانه ما برای حفظ و مراقبت پوست و مو هستند. آنها مانند یک دوست قدیمی همیشه در کنار ما حضور دارند و به زیبایی و آراستگی بیشتر ما کمک می کنند.
اما اگر قصد داریم که با بدن خود مهربان باشیم و از آن بخوبی مراقبت کنیم، باید به زمینی که در آن زندگی می کنیم نیز اهمیت دهیم و از انتشار مواد شیمیایی مضر و آلوده به محیط زیست خود جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که این روزها محصولات ارگانیک و گیاهی بسیار پرطرفدار هستند و علاوه بر تاثیرات بینظیری که بر روی پوست و مو و بدن ما دارند، هنگام استفاده حس خوشایند و آسوده خاطر بودن را در ما ایجاد می کنند.

چرا باید از شامپو های طبیعی و ارگانیک استفاده کنیم؟

در بیشتر موارد شامپوهای معمولی و تجاری، پوست و مو را در معرض مواد شیمیایی مضر قرار می دهند که می تواند به طور جدی اثرات نامطلوب و طولانی مدتی را برای شما در بر داشته باشند، از جمله تحریک پوست سر، خشکی ساقه مو، کاهش اندازه و تخریب فولیکول های مو، سفیدی زودرس و حتی ریزش مو شدید. بدون نگرانی از این عوارض جانبی، می توانید از شامپو طبیعی و ارگانیک مرهم طب استفاده کنید.

اما ویژگی اصلی شامپو ارگانیک مرهم طب چیست؟ 

چه چیزی این شامپو گیاهی طب سنتی را از شامپو های تجاری متمایز می کند؟

شامپو ارگانیک مرهم طب فرآورده گیاهی طب سنتی ایران است که با ترکیبات منحصر به فردی که دارد به مراقبت از مو های شما کمک می کند. این شامپو گیاهی ارگانیک حاوی مواد طبیعی مانند پروتئین ها، روغن های گیاهی خالص، ویتامین ها، عصاره انواع میوه و گیاهان دارویی موثر می باشد. 

این شامپو ارگانیک فاقد ترکیبات شیمیایی از جمله سدیم لوریل سولفات (Sodium Lauryl Sulfate) یا SLS است، ترکیبی که در شامپو های تجاری به عنوان تمیز کننده و ایجاد کننده کف استفاده می شود. درحالیکه عاملی که باعث ایجاد کف در شامپو ارگانیک مرهم طب می شود گیاه سدر است.

یکی از نشانه های اصلی شامپو های ارگانیک این است که به دلیل اینکه فاقد مواد کف کننده مصنوعی هستند، به اندازه یک شامپوی معمولی کف ایجاد نمی کنند. این نشانه آن نیست که موهای شما تمیز نمی شود، بلکه نشان می دهد که روغن های طبیعی مو های شما که موجب نرم شدن ساقه مو می شوند، از بین نرفته و شسته نمی شوند. توصیه می شود هنگام استفاده از شامپوی طبیعی ارگانیک مرهم طب موها دو بار شسته شوند، زیرا شستشوی دوم کف بیشتری ایجاد می کند.

شامپو ارگانیک مرهم طب تست حیوانی ندارد و هیچ گونه ماده شیمیایی از قبیل سولفات و پارابن در آن استفاده نشده است.

 

5 دلیل برای انتخاب شامپو ارگانیک بدون سولفات و پارابن مرهم طب 

  1. برخلاف شامپوهای شیمیایی، پوست سر شما را تحریک و خشک نمی کند و باعث نرمی و لطافت مو ها می شود.

  2. نبود مواد شیمیایی در این شامپو باعث می شود که ساقه موهای شما آسیب نبیند و خشک نشود. شامپو ارگانیک گیاهی مرهم طب ساقه مو ها را آبرسانی کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.

  3. آیا موهای شما رنگ شده است؟ استفاده از شامپو ارگانیک مرهم طب کاملا برای شما بی خطر است، زیرا رنگ مو های شما را از بین نمی برد و در واقع باعث درخشندگی، تقویت و لطافت بیشتر مو های شما می شود.

  4. مواد مغذی، ویتامین ها و روغن های موجود در این شامپو طبیعی، تغذیه مورد نیاز مو های شما را تأمین کرده و باعث افزایش ضخامت ساقه مو، تقویت و جلوگیری از ریزش مو های شما خواهد شد.

  5. استفاده از شامپو گیاهی ارگانیک مرهم طب کاملاً بی خطر است و هیچ گونه عوارض جانبی برای پوست و مو شما در پی ندارد، بنابراین نیازی نیست نگران وارد شدن مواد شیمیایی مضر به بدن و پوست خود باشید.

 

خرید شامپو ارگانیک بدون سولفات و پارابن

این شامپو گیاهی فاقد مواد شیمیایی چون : 

سدیم لورات سولفات، سدیم لوریل سولفات (SLS)، لوریل سولفات آمونیوم، دی اتانولامین (DEA)، تری اتانولامین (TEA)، پارابن، پلی اتیلن گلیکول، الکل، عطر و اسانس مصنوعی، پروپیلن گلیکول (یا همان ضد یخ)، دی متیکون، فرمالدئید، بنزین و سیلوکسان ها (که به سیلوکسان یا متیکون ختم می شوند) می باشد.
این مواد شیمیایی در اکثر شامپو های شیمیایی و تجاری وجود دارند و کم ترین عوارض آن ها خشکی، ریزش مو، تخریب فولیکول، موخوره، از بین رفتن پروتئین های ساقه مو و کدر شدن مو های شما خواهد بود. 

 

ترکیبات شامپو ارگانیک مرهم طب برای مو های خشک

گیاهان دارویی که در شامپو گیاهی ارگانیک مرهم طب وجود دارند همگی بر اساس نسخه های طب سنتی برای از بین بردن خشکی و تقویت ریشه و ساقه مو انتخاب شده اند. برای مثال وجود چندین گیاه دارویی از جمله گل ختمی، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، کتیرا و ... به حفظ رطوبت و نرمی مو های شما کمک کرده و مو های شما را درخشان، نرم و لطیف می کنند.

 

خواص شامپو ارگانیک بدون سولفات و پارابن در یک نگاه 

  • جلوگیری از خشکی و ریزش مو

  • جلوگیری از ایجاد موخوره 

  • تقویت فولیکول و پروتئین رسانی به ساقه مو 

  • ضد خارش و حساسیت پوست سر

  • تنظیم PH پوست سر

  • تغذیه مو با رساندن انواع ویتامین، مواد معدنی و پروتئین به مو

  • از بین برنده شوره و پوسته سر

  • مناسب برای مو های خشک و آسیب دیده

 

طریقه مصرف شامپو طبیعی و ارگانیک مرهم طب

این شامپو به عنوان شامپو روزانه قابل استفاده است و مصرف آن به این صورت است که مقداری از شامپو را برروی ریشه مو و پوست سر به مدت 3 تا 4 دقیقه ماساژ داده و بعد از چند دقیقه آبکشی می کنید. در صورت نیاز 2 بار از شامپو استفاده کرده و مو ها را آبکشی کنید.

برای اثربخشی بیشتر شامپو ارگانیک مرهم طب برای از بین بردن خشکی و ریزش مو، 3 بار در هفته، 2 ساعت قبل از حمام روغن سی گیاه مرهم طب را بر روی ریشه مو بخوبی ماساژ داده و سپس با شامپو ارگانیک مو ها را شستشو دهید. برای از بین رفتن خشکی مو و جلوگیری از موخوره، بعد از حمام روغن سی گیاه را بر روی ساقه مو ها ماساژ دهید.


 

خصوصیات محصول
گروه محصولشامپو و صابون
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهپلاستیکی
وزن خالص250 میلی لیتر
وزن با بسته290 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات