دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

ریشه جینسینگ

ریشه جینسینگ چیست ؟

ریشه جینسینگ شاید از معروفترین داروهای چینی ها باشد که از گذشته تا حال همواره آثار شفابخش آن مورد توجه حکمای طب سنتی قرار داشته و دارد. از نظر خواص به طور کلی ، نیروبخش ، مقوی ، محرک ، بادشکن و نرم کننده می باشد. بررسی های زیادی روی این ریشه به عمل آمده که به اسرار شفابخش آن در موارد معالجه قطعی بی نظمی های عصبی ، کم خونی ، ضعف ، کمبود تعرق و بی نظمی تنفس ، فراموشی و آلزایمر ، تشنگی مداوم ، بی میلی جنسی ، خستگی شدید ، سوء هاضمه ، دردهای ناحیه قلب و تهوع  پی برده شود. خوراک آن نیرو و توانایی ایجاد می کند تا در دوران نقاهت پس از بیماری ، بی نظمی های غده های بدن و ضعف اعصاب از بین رود و کار طبیعی و شفادهنده آنها بصورت عادی بازگردد. متابولیسم قندها و هیدراتهای کربن در بدن را منظم می کند و موجب می شود که مصرف اکسیژن به طور مداوم و عادی انجام گیرد و برای آرام کردن اشخاصی که ناراحتی های روانی دارند ، بسیار نافع است و یک نوع مسکن موثر برای مغز می باشد. 

خواص ریشه جینسینگ :

درمان زود انزالی،افزایش دهنده میل جنسی, ضد سرطان, ضد افسردگی, تقویت حافظه, آنتی اکسیدان, تقویت کننده عمومی بدن, مقوی معده, محافظ کبد, محرک سیستم ایمنی

طریقه مصرف ریشه جینسینگ :  

ریشه جینسینگ را می توان هم بصورت دم کرده و هم بصورت میکس شده با عسل میل کرد. 

موارد احتیاط و عوارض جینسینگ :

 افراد مبتلا به بی خوابی، زنان باردار و شیرده (جینسینگ شبیه هورمون استروژن عمل می کند)، مبتلایان به فشار خون بالا و کسانی که آسپیرین، وارفارین و داروهای کاهش دهنده فشار خون مصرف می کنند، نباید جینسینگ مصرف کنند.
 

خصوصیات محصول
نوع محصول ریشه گیاهی
گروه محصول ریشه ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بسته بندی پلاستیکی
وزن خالص 40 گرم
وزن با بسته 45 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای ریشه جینسینگ

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 11990
سیر سیاه چیست؟ - Black Garlic   به احتمال زیاد با سیر تازه و عطر و طعم قوی آن کاملاً آشنا هستید. اما آیا تابحال درباره سیر سیاه چیزی شنیده اید؟ سیر س..
opencart 0 5059
ژل رویال چیست؟ ژل رویال ترشح شیری رنگ است که از فک پایین زنبور عسل توسط غدد هیپوفارنکس برای پرورش و تغذیه ملکه زنبور و لارو های تازه متولد شده تولید ..
opencart 0 3685
برای تقویت سیستم ایمنی بدن‌ چه باید کرد‌؟ سیستم ایمنی ما مسوول دفاع از بدن در مقابل انواع عفونت‌هاست؛ برای همین کارشناسان می‌گویند مصرف برخی غذاهای س..
opencart 0 48376
اگرچه لاغر بودن اغلب می تواند برای سلامتی مفید باشد، اما در صورتی که این لاغری ناشی از تغذیه نامناسب، بارداری، استرس و اضطراب و ... باشد، می تواند نگر..
opencart 0 13285
آیا کمبود ویتامین های گروه B میتواند باعث بروز افسردگی شود ؟ ویتامین ها جزعی از رژیم های غذایی به غیر از کربوهیدرات ها ، چربی ها ، مواد معدنی و پروت..
0 5149
جینسینگ یک آداپتوژن مفید :   آداپتوژن چیست ؟آداپتوژن ماده ای بی ضرر است که نقش تعدیل کننده در بدن ایفا می کند، یعنی ورود آداپتوژن به بدن موجب می شود..
opencart 0 3943
گیاه جاودانگی و قدرت از بین تمام گیاهان دارویی که بشر می شناسد، جینسینگ شاید افسانه ای ترین آن ها باشد و برای این امر دلیل خوبی هم وجود دارد: جینسینگ..
opencart 0 6914
انزال زودرس چیست؟  انزال زودرس نوعی اختلال در عملکرد جنسی مردان است و زمانی رخ می دهد که مرد به ارگاسم می رسد و منی را زودتر از آنچه که خود یا شریک ز..
opencart 0 3792
9 مورد از محبوب ترین داروهای گیاهی در جهان قرن ها است که در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان، افراد برای برطرف کردن مشکلات مربوط به سلامتی خود، به داروه..
opencart 0 19539
افزایش سطح انرژی بدن  شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برخی از روز ها بی انرژی و بی حوصله بوده و حوصله انجام هیچ کار و فعالیتی را نداشته باشید. عوام..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر