دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

عسل طبیعی اکیناسه (سرخارگل)

عسل طبیعی اکیناسه (سرخارگل)
ناموجود
عسل طبیعی اکیناسه (سرخارگل)
  • موجود: ناموجود
  • برند: مرهم طب
  • وزن: 500.00g

عسل طبیعی اکیناسه حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمند بوده و برای تقویت سیستم ایمنی، تقویت عمومی بدن، از بین بردن عفونت و التهاب، بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار موثر است.

290,000 تومان
بدون مالیات: 290,000 تومان

گزینه های موجود

بررسی عسل طبیعی اکیناسه مرهم طب

عسل بهترین جایگزین برای شیرین کننده های مصنوعی است و به دلیل اینکه از شهد گیاهان دارویی مختلف تهیه می شود حاوی انواع آنتی اکسیدان، ویتامین و مواد مغذی فراوان است. البته به شرطی که عسل طبیعی باشد و از شکرآب برای تهیه آن استفاده نشده باشد. 

عسل طبیعی اکیناسه مرهم طب از شهد گیاه دارویی اکیناسه یا همان سرخارگل تهیه شده است و به همین دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن نسبت به سایر عسل ها بالا تر است. گیاه سرخارگل یک آنی بیوتیک و ضد عفونی کننده قدرتمند است و به دلیل داشتن خواص ضد التهاب سریعا عفونت و التهاب را در بدن از بین می برد و به همین دلیل مصرف عسل طبیعی اکیناسه در دوران سرماخوردگی و آنفولانزا به بیماران توصیه می شود. 

عسل اکیناسه برای دیابتی ها

ساکارز موجود در عسل طبیعی اکیناسه مرهم طب کمتر از 3 درصد است و به همین دلیل افراد دیابتی نیز می توانند تا یک قاشق غذاخوری در روز از آن استفاده کنند و از خواص ویژه آن بهرمند شوند. 

خواص عسل طبیعی اکیناسه برای سلامتی 

تقویت کننده سیستم ایمنی 

ضد التهاب و عفونت 

کمک به بهبود عفونت های تنفسی 

کمک به بهبود سرفه و گرفتگی مجاری تنفسی 

کاهش دهنده ورم و التهاب مفاصل

 

خصوصیات محصول
نوع محصول غذای سالم
گروه محصول محصولات ارگانیک
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه ظرف شیشه ای
وزن خالص 500 گرم 1000 گرم
وزن با بسته 725 گرم 1450 گرم

دیدگاه ها

نظرات برای عسل طبیعی اکیناسه

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 4948
عسل یک ماده طبیعی و باورنکردنی است که می تواند برای پوست شما معجزه کند! در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص منحصر به فرد عسل برای تقویت و جوانسازی پ..
opencart 2 93517
خواص جو دوسر جو دوسر یک غله کامل است و به عنوان یک غذای سالم برای همه افراد محسوب میشود. جودوسر سرشار از فیبر و پروتئین است و احساس سیرکنندگی زیادی د..
opencart 0 3650
عسل چیست ؟ عسل مایعی شیرین است که توسط زنبور های عسل از شهد گل ها تولید میشود. طعم و مزه عسل بر اساس گل هایی که شهد از آن ها برداشت میشود متفاوت خوا..
opencart 0 4485
دقیق ترین راه برای تشخیص عسل طبیعی و تقلبی   تمام تولیدکنندگان عسل موظف هستند که محصول خود را در آزمایشگاه تحت آزمایش قرار دهند تا از کیفیت عسلی که د..
opencart 0 48376
اگرچه لاغر بودن اغلب می تواند برای سلامتی مفید باشد، اما در صورتی که این لاغری ناشی از تغذیه نامناسب، بارداری، استرس و اضطراب و ... باشد، می تواند نگر..
opencart 0 2601
تغذیه در ماه مبارک رمضان ماه رمضان ماه مهمانی خدا است و در بین مسلمانان اهمیت بسیار بالایی دارد، بطوری که در این ماه همه مسلمانان جهان در هر نقطه ای ..
opencart 0 6914
انزال زودرس چیست؟  انزال زودرس نوعی اختلال در عملکرد جنسی مردان است و زمانی رخ می دهد که مرد به ارگاسم می رسد و منی را زودتر از آنچه که خود یا شریک ز..
opencart 0 35476
پرکاری تیروئید چیست؟ پرکاری تیروئید که (Hyperthyroidism) نیز نامیده می شود، زمانی رخ می دهد که غده تیروئید هورمون های تیروئیدی بیشتری نسبت به نیاز بد..
opencart 0 59384
دوسین چیست؟ شاید تا بحال در کتب طب سنتی و یا هنگام سرچ کردن درباره خواص عسل و یا سیاه دانه با کلمه دوسین روبرو شده باشید. معجون دوسین ترکیبی از سیاه ..
opencart 0 3582
در این مقاله قصد داریم راه های تشخیص عسل طبیعی و عسل تقلبی را بررسی کنیم. بطور کلی در توضیح عسل طبیعی باید گفت که عسلی که دارای طعم و خاصیت منحصر به ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر