دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

عسل طبیعی هفت گیاه

عسل طبیعی هفت گیاه
ناموجود

عسل طبیعی هفت گیاه

  • موجودی: ناموجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 759
  • وزن: 1,000.00g
340,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

نقد و بررسی عسل طبیعی 7 گیاه

عسل هفت گیاه از ترکیب چندین نوع گل و گیاه تهیه شده است. عسل ها معمولا با توجه به پوشش عمده و گل و گیاهان غالب بر منطقه نام گذاری می شوند. اما در فصل بهار تنوع گل و گیاه در مراتع و مناطق کوهستانی بسیار بالا است و مشخص کردن نوع پوشش گیاهی که زنبور ها از آن شهد گیری می کنند، امری غیر ممکن است. به همین دلیل این عسل هفت گیاه نام گذاری شده است، زیرا زنبور های عسل برای تهیه این عسل حداقل از شهد هفت نوع گیاه غالب بر منطقه تغذیه کرده اند.

خواص عسل هفت گیاه

همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم، زنبور های عسل برای تهیه عسل، تقریبا از شهد 7 نوع گل و گیاهی که بر پوشش گیاهی منطقه غالب هستند استفاده می کنند و این گیاهان شامل: آویشن، گون، گشنیز، مریم گلی، اسطوخودوس، بابونه و ... هستند.
 

عسل های موجود در فروشگاه آنلاین مرهم طب مستقیما و بدون هیچ واسطه ای از زنبورداران گرفته می شوند. عسل هفت گیاه مرهم طب، محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک با ساکارز زیر 3 درصد است.
در تهیه این عسل، زنبور های عسل تنها از شهد گل و گیاهان تغذیه کرده اند و هیچگونه قند مصنوعی در فرایند تولید عسل هفت گیاه بکار برده نشده است.

  • درمان مشکلات گوارشی با عسل طبیعی هفت گیاه

قرن ها است که از عسل طبیعی برای درمان انواع بیماری ها بویژه بیماری های دستگاه گوارش، در طب سنتی استفاده شده است. عسل ماده ای مغذی و طبیعی بوده که سرشار از آنزیم های مفید گوارشی از جمله آمیلاز، لیپاز و ساکارز است، به همین دلیل به هضم بهتر غذا در معده و روده کمک می کند.
عسل با کنترل اسید معده از انواع التهاب و زخم معده جلوگیری می کند و عفونت های روده ای را در کودکان کاهش می دهد. عسل طبیعی هفت گیاه همچنین با افزایش فعالیت معده و روده، از ایجاد یبوست جلوگیری می کند.
عسل طبیعی به دلیل داشتن انواع آنزیم، ویتامین، مواد معدنی و اسید های آمینه ضروری برای بیمارانی که از مشکلات کبدی رنج می برند بسیار مفید است و به افزایش تبادلات مواد قندی در کبد کمک می کند.

  • تقویت قوای جنسی با عسل 7 گیاه 

اختلال نعوظ، زود انزالی یا انزال زودرس، اختلال ارگاسم و نعوظ طولانی و دائم از مشکلات و اختلالات جنسی رایج هستند که افراد زیادی از ابتلا به آن ها رنج می برند.
مشکلات و اختلالات جنسی با توجه به سلامت جسمی شخص و نوع تغذیه و روش زندگی، دلایل مختلفی دارد.
مصرف ویتامین هایی چون ویتامین C، E، A و ویتامین های گروه B و مواد معدنی چون روی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان بر روی فعالیت و عملکرد صحیح هورمون ها تاثیر مثبتی دارند و ترشح هورمون تستوسترون و تعداد اسپرم ها را افزایش می دهند. همچنین با از بین بردن خستگی، منجر به افزایش میل و مقاومت جنسی می شوند.

 

عسل هفت گیاه به دلیل داشتن خواص چندین نوع گیاه دارویی، دارای حجم بالایی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است و مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری عسل به همراه گردو یا ارده کنجد برای تقویت قوای جنسی معجزه می کند. البته برای نتیجه گیری بهتر، باید حداقل 40 روز بطور مداوم مصرف شود.

