دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

دمنوش آرامش مرهم طب

بررسی دمنوش آرامش مرهم طب 

قوی ترین تقویت کننده اعصاب

تهیه شده از گیاهان آرامش بخش درجه 1 و کاملا موثر برای کاهش اضطراب و استرس. گیاهانی که در ترکیبات این دمنوش وجود دارند جزء قوی ترین تقویت کننده های اعصاب در طب سنتی به شمار می روند و برای درمان بی خوابی و افسردگی بسیار موثرند.

دمنوش ترکیبی آرامبخش 

این دمنوش با انواع دمنوش های آرامبخش موجود در بازار متفاوت است و برای تهیه آن از نسخه های طب سنتی استفاده شده است. مقدار هر کدام از ترکیبات گفته شده در این دمنوش در نتیجه نهایی تاثیر بسزایی داشته و اثربخشی آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

خواص دمنوش آرامبخش مرهم طب

  • آرامبخش 

  • تقویت کننده اعصاب

  • رفع مشکلات بی خوابی

  • ضد اضطراب و استرس

  • تقویت قلب و عروق

  • ضد افسردگی

  • ضد میگرن

ترکیبات دمنوش آرامبخش مرهم

گل گاوزبان، به لیمو، اسطوخودوس، بهارنارنج، چای ترش و ...

مکانیسم ترکیبات دمنوش آرامبخش ترکیبی

  • خواص گل گاوزبان برای سردرد و افزایش تمرکز

گل گاوزبان گیاهی نشاط آور و تسکین دهنده است که در طب سنتی اغلب برای آرامش اعصاب، تسکین سردرد و میگرن مورد استفاده قرار می گیرد. گل گاوزبان دارای طبیعت گرم است و در تسکین درد های ناشی از سنگ کلیه مفید خواهد بود. این گیاه ارزشمند حواس پنجگانه را تقویت کرده و موجب افزایش تمرکز و تقویت اعصاب و روان می شود. نوشیدن گل گاوزبان علاوه بر اینکه برای آرامش اعصاب موثر است، می تواند در درمان سرماخوردگی و تصفیه خون نیز مفید باشد.

  • خواص به لیمو برای استرس و اضطراب

به لیمو یا ورون یکی از گیاهان دارویی موثر در آرامش اعصاب و روان است که معمولا به شکل دمنوش استفاده می شود. پزشکان طب سنتی بر این باورند که نوشیدن چای به لیمو درمان بی خوابی و تنطیم خوب بهترین گزینه است و با استرس و اضطراب مبارزه می کند. به لیمو گیاهی تسکین دهنده است که علاوه بر کمک به آرامش اعصاب به بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز کمک کرده و از نفخ و ورم معده و روده جلوگیری می کند و سردی معده را از بین می برد.
دمنوش به لیمو همچنین تنش های عصبی را از بدن دور می کند و برای افراد بی حوصله انتخاب مناسبی خواهد بود.

  • خواص اسطوخودوس برای آرامش اعصاب و روان

اسطوخودوس گیاهی است با برگ‌های نیزه‌ای و گل‌های خوشه‌ای بنفش و گاه سرخابی. اطوخودوس بسیار معطر است بطوری که در صنعت عطر سازی و داروسازی بسیار پر طرفدار است.
اسطوخودوس در طب سنتی گیاهی پرطرفدار بوده و دارای کاربرد و خواص درمانی فراوانی است. 
در طب سنتی از اسوطخودوس به عنوان گیاهی تصفیه کننده و ضد عفونی کننده یاد می شود که برای ناراحتی های مغزی، اعصاب و روان، تشنج، آلزایمر، بی خوابی و درد های معده و دستگاه گوارش معجزه می کند.
دم کرده اسطوخودوس سردرد های خوشه ای، سرگیجه و میگرن را تسکین می دهد. از طرفی طبیعت گرم اسطوخودوس و ترکیبات شیمیایی موجود در آن باعث شده است که برای دفع بلغم و از بین بردن ورم مفاصل، ناراحتی های ریوی و تقویت قلب نافع باشد. 

