تاثیر قرص های لاغری بر کاهش وزن

به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و افزایش بی تحرکی، اضافه وزن در جوامع امروزی رو به افزایش است. امروزه به دلیل کمبود وقت، افزایش استرس و فشار عصبی، پرخوری و استفاده از غذا های آماده و فرآوری شده، اضافه وزن و چاقی رو به افزایش است و این موارد به عنوان اصلی ترین دلایل اضافه وزن شناخته می شوند. 
کاهش وزن، کاهش کلسترول و قند خون را به همراه دارد و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند، البته در صورتی که از یک رژیم غذایی سالم و درست پیروی شود.
مردم همواره به دنبال سریع ترین، آسان ترین و بی خطر ترین راه برای لاغری و تناسب اندام هستند و به همین دلیل اغلب به قرص های لاغری روی می آورند. اما اینکه از چه قرص و مکمل لاغری باید استفاده کرد، در بحث کاهش وزن و سلامتی بسیار حائز اهمیت است.

 

 

آیا قرص های لاغری برای کاهش وزن موثرند؟

بله موثرند، اما به شرطی که به آن ها به چشم یک مکمل نگاه کرد و در کنار یک رژیم غذایی سالم از خواص مفید  قرص های لاغری بهرمند شد. قرص های لاغری بهتر است از ترکیبات طبیعی و در عین حال موثر تهیه شده باشند و از همه مهم تر دارای تاییدیه از وزارت بهداشت یا سازمان غذا و دارو کشور باشند.
اغلب قرص های لاغری تقلبی یا شیمیایی، از ترکیبات مضری تهیه شده اند که در صورت مصرف بر روی ضربان قلب و کبد فرد تاثیرگذار خواهند بود و آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال خواهند داشت. به همین دلیل در هنگام خرید قرص ها و مکمل های لاغری به ترکیبات و نشان تایید آن توسط سازمان غذا و دارو توجه داشته باشید و فریب تبلیغات بی پایه و اساس را نخورید.
در ادامه قصد داریم یکی از موثر ترین مکمل های لاغری گیاهی را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای این مطلب با مرهم طب همراه باشید.

قرص لاغری هزال چیست؟

مکمل لاغری هزال سینا فراور نوعی قرص لاغری و چربی سوز کاملا گیاهی است که توسط شرکت داروسازی سینا فرآور تولید و به بازار عرضه می شود. این قرص دارای مجوز سازمان غذا و دارو می باشد و مانند قرص های لاغری دیگر عوارض جانبی در فرد ایجاد نمی کند. زیرا در ترکیبات آن از هیچ گونه ماده شیمیایی مضری استفاده نشده است. 

 


قرص لاغری هزال با داشتن ترکیبات گیاهی موثر به کاهش جذب قند خون و کلسترول و همچنین کاهش اشتها کمک کرده و منجر به کاهش وزن می شود. 
در طب سنتی دلیل چاقی شکمی سردی و غلبه بلغم بر بدن و دستگاه گوارش است. قرص لاغری هزال با دفع بلغم اضافه از بدن و دستگاه گوارش به لاغری و کاهش چربی های شکمی کمک می کند. 

ترکیبات قرص لاغری هزال 

رازیانه، سداب، مرزنجوش، بوره ارمنی، اشق، زنیان و سیاه دانه از اصلی ترین ترکیبات این مکمل لاغری چربی سوز هستند. نکته جالب توجه این است که همه گیاهان دارویی گفته شده، در طب سنتی برای لاغری، کاهش وزن و درمان چاقی بلغمی توسط پزشکان سنتی تجویز می شوند. در قرص لاغری هزال همه این گیاهان دارویی در کنار هم جمع شده اند و یک مکمل لاغری و چربی سوز موثر را ایجاد کرده اند.

مکانیسم اثر مکمل لاغری و چربی سوز هزال

قرص لاغری هزال به دلیل ترکیبات زیر دارای تاثیرات موثر و مفید در چربی سوزی و کاهش وزن است:

  • رازیانه 

دانه های رازیانه سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی هستند که به افزایش چربی سوزی، کاهش اشتها، جلوگیری از پرخوری، بهبود عملکرد هضم و دفع بلغم و سردی از بدن کمک می کنند. رازیانه در طب سنتی به عنوان گیاه دارویی موثر در کاهش وزن شناخته می شود. رازیانه متابولیسم و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد که نقش مهمی در لاغری و کاهش وزن دارد. این گیاه دارویی به دلیل خاصیت سم زدایی که دارد، به دفع سموم و ضایعات اضافه از بدن کمک می کند و وجود ترکیبات موثری مانند آنتول و فنچون در رازیانه، برای بهبود عملکرد هضم و جلوگیری از یبوست بسیار موثر عمل می کنند. 
از سوی دیگر رازیانه به ترشح هورمون خواب یا همان ملاتونین کمک می کند و به همین تریب کیفیت خواب شما را بهبود می بخشد. خواب کافی یکی از شروط اصلی برای داشتن تناسب اندام است.

  • زیره سیاه

زیره سیاه حاوی آنتی اکسیدان های فراوانی است که آن را به یک گیاه دارویی ضد التهاب تبدیل کرده است. زیره سوخت و ساز بدن را بالا می برد و سموم را از بدن پاکسازی می کند. این ادویه و گیاه دارویی پر خاصیت برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش بسیار مفید است و به دلیل دفع بلغم اضافه از بدن، به لاغری شکم و پهلو کمک می کند. زیره با کاهش قند خون و کلسترول نیز از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری خواهد کرد.

  • زنیان 

زنیان دارای طبیعتی گرم و خشک است و یکی از اصلی ترین خواص آن در طب سنتی، بهبود عملکرد هضم غذا و دستگاه گوارش است. این گیاه دارویی بلغم اضافه را از بدن دفع می کند و مانع از انباشته شدن چربی در ناحیه شکم و پهلو می شود. 
زنیان برای جلوگیری از یبوست مفید است و نفخ و اسپاسم و بیماری های معده را برطرف می کند. 

  • سداب 

گیاه سداب حاوی فلاونوئید، کومارین، ویتامین K و سایر آنتی اکسیدان ها می باشد و طبع گرم و خشکی دارد. سداب نفخ و اسپاسم را از بین می برد و عملکرد هضم را بهبود می بخشد. در طب سنتی از سداب برای دفع سموم و از بین بردن کرم های روده استفاده می شود. سداب هنگامی که در کنار گیاهان دارویی دیگر قرار بگیرد، برای لاغری و کاهش وزن موثر خواهد بود.

  • مرزنجوش

گیاهی از خانواده پونه کوهی می باشد که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی بوده و ضد سرطان است. طبع مرزنجوش گرم و خشک است و برای تقویت معده، از بین بردن نفخ و اسپاسم، دفع بلغم اضافه و سموم مضر از بدن در طب سنتی تجویز می شود. 

  • بوره ارمنی یا لاک مغسول

بوره ارمنی نوعی گیاه دارویی است که در ترکیبات بسیاری از دارو های گیاهی برای لاغری یافت می شود. لاک مغسول بلغم را دفع می کند و برای درمان چاقی بسیار موثر است و معده و دستگاه گوارش را نیز تقویت می کند.

 

 

چرا قرص لاغری لاغری هزال؟

قرص لاغری هزال در عین حال که یک مکمل لاغری کاملا گیاهی و ایرانی است، دارای مکانیسم موثری میباشد، که به کاهش وزن و چربی سوزی درست در بدن کمک می کند. این مکمل لاغری ایرانی با قرص های لاغری دیگر متفاوت است و موجب اسهال نمی شود. عصاره گیاهان دارویی که در قرص لاغری هزال وجود دارند، سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش می دهند و در کنار آن با کاهش میزان جذب قند و افزایش دفع چربی های اضافه، به لاغری و کاهش وزن منجر می شوند. 
قرص لاغری هزال برخلاف قرص های لاغری دیگر از جذب مواد مغذی جلوگیری نمی کند، به همین دلیل عوارضی مانند ریزش مو و کم خونی را به دنبال ندارد. در واقع پزشکان طب سنتی بر این عقیده هستند که مکمل چربی سوز هزال می تواند با ترکیبات گیاهی موثرش به تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن کمک کند. 
این مکمل لاغری ایرانی علاوه بر کاهش وزن، به تقویت معده و دستگاه گوارش، بهبود کبد چرب و کاهش سطح تری گلیسیرید در خون کمک می کند.

 

برای مشاوره و خرید

محصولات کاملا گیاهی

برای کاهش وزن و تناسب اندام 

بدون عوارض جانبی

در فروشگاه آنلاین مرهم طب

با شماره های زیر تماس بگیرید :

09123764807

02144640622

یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

محصولات گیاهی تناسب اندام

 

خواص قرص لاغری هزال؛ بهترین مکمل چربی سوز گیاهی

از مهم ترین فواید قرص لاغری هزال می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • عصاره گیاهان دارویی که در ترکیبات قرص لاغری هزال وجود دارند از تنبلی معده و روده، نفخ و اسپاسم، غلبه بلغم، چاقی شکمی و افزایش قند خون، کلسترول و سطح تری گلیسیرید جلوگیری می کنند. 

  • در عین حال که از یبوست های مزمن که منجر به افزایش سموم در بدن و چاقی می شوند جلوگیری می کند، اما حالت مسهل ندارد و موجب کاهش آب و مایعات بدن نمی شود.

  • به افزایش سوخت و ساز و همچنین افزایش انرژی و نشاط در فرد کمک می کند.

  • به بافت دیواره روده آسیب وارد نکرده و ویتامین و مواد مغذی را از بدن دفع نمی کند.

  • اشتها را کاهش می دهد و از پرخوری جلوگیری می کند.

  • به بهبود کیفیت خواب کمک کرده و از استاپ وزنی ناشی از بی خوابی جلوگیری می کند.

  • فرآورده ای کاملا گیاهی است که دارای مجوز سازمان غذا و دارو می باشد.

  • هیچ گونه ماده شیمیایی مضری در ترکیبات قرص لاغری هزال بکار نرفته است.

افزایش اثر بخشی قرص لاغری هزال با روش های زیر

نکته مهم برای داشتن یک کاهش وزن موثر و سریع با قرص لاغری هزال، رعایت رژیم غذایی سالم خوری و فعالیت بدنی منظم است. مکمل های لاغری همانطور که از اسمشان مشخص است، در کنار رژیم غذایی به عنوان یک کاتالیزگر عمل می کنند و با مکانیسم موثری که بر روی بدن دارند، روند کاهش وزن را تسریع می کنند.
قرص لاغری هزال بدون رعایت رژیم غذایی، ماهانه بین 2 تا 3 کیلوگرم کاهش وزن را به دنبال دارد، اما در صورتی که در کنار رژیم غذایی سالم خوری و فعالیت بدنی از آن استفاده شود، کاهش وزن بیشتری را به دنبال خواهد داشت و موثر تر عمل می کند.

 

 

طول درمان با قرص لاغری هزال

پزشکان طب سنتی برای درمان چاقی بویژه چاقی های بلغمی توصیه می کنند که حداقل تا 3 ماه بشکل مستمر از مکمل لاغری هزال استفاده شود، تا کاهش وزن موثر تر و ماندگار تر اتفاق بی افتد.

طریقه مصرف قرص لاغری هزال 

روزانه 2 عدد قرص لاغری هزال، 1 عدد نیم ساعت قبل از ناهار و 1 عدد نیم ساعت قبل از شام با مقدار کافی آب میل شود. این روند را تا 3 ماه ادامه دهید تا تاثیرات مثبت این مکمل لاغری ایرانی و کاملا گیاهی را به بهترین شکل بر روی اندام و سلامتی خود ببینید.

عوارض قرص لاغری هزال و احتیاط در مصرف آن

  • هر مکمل و دارویی ممکن است عوارض جانبی داشته باشد، بنابراین در مصرف آن باید احتیاط کرد. در صورت حساسیت به هر کدام از ترکیبات تشکیل دهنده مکمل چربی سوز هزال، از مصرف آن خودداری کنید.

  • مصرف مکمل لاغری هزال در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

  • در صورت مصرف دارو های ضد انعقاد، استروژن، دارو های کبدی، تاموکسیفن و دیگر داروی های این چنینی برای درمان بیماری های مزمن، قبل از استفاده از قرص لاغری هزال با پزشک خود مشورت کنید.

  • از مصرف همزمان مکمل گیاهی هزال با گل گاوزبان، سیر، جینسینگ و علف چای خودداری کنید.

  • در صورت ابتلا به سرطان روده بزرگ یا بیماری های دیگر مانند چسبندگی روده و پولیپ روده بزرگ از مصرف قرص لاغری هزال خودداری کنید.

  • توجه داشته باشید که قرص لاغری هزال در صورتی که مطابق دستورالعمل های گفته شده مصرف شود، هیچ گونه عوارض جانبی برای فرد به دنبال نخواهد داشت.

خرید قرص لاغری هزال

شما می توانید برای تهیه قرص لاغری هزال و مکمل های لاغری گیاهی دیگر به فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کنید و تنها با یک کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.