معرفی محصولات طب سنتی برای کمک به بیماران کرونایی

بیماری کرونا بیماری عفونی و وارگیردار است که اولین بار در کشور چین بوجود آمد و در سراسر جهان شیوع پیدا کرد. کرونا ناشی از عفونت ویروسی بنام COVID-19 است و علائمی مشابه سرماخوردگی و آنفولانزا دارد. به همین دلیل تشخیص آن در فصل سرماخوردگی کمی دشوار است. 
علائم کرونا معمولا شامل تب، سرفه خشک، خستگی، گلو درد، مشکلات تنفسی، سردرد، آبریزش بینی، از بین رفتن حس بویایی و چشایی، اسهال، تهوع، استفراغ و بی اشتهایی است. این علائم در برخی افراد خفیف است و در برخی افراد نیز موجب مشکلات حاد تنفسی و بستری شدن فرد در بیمارستان می شود. علائم بیماری کرونا بین 2 تا 14 روز بعد از انتقال ویروس به بدن آشکار می شوند و حتی ممکن است این ویروس موجب مرگ بیمار شود.

بهبود سریع کرونا با نسخه های طب سنتی 

طب سنتی معتقد است که ویروس کرونا در افرادی که طبع سرد دارند شیوع بیشتری دارد و علائم شدید تری از خود نشان می دهد. همچنین این ویروس اندام هایی که مزاج سرد دارند را بیشتر از سایر اندام ها درگیر می کند و بطور کلی در محیط های سرد شیوع بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل است که می شنویم که ویروس کرونا با اندام هایی چون قلب، مغز و ریه آسیب بیشتری وارد می کند. 
در نتیجه پزشکان طب سنتی توصیه می کنند افرادی که دارای مزاج سرد هستند و یا گرم مزاجانی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند، باید طبیعت بدن خود را به سمت گرمی ببرند تا از آسیب ویروس به بدن خود جلوگیری کنند. 
تغییر سبک زندگی یکی از عوامل موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن است اما متاسفانه اطلاعات زیادی درباره اصلاح سبک زندگی در اختیار مردم قرار نمی گیرد و روز به روز به تعداد بیماران اضافه می شود. 

علاوه بر اینکه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شو دست ها برای جلوگیری از شیوع کرونا حیاتی است، تغییر عادت های غلط و سبک زندگی نیز برای تقویت سیستم ایمنی بدن امری بسیار ضروری خواهد بود. 

قطره سینا 19 برای بهبود علائم کرونا

این قطره گیاهی، بر اساس نسخه های درمانی طب سنتی به بیماران کرونایی تجویز می شود. در این افشره گیاهی از عصاره گیاهان دارویی موثر بر تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده شده و تا کنون تاثیرات بسیار موثری بر روی کاهش و بهبود علائم کرونا داشته است. 
قطره سینا 19 عموما برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش تب های عفونی، درمان سریع سرماخوردگی و آنفولانزا، گرم کردن اندام های سرد در بدن، دفع سودا های سرد از مفاصل و مغز و همچنین جلوگیری از عفونت های ریوی و تقویت دستگاه تنفسی به بیماران تجویز می شود.

خرید قطره سینا 19 از فروشگاه آنلاین مرهم طب

برای سفارش قطره سینا 19 می توانید به فروشگاه آنلاین مرهم طب مراجعه کرده و بعد از ثبت سفارش، محصول مورد نظر را در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

قطره سینا صد و تقویت عمومی بدن در دوران کرونا

قطره سینا صد نیز مانند قطره سینا 19 فرآورده طب سنتی بوده و به بیماران تجویز می شود. مکانیسم قطره سینا صد به این صورت است که با خارج کردن سودا و رسوبات اضافه از بدن، از ضعف و ناتوانی جسمانی جلوگیری کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. به همین دلیل مصرف قطره سینا 19 و قطره سینا صد در کنار یکدیگر، طول درمان بیمار کرونایی را کاهش داده و به بهبود سریع تر بیمار کمک می کند. 
قطره سینا 19 علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش علائم ویروس کرونا، به از بین رفتن ضعف و ناتوانی های جسمانی، تقویت عضلات و مفاصل، دفع اخلاط و رسوبات مضر از بدن و همچنین جلوگیری از افسردگی، بیخوابی و وسواس کمک می کند.

 

 

دوسین محلول

دوسین محلول همان سیاه دانه و عسل است که به شکل محلول در آمده و سرشار از آنتی اکسیدان های قدرتمند است. دوسین سردی و بلغم را از بدن دفع کرده و بشکل موثری سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. 
در طب سنتی دوسین دوای هر دردی شناخته می شود و به عنوان مکمل به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند. 
دوسین محلول بشکل قطره خوراکی است و خواصی مشابه با معجون سیاه دانه و عسل دارد. 
دوسین محلول معمولا برای پیشگیری و درمان سرطان، از بین بردن التهاب و عفونت در بدن، پیشگیری از عفونت های ویروسی مانند کرونا، تقویت سیستم ایمنی، بهبود بیماری های تنفسی، تقویت قلب و عروق، بهبود بیماری های گوارشی، تقویت قوای جنسی، درمان سنگ کلیه و درمان کیست و تنبلی تخمدان به بیماران تجویز می شود.

 

 

توصیه های طب سنتی برای درمان کرونا

 در فصل سرد از گرم کردن بیش از حد خانه با بخاری و در فصول گرم از سرد کردن خانه با کولر پرهیز کنند. زیرا هنگامی که دمای خانه در همه فصل ها یکسان باشد، موجب ضعیف شدن بدن و سیستم ایمنی می شود. در واقع تعریقی که در فصل تابستان صورت می گیرد، بلغم اضافه را از بدن دفع می کند و تنفس هوای سرد در فصل سرد سال موجب گوارش سرد و میل به خوردن گرمی جات می شود. اما در حال حاضر به دلیل گرم کردن محیط خانه با بخاری، در فصل سرما دستگاه گوارش گرم شده و میل به خوردن سردیجات افزایش پیدا می کند، که برای بدن بسیار مضر است. 
دمای محیط باید بین 18 تا 22 درجه باشد و تنفس سرد صورت بگیرد. در واقع بهتر است در فصل سرد سال با پوشیدن لباس بدن خود را گرم نگه دارید و کمتر از بخاری استفاده کنید. 
از سوی دیگر تا قبل از ساعت 11 شب باید بخوابید و از خواب ظهر نیز پرهیز کنید. زیرا موجب اختلالات گوارشی و ضعف جسمانی در بدن می شود. 
این متخصص طب سنتی به بیماران کرونایی توصیه می کند که از نوشیدنی و غذا های حاوی نعنا استفاده کنند. همچنین خوردن سوپ های حاوی پیازچه، ترخون و نعنا بسیار مفید است. 
خوردن محلول دوسین می تواند به کاهش تب کمک شایانی کند. 
برای برطرف کردن اختلالات بویایی نیز عسل را با آب و نمک ترکیب کرده و آن را استنشاق کنید. این کار به برگشتن سریع تر حس بویایی در بیماران کرونایی کمک خواهد کرد.

 

برای خرید و مشاوره

محصولات گیاهی طب سنتی

دکتر خیراندیش

از فروشگاه آنلاین مرهم طب


با شماره های زیر تماس بگیرید :

09123764807

02144640622

یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

خرید محصولات دکتر خیراندیش

استرس و افزایش خطر ابتلا به کرونا

 یکی از اصلی ترین عوامل ابتلا به کرونا را استرس و اضطراب بیش از حد می باشد. به همین دلیل مصرف قطره لاویگل و استنشاق عطر گل محمدی و گل یاس را برای برطرف کردن استرس و بهبود خواب توصیه می کنند.