درباره سبزیجات خشک تیار نیشابور 

استفاده از سبزیجات خشک مانند سبزی قورمه، سبزی اسفناج، سبزی تره، گشنیز، پلویی، کوفته و .. در تهیه انواع غذا و خوراک می تواند به افزایش عطر و طعم و خواص آن غذا کمک کند. از آنجا که برخی از سبزیجات در همه فصول سال در دسترس نیستند، خشک کردن آن ها می تواند باعث شود که در همه روز های سال سبزیجات برای آشپزی در دسترس باشند.علاوه بر آن سبزیجات خشک همه خواص و عطر و طعم سبزی تازه را نیز ارائه می دهند. 
سبزیجات خشک تیار را می توان در انواع خورشت های ایرانی و پلو ها، خوراک هایی مانند کوکو، کوفته و ... به عنوان جایگزین سبزی تازه استفاده کرد و متوجه تفاوت این دو از نظر کیفیت، عطر و مزه نشد. 
سبزیجات به روش های مختلفی خشک می شوند و نوع خشک کردن آن ها در کیفیت نهایی سبزی خشک تاثیر بسزایی دارد. استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای خشک کردن انواع سبزیجات در شرکت تیار باعث شده است که سبزیجات خشک تولید شده توسط این مجموعه با کیفیت بالا و عطر و طعم بی نظیر به مصرف کننده ارائه شود. همین امر موجب تقاضا بالای سبزیجات خشک تیار و صادرات آن به بسیاری از کشور های دنیا شده است. 
سبزیجات تیار علاوه بر اینکه با تکنولوژی های پیشرفته تولید می شوند، به دلیل کشت در مزارع حاصلخیز و رسیدگی بالا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عطر و طعم بهتری نسبت به سایر برند های سبزی خشک بهرمند هستند. 

مراحل خشک کردن سبزی در کارخانه

در ابتدا تمامی دستگاه هایی که فرایند خشک کردن سبزی توسط آن ها انجام می شود، بطور مرتب ضد عفونی و استریل می شوند. سبزیجات تازه در مرحله اول شسته و ضد عفونی می شوند و بعد از فرآیند آب چکانی، با دستگاه های مخصوص به اندازه های یکسان خرد می شوند. بعد از خرد شدن، سبزیجات با استفاده از دستگاه های مخصوص تحت دما و رطوبت مشخصی قرار می گیرند تا بطور کامل خشک و فاقد رطوبت شوند. بعد از خشک کردن، سبزیجات را در جعبه های مخصوصی قرار می دهند تا اگر رطوبتی در آن ها مانده بود، با تبادل جریان هوا در محیط، رطوبت باقی مانده از بین برود. بعد از حذف کامل رطوبت از سبزیجات و خشک کردن آن ها، به سرعت بسته بندی می شوند و در محیط با دمای مناسب قرار می گیرند.
نکته مهم در رابطه با سبزیجات خشک تیار این است که به دلیل دقیق بودن فرایند خشک کردن سبزیجات در کارخانه، از ارزش غذایی سبزیجات کاسته نمی شود و از نظر بهداشتی نیز کیفیت خیلی بسیار بالاتری خواهند داشت. 

 

 

انواع سبزیجات تیار نیشابور 

گروه صنایع غذایی فافا که با نام تجاری تیار نیز در بازار مواد غذای فعالیت دارد، با بیش از 30 سال سابقه تولید در زمینه مواد غذایی توانسته است تنوع بالایی از سبزیجات خشک و پرکاربرد در آشپزی را با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه کند. این سبزیجات شامل موارد زیر هستند:

خرید سبزی خشک تیار نیشابور 

برای خرید انواع سبزیجات خشک تیار و محصولات گیاهی طب سنتی می توانید به فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و در سریع ترین زمان سفارش خود را ثبت کنید. ارسال سبزیجات خشک تیار به همه شهر های ایران امکان پذیر است و از طریق پست پیشتاز انجام می شود. 
بنابراین مشتریان عزیز می توانند از هر نقطه ای از ایران سبزیجات تیار را سفارش داده و محصول مورد نظر خود را در بازه زمانی بسیار کوتاه درب منزل دریافت کنند.

کیفیت بالای سبزی خشک تیار نیشابور

از آنجا که سبزیجات تیار به بسیاری از کشور های خارجی از جمله کشور های اروپایی صادر می شوند، از استاندارد های بالایی برخوردار بوده و مواد اولیه آن بسیار مرغوب و با کیفیت است. همین امر به همراه تنوع بالایی سبزیجات تیار نیز موجب شده است که سبزیجات خشک تیار در میان مشتریان از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد و به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده سبزیجات خشک و مواد غذایی در ایران تبدیل شود. 

قیمت سبزی تیار نیشابور

علاوه بر کیفیت بالا، سبزیجات تیار از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و در بسته بندی های مناسب و با کیفیت به فروش می رسند. برای اطلاع از قیمت سبزیجات خشک تیار و خرید محصولات این شرکت می توانید به لینک خرید سبزیجات خشک تیار در سایت فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به سبزیجات تیار را از جمله قیمت، وزن، توضیحات محصول و نحوه ارسال آن را به شهر خود مشاهده کنید.