  • خواص بهارنارنج برای اعصاب

شکوفه های بهارنارنج علاوه بر اینکه دارای عطر و بو بینظیر و مست کننده اند، سرشار از کاربرد و خواص درمانی نیز هستند. شکوفه های بهاری درخت نارنج معمولا در فصل پاییز و زمستان به میوه نارنج تبدیل می‌شوند. این شکوفه‌ها دو نوع شیرین و تلخ دارند و منبعی غنی  از مواد مغذی و مواد معدنی ضروری برای بدن هستند. بهار نارنج سرشار از مواد معدنی چون کلسیم، روی، سلنیوم، منیزیم، بور، منگنز، سدیم، پتاسیم و مس است که همگی برای بدن مفید و ضروری هستند. ترکیبات فعال دیگری از جمله ویتامینB ، C و D ، آنتی اکسیدان ها، فلاونوئیدها، روغن فعال و فورانوکومارین نیز در شکوفه های بهار نارنج وجود دارد. 
طبیعت بهارنارنج گرم و خشک است. دم کرده بهارنارنج از اسیدی شدن محیط معده جلوگیری کرده و معده را تقویت می کند. علاوه بر این نفخ و اسپاسم را از بین بده و سردی معده را برطرف می کند.
فصل تابستان به دلیل گرما و تعریق زیاد بر روی خلق و خو تاثیر منفی دارد، اما نوشیدن یک لیوان شربت بهارنارنج می تواند این اثرات منفی را بطور کلی از بین ببرد و موجب بهبود خلق و خو شود.
نوشیدن دمنوش یا شربت بهارنارنج برای بهبود استرس و اضطراب، تپش قلب نامنظم، فشارخون، التهاب و گرفتگی عضلات توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شود.

  • خواص چای ترش

چای ترش سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین بوده و بسیار خوش عطر و طعم است. در طب سنتی از چای ترش برای کاهش فشارخون، کلسترول و قند خون استفاده می شود. علاوه بر این مصرف چای ترش برای کاهش استرس و اضطراب موثر بوده و به تسکین درد های ناشی از سندرم پیش از قائدگی کمک می کند.

تمامی این گیاهان دارویی ارزشمند در قالب دمنوش آرامش بخش مرهم طب در آمده اند تا در کاهش استرس و اضطراب، افزایش آرامش اعصاب و روان، بهبود بی خوابی و افزایش نشاط به شما کمک کنند.

طرز تهیه دمنوش آرامبخش

یک قاشق غذاخوری برای هر نفر با یک لیوان آب گرم (80 درجه سانتی گراد) به مدت 20 دقیقه دم شود.

دمنوش آرامش بخش در دوران بارداری

مصرف دمنوش آرامش به دلیل داشتن چندین نوع گیاه دارویی با خواص متنوع در دوران بارداری توصیه نمی شود.
 

خصوصیات محصول
نوع محصول دمنوش گیاهی
گروه محصول دمنوش ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه پلاستیکی
وزن خالص 75 گرم
وزن با بسته 80 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای دمنوش آرامش مرهم طب

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 3741
مقدمه...  اگر می خواهید تعادل و نشاط بیشتری در زندگی خود ایجاد کنید، به 10 نکته زیر که در طب سنتی چینی به آن تاکید شده است عمل کنید. با مرهم طب همراه..
opencart 0 3797
میگرن چیزی فراتر از یک سردرد است. در حقیقت یک وضعیت عصبی پیچیده است که می تواند علائم مختلفی را ایجاد کند. اگر میگرن دارید، قطعا می‌دانید که این وضعی..
opencart 1 25147
معرفی دمنوش های خانگی برای تقویت دستگاه گوارش هزاران سال است که در طب سنتی برای درمان مشکات گوارشی و سایر بیماری ها، دمنوش های گیاهی به بیماران تجویز..
opencart 0 5677
چرا دمنوش های گیاهی؟ اگر به دنبال نوشیدنی هستید که شما را در فصل زمستان گرم کند یا در فصل تابستان شما را خنک کند، دمنوش های گیاهی بهترین گزینه هستند ..
opencart 0 4875
ریشه سنبل الطیب که با نام علمی آن Valeriana officinalis نیز شناخته می شود یک داروی گیاهی است که ریشه در یونان باستان دارد. گیاه سنبل الطیب دارای گل ها..
opencart 0 19069
دمنوش های گیاهی می‌توانند به سرعت سردرد را تسکین دهند. بسیاری از دردهایی که برای بدن ایجاد می‌شوند ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که باید آنرا بررسی..
opencart 0 5415
بیش فعالی در کودکان چیست؟ اختلال بیش فعالی به همراه کمبود توجه (ADHD) نوعی بیماری عصبی زیست شناختی است که معمولا علائم آن به محیط زندگی کودک وابسته ا..
opencart 0 5781
افسردگی چیست ؟ افسردگی نوعی اختلال خلق و خویی است که بر روی فکر، احساس و رفتار شخص تاثیر مستقیم میگذارد. این موضوع موجب ایجاد احساس غم و اندوه و یا ن..
opencart 0 11742
چرا دوره های پریود شما نامنظم است ؟ هر زن با زن دیگر متفاوت است و این شامل دوره های قاعدگی نیز میشود. به طور متوسط ، یک زن هر 24 تا 38 روز پریود می ش..
opencart 0 9313
  افسردگی از نگاه طب سنتی    تعریف افسردگی : افسردگی نوعی بیماری قابل درمان است اما اگر درمان نشود با گذشت زمان ممکن است حاد تر شده و موجب صدمه و ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر