دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

روغن آووکادو مرهم طب

روغن آووکادو مرهم طب
روغن آووکادو مرهم طب

روغن آووکادو مرهم طب سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های E و B12 است و برای جوانسازی و آبرسانی به پوست، جلوگیری از موخوره و تسکین التهاب پوستی مانند پسوریازیس مفید است.

98,000 تومان
بدون مالیات: 98,000 تومان

روغن های گیاهی و ارگانیک مرهم طب طی سال ها تحقیق و تجربه متخصصان در زمینه روغن گیری گیاهان دارویی و دانه های کمیاب و خاص در سراسر کشور بصورت تخصصی تولید و عرضه میشوند. در حال حاضر مرهم طب با تولید بیش از 100 نوع روغن گیاهی با خواص منحصر به فرد در زمینه های مختلف از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی ، درمانی و خوراکی در خدمت علاقمندان به طب سنتی می باشد. 

روغن آووکادو چیست؟ 

روغن اووکادو مرهم طب منبع غنی از آنتی اکسیدان ها ، اسید های چرب ضروری ، مواد معدنی ، بیوتین و ویتامین های D ،  A و E و B-12 میباشد و تمام نیاز های پوست و مو  شما را تامین می کند. 

 

 

خواص روغن آووکادو برای پوست صورت : 

  • تقویت ، جوانسازی و توقف روند پیری پوست 

  • التهابات و خارش پوست را درمان میکند

  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست صورت

  • مرطوب کنندگی و آبرسانی پوست صورت

  • رفع خشکی ، ترک های پوستی و چین و چروک سطحی

  • بهبود زخم های سطحی

  • تسکین پسوریازیس یه دلیل وجود ویتامین D و  B-12

  • محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV)

  • استفاده از روغن آووکادو به عنوان روغن حامل

طریقه مصرف روغن آووکادو برای پوست صورت : 

  • بعد از حمام مقدار مناسبی از روغن آووکادو را بر روی پوست صورت و بدن ماساژ دهید. میتوانید چند قطره از آن را در لوسیون روزانه بدن نیز بریزید.

  • چند قطره روغن اووکادو را با چند قطره روغن گلاب مرهم طب ترکیب کنید و به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان طبیعی از آن استفاده کنید.

خواص روغن آووکادو برای مو : 

  • مرطوب کننده ، آبرسان و تقویت کننده مو

  • ترمیم موهای آسیب دیده

  • درخشان کننده مو و نرم کننده مو

  • رفع ریزش مو ، شوره سر و موخوره

طریقه مصرف روغن آووکادو اصل برای مو : 

میتوانید مقداری از روغن آووکادو را بر روی پوست سر ماساژ دهید و یا ترکیب 4 قاشق روغن آووکادو را با چند قطره روغن اسطوخودوس و یا روغن نعنا تهیه کرده و دو ساعت قبل از حمام به مقدار لازم بر روی پوست سر خود ماساژ دهید . روغن آووکادو علاوه بر رساندن مواد مغذی به پوست سر و مو باعث افزایش جریان خون شده و به رشد موهای شما کمک میکند.

 

 

خصوصیات محصول
نوع محصول روغن گیاهی
گروه محصول روغن ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بطری شیشه ای
وزن خالص 30 میلی لیتر
وزن با بسته 80 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای روغن آووکادو مرهم طب

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 1 17889
مقدمه... خشکی پوست زمانی اتفاق می افتد که بدن دچار کم آبی شود و یا پوست رطوبتش را سریع از دست بدهد. در نتیجه بعد از این اتفاق، پوست دچار قرمزی، خشکی ..
opencart 1 4560
پاک کننده های آرایشی  پاک کردن آرایش بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های مراقبت از پوست است، زیرا بیش از حد ماندن آرایش بر روی پوست صورت باعث ایجاد لک ها..
opencart 0 8520
تاریخچه روغن نعناع فلفلی   Mentha piperita یا همان نعناع فلفلی، گیاهی چند ساله و بومی مدیترانه است اما در ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، بریتانیای کبی..
opencart 0 3012
تاریخچه گردو قدمت درخت گردو به 8000 سال قبل از میلاد باز می گردد و به عنوان یکی از قدیمی ترین گیاهان در بشر شناخته می شود. گردو بخشی از خانواده Jugl..
opencart 0 3701
روغن آرگان – Argan Oil چیست ؟ روغن آرگان که به عنوان طلای مایع نیز شناخته میشود، از هسته میوه درخت آرگان در مراکش روغن گیری میشود. روغن آرگان خالص سا..
opencart 0 3781
سلولیت چیست؟ سلولیت یک مشکل پوستی بسیار شایع و بیضرر است که موجب ایجاد ظاهر و بافتی شبیه به پنیر یا پوست پرتقال بر روی پوست میشود. نشانه های سلولیت ا..
opencart 0 17875
صرف نظر از اینکه نوع  پوست شما خشک است یا چرب، انتخاب صابون مناسب برای جلوگیری از تحریک پوست بسیار مهم است. اما با وجود تنوع بالایی از صابون ها و پاک ..
0 5149
  خواص روغن درخت چای از نگاه طب سنتی   روغن درخت چای که با نام روغن melaleuca نیز شناخته میشود از برگ درختان بومی استرالیا melaleuca alternifolia  ..
opencart 0 2879
برای داشتن زیبایی ایمن از چه ترکیباتی در لوازم آرایشی و بهداشتی اجتناب کنیم ؟ در اصل ... با وجود پیشرفت های صورت گرفته توسط شرکت های تولید کننده لوا..
opencart 0 6758
چه عواملی باعث ایجاد موخوره می شود؟ موخوره زمانی ایجاد می شود که انتهای ساقه مو خشک، شکننده و فرسوده شده باشد، به همین دلیل ساقه مو حالتی چند شاخه پ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر