درمان سردی مغز در طب سنتی دکتر خیراندیش 

در طب سنتی مغز و اعصاب دارای مزاج سرد است، به همین دلیل در برابر سردیجات حساس بوده و اسیدی شدن PH بدن موجب اختلال در سیستم مغز و اعصاب می شود. افرادی که مزاج بدنشان سرد است، سیستم بدن آن ها نیز میل به اسیدی شدن دارد و افرادی که مزاج بدنشان گرم است، سیستم بدن آن ها میل به قلیایی شدن خواهد داشت. 
برای پیشگیری از بیماری های مغز و اعصاب باید تعادل اسیدی و قلیایی بودن در بدن برقرار باشد تا غلظت یون هیدروژن در مایعات بدن تنظیم شود. تغییر در غلظت یون هیدروژن موجب بروز تغییر در سرعت واکنش های شیمیایی در سلول های بدن می شود و این امر اختلالاتی در برخی از اندام های بدن ایجاد می کند. 
هنگامی که بدن اسیدی شود، موجب ضعیف شدن سیستم اعصاب مرکزی شده و پلاک های متعددی در مغز و نخاع ایجاد می کند. این ضعف در اعصاب مرکزی، زمینه ساز بروز بیماری هایی چون ام اس می شود و با گذشت زمان غلاف نوترون ها تخریب شده و بیمار دچار عدم تعادل و ناتوانی در تحرک می شود.
برای جلوگیری از ابتلا به سردی مغز و بیماری هایی چون ام اس و آلزایمر، از مصرف سردیجات و غذا های اسیدی پرهیز کرده و در صورت ابتلا به یبوست طولانی مدت برای پیشگیری از انباشته شدن سموم در روده بزرگ هر چه سریع تر نسبت به درمان آن اقدام کنید. 
همچنین عصبی شدن، وسواس فکری، زودرنج بودن، حساسیت و ... می تواند در تشدید بیماری های مربوط به مغز و اعصاب موثر باشد.
قلیایی شدن خون نیز زمینه ساز تحریک سیستم عصبی است و معمولا اعصاب محیطی را دچار اختلال می کند. این اختلال در اعصاب محیطی موجب صادر کردن امواج عصبی بطور مکرر می شود و نتیجه آن گرفتگی، اسپاسم و درد عضلات است. در صورت ادامه داشتن نیز می تواند در سرتاسر اندام های بدن انتشار پیدا کند.
به همین جهت حفظ تعادل مزاج در بدن و تنظیم اسیدی و قلیایی بودن سیستم بدن، از بروز سردی مغز و بیماری های مربوط به مغز و اعصاب پیشگیری می کند.

مزاج مغز در طب سنتی

در طب سنتی مغز می تواند دارای چهار نوع مزاج باشد: 

گرم بودن مزاج مغز 

گرمی مزاج مغز معمولا با قرمز شدن چشم ها، رشد سریع و پرپشت بودن مو سر در نوزادی، طاس شدن سر در سنین بالا، سردرد در هنگام قرار گرفتن در زیر نور مستقیم خورشید، میل به مصرف نوشیدنی و غذا های گرم، زیرک و پر حرف بودن و خواب کم و سبک همراه است.

سرد بودن مزاج مغز

این افراد دارای موهایی صاف و سفید هستند و رشد مو هایشان بعد از تولد کند است. چهره ای روشن دارند و مرتب به سرماخوردگی، آبریزش بینی و ترشحات پشت حلق دچار می شوند. همچنین خواب این افراد سنگین و زیاد است و در انجام فعالیت های بدنی کند عمل می کنند. 

خشک بودن مزاج مغز

از نشانه‌های خشک بودن مزاج مغز می‌توان به رشد سریع موها در زمان نوزادی و داشتن موهایی مجعد اشاره کرد. این افراد معمولا در زمان جوانی دچار طاسی سر می شوند و حواس پنجگانه بسیار قوی دارند. ترشحات بینی و پشت حلق نیز در افرادی که مزاج مغزشان خشک است بسیار کم است و در یادگیری مطالب علمی نیز کند هستند. 

مرطوب بودن مزاج مغز

افرادی که مزاج مغزشان مرطوب است، موهای لخت و صافی دارند و در زمان پیری نیز مو هایشان پرپشت است. ترشحات بینی و پشت حلق در این افراد بسیار زیاد است و خواب سنگینی هم دارند. این افراد مطالب علمی را به کندی یاد گرفته و آن را سریعا فراموش می کنند. حواس پنجگانه آن ها نیز بسیار ضعیف عمل می کند.

درمان سردی مغز و بیماری های مغز و اعصاب با محصولات دکتر خیراندیش

دکتر خیراندیش عامل بیماری های مغز و اعصاب را غلبه سردی و رطوبت می دانند و به بیمارانی که دچار ام اس، آلزایمر و ... هستند، پیشنهاد می کند که از مصرف غذا های سرد، ترشیجات و .. پرهیز کنند. 
همچنین در این زمینه موفق به تولید دارو های گیاهی نیز شده اند که می تواند برای تعادل مزاج مغز و کمک به درمان بیماری های مغز و اعصاب مفید باشد. 
در ادامه این مطلب به معرفی این دارو های گیاهی برای درمان سردی مغز خواهیم پرداخت. 

معجون سعز؛ دارو ضد سردی مغز

معجون تقویت حافظه سعز، تولید موسسه تحقیقات حجامت ایران است که بر اساس نسخه های طب سنتی دکتر خیراندیش برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به بیماران تجویز می شود. 
معجون سعز ترکیبی از زعفران، عسل طبیعی و سعد کوفی است و با طبع گرم و خشکی که دارد اشتهای کاذب را از بین می برد و برای درمان پرخوابی نافع است. این معجون گیاهی برای کمک به بهبود بیماری صرع، تقویت حافظه، درمان فوبیا، تقویت مغز و اعصاب، درمان شب ادراری، تقویت قلب و عروق و تقویت قوای جنسی توسط دکتر خیراندیش و دیگر پزشکان طب سنتی به بیماران تجویز می شود.
برای تهیه معجون سعز تقویت حافظه و دیگر محصولات طب سنتی دکتر خیراندیش می توانید به فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. 

شربت سینا درمان سردی مغز

شربت سینا ترکیبی از شیره انگور، زنجبیل، فلفل، زعفران و چند ترکیب گیاهی دیگر است که با دفع اخلاط سودا، بلغم و صفرا از بدن، به درمان بیماری های ناشی از سوء مزاج کمک می کند. 
شربت سینا طبیعت گرمی دارد و سردی های اضافه مغز را برطرف می کند. این شربت همچنین میزان اسیدی و قلیایی بودن سیستم بدن را نیز تنظیم کرده و از بروز اختلال در عملکرد سیستم مغز و اعصاب جلوگیری می کند. 
شربت سینا یکی از موثر ترین دارو های گیاهی برای درمان بیماری صرع سرد، افسردگی، کمک به افزایش نشاط، درمان آلزایمر و تقویت حافظه، از بین بردن التهاب مفاصل و درد های روماتیسمی، پرخوابی، سفید شدن زودرس مو، نازایی، افزایش وزن، تقویت قوه باه و تقویت عمومی بدن است که توسط دکتر خیراندیش و دیگر پزشکان طب سنتی برای درمان بیماری های مربوط به مغز و اعصاب تجویز می شود.
برای خرید شربت سینا و دیگر محصولات دکتر خیراندیش می توانید به سایت فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان سفارش دهید. 

 

 

شربت شونیسل درمان غلبه سردی به مغز

شونیسل تولید موسسه تحقیقات حجامت ایران، شربتی کاملا گیاهی است که معمولا برای تقویت عمومی بدن و افزایش انرژی، درمان بیماری ام اس، تومور های مغزی، افزایش اسپرم و جلوگیری از ناتوانی های جنسی، بیماری آرتریت روماتوئید، کاهش فشارخور بالا، درمان بزرگی پروستات و دفع بلغم اضافه از بدن توسط دکتر خیراندیش و دیگر پزشکان طب سنتی به بیماران تجویز می شود. 
ترکیبات گیاهی موثری که در تولید شربت شونیسل بکار برده شده است موجب می شود که این دارو گیاهی بشکل موثری برای بیماری هایی که از سردی نشأت می گیرند موثر باشد و به درمان سریع تر آن ها کمک کند. 
برای خرید شربت شونیسل و سایر محصولات دکتر خیراندیش می توانید به فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و در سریع ترین زمان محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. 

 

 

دیگر محصولات گیاهی موثر در تقویت مغز و اعصاب

دارو های گیاهی انتخابی بی خطر و موثر برای درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها هستند، به همین دلیل در طب سنتی همواره به استفاده از محصولات گیاهی زیر نظر پزشک طب سنتی توصیه می شود. 

برای خرید و مشاوره

محصولات گیاهی طب سنتی

دکتر خیراندیش

از فروشگاه آنلاین مرهم طب


با شماره های زیر تماس بگیرید :

09123764807

02144640622

یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

خرید محصولات دکتر خیراندیش

کپسول سفوف حفظ و تقویت حافظه

سفوف حفظ ترکیبی از دارچین، مصطکی، کندر، کاکنج، عود، دارفلفل و .. است که جهت پاکسازی و تقویت مغز و حافظه، کاهش سردی مغز و کمک به کاهش علائم آلزایمر و فراموشی توسط پزشکان طب سنتی به بیماران تجویز می شود. این دارو از موثر ترین دارو های گیاهی برای درمان بیماری های ناشی از غلبه سردی بر بدن و مغز و اعصاب است.
کپسول سفوف حفظ محصولی کاملا گیاهی از شرکت داروسازی بوعلی دارو است و هیچ گونه عوارض جانبی برای فرد به دنبال ندارد. 

 

 

قطره لاویگل؛ درمان موثر افسردگی، بی خوابی و اضطراب

قطره لاویگل محصولی کاملا گیاهی از موسسه تحقیقات حجامت ایران است و بر اساس نسخه های طب سنتی دکتر خیراندیش برای درمان افسردگی و اضطراب، بی خوابی و سردی مغز به بیماران تجویز می شود. 
لاویگل ترکیبی از سنبل الطیب و اسطوخودوس است و مانند دارو های شیمایی موجب وابستگی بیمار به دارو نمی شود. 
طبیعت لاویگل گرم و خشک است و با خارج کردن سردی اضافه از بدن و مغز، به درمان اختلالات مربوط به مغز و اعصاب کمک می کند. 

 

 


 

خرید محصولات گیاهی طب سنتی 

تمامی محصولات معرفی شده را می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک از فروشگاه آنلاین مرهم طب خریداری کرده و در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می توانید از طریق منو سایت به دیگر محصولات گیاهی موجود در فروشگاه مرهم طب دسترسی داشته باشید و بر اساس خواصی که دارند آن ها را دسته بندی کنید.