  • درمان سرفه، آسم و آلرژی 

عسل طبیعی هفت گیاه به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی با انواع التهاب مبارزه کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. عسل طبیعی از دیرباز در طب سنتی برای از بین بردن التهاب گلو و درمان سرفه استفاده می شده است. 
آسم و آلرژی ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. برای مثال گرد و غبار و یا گرده برخی گل ها و گیاهان تولید آنتی بادی و هیستامین را در بدن افزایش می دهند و باعث عطسه، سرفه، گرفگی بینی و واکنش های آلرژیک می شوند. این موارد بیماری آسم را شدت می دهند. 
مصرف 2 قاشق چایخوری عسل طبیعی قبل از خواب، با از بین بردن التهاب مجاری تنفسی و افزایش بزاق، از آسم شبانه، سرفه و گرفتگی بینی جلوگیری کرده و تنفس را برای فرد آسان تر می کند.

  • تسکین استرس و اضطراب با عسل طبیعی هفت گیاه

عسل طبیعی به دلیل داشتن خواص نوتروپیک به تقویت و بازسازی سیستم عصبی، تقویت حافظه و کاهش استرس و اضطراب در کودکان و بزرگسالان کمک می کند. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در عسل، از استرس اکسیداتیو که منجر به بیماری های عصبی، استرس و اضطراب و بیماری آلزایمر می شود جلوگیری خواهند کرد. محققان دریافته اند که عسل ارگانیک یکی از راه های طبیعی و بدون عوارض جانبی برای کنترل استرس و اضطراب است.

  • تقویت پوست و مو با عسل طبیعی

تقویت مو: 

برای استفاده از خواص تقویت کننده و نرم کنندگی عسل برای مو، یک قاشق غذا خوری عسل را با 1 تا 2 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا ترکیب کرده و بر روی ریشه و ساقه مو ماساژ دهید و 1 ساعت بعد با آب ولرم و شامپو گیاهی آن را شستشو دهید.
این ماسک گیاهی موهای شما را نرم و خوش حالت کرده و شوره سر را نیز از بین می برد.
نکته: عسل را به هیچ عنوان گرم نکنید، زیرا خواص آن از بین می رود.

تقویت پوست:

عسل طبیعی به قدری برای سلامت پوست و مو موثر است که شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی به هیچ عنوان از آن غافل نمی شوند. 
عسل طبیعی خاصیت ضد التهاب و التیام دهنده دارد و قرمزی و خارش پوست را از بین می برد و التهابات ناشی از آفتاب سوختگی را نیز التیام می بخشد. همچنین به درمان زخم های پوستی نیز کمک می کند. 
اگر پوست خشک و دهیدراته ای دارید به هیچ عنوان از عسل غافل نشوید، زیرا عسل طبیعی دارای خواص مرطوب کنندگی قوی است و به دلیل داشتن آنزیم های مفید و آنتی اکسیدان، به لطافت و درخشندگی پوست کمک می کند. 
عسل طبیعی اکسیر تقویت و جوانسازی پوست و مو است که هزاران سال پیش توسط مصریان باستان برای جوانسازی و زیبایی پوست و مو از آن استفاده می شده است.

خرید عسل طبیعی و اصل 

در حال حاضر اکثر عسل های موجود در بازار تقلبی هستند و پیدا کردن عسل اصل و خالص بسیار دشوار است. اما عسل های موجود در فروشگاه مرهم طب به دلایل زیر عسل خالص و طبیعی هستند :

در پروسه تولید عسل های موجود در فروشگاه مرهم طب، از قند مصنوعی و حرارت استفاده نمی شود و زنبور های عسل تنها از شهد گل ها و گیاهان تغذیه می کنند. این عسل ها همگی دارای ساکارز زیر 3 درصد هستند و برای افراد دیابتی هم قابل استفاده اند. 
یکی دیگر از نشانه های مرغوبیت عسل های طبیعی مرهم طب، رس بستن آن در دماهای پایین (14 درجه سانتی گراد) است که فعال و زنده بودن آنزیم های عسل، خام بودن و حرارت ندیدن عسل و همچنین میزان بالای آنتی اکسیدان های موجود در عسل را نشان می دهد.

به یاد داشته باشید که هر نوع خواصی که درباره عسل گفته می شود، مربوط به عسل طبیعی و خالص است و عسل های کارخانه ای و صنعتی شامل این خواص نخواهند شد.

خصوصیات محصول
نوع محصولعسل طبیعی
گروه محصولمحصولات ارگانیک
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهظرف شیشه ای
وزن خالص1000 گرم

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات