دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

غنچه گل سرخ خشک معطر

خواص غنچه گل سرخ :

ضد افسردگی، آرامبخش قلب و اعصاب، سرشار از آنتی اکسیدان، ضد سرطان، مفرح، تقویت کننده قوای جنسی، ضد اسهال، پاک و شاداب کننده پوست، درمان آلزایمر، التیام زخم، ضد التهاب، تسکین درد مفاصل

نحوه مصرف : 

4 الی 5 غنچه گل سرخ را با یک فنجان آب گرم (80 درجه سانتی گراد) به مدت 15 دقیقه دم کرده ومی توان با کمی عسل طبیعی میل کرد.

 

خصوصیات محصول
نوع محصول گیاه دارویی
گروه محصول گل ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بسته بندی پلاستیکی
وزن خالص 38 گرم
وزن با بسته 40 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای غنچه گل سرخ

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 40478
تعریق بیش از حد نشانه چیست؟ تعریق مکانیسم طبیعی بدن میباشد که به دفع سموم و مواد زائد و تعادل دما و آب بدن کمک میکند. عرق توسط غدد عرق که درتمام سطح ..
opencart 0 3282
اگر شما هم از محصولات شرکتی مربوط به سلامت دهان و دندان که حاوی ترکیبات شیمیایی هستند خسته شدید، تا انتهای این مطلب با مرهم طب همراه باشید تا به شما ط..
opencart 0 5581
مقدمه...  طب سنتی استفاده از گیاهان دارویی را برای پاکسازی بدن، از بین بردن سموم و بازیابی سلامتی توصیه میکند. روش های طبیعی و گیاهی مراقبت از پوست ع..
opencart 0 10191
سردرد میگرنی میگرن سردردی است که می تواند باعث درد شدید و ضربان دار در قسمتی از سر شود. سردرد میگرنی اغلب با تهوع، استفراغ و حساسیت شدید به نور و صدا..
opencart 0 89226
یبوست چیست؟  یبوست یا خشکی مزاج به معنای خشک شدن مدفوع در روده بزرگ و کم شدن حرکت روده است که موجب درد و فشار زیاد در هنگام دفع مدفوع می شود. روده بز..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر