دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

روغن هسته انار مرهم طب

روغن هسته انار مرهم طب
ناموجود

روغن هسته انار مرهم طب

  • موجودی: ناموجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 565
  • وزن: 60.00g

روغن هسته انار مرهم طب لکه های پوستی را از بین برده و به سفت کردن پوست صورت کمک می کند. این روغن همچنین برای کاهش جوش و آکنه موثر است و منجر به بازسازی و ترمیم پوست صورت و بدن می شود.

36,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی روغن هسته انار مرهم طب

روغن هسته انار از زمان های قدیم برای تقویت و جوانسازی پوست استفاده میشده و امروزه نیز در تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی پوست و مو مورد استفاده قرار میگیرد. 

 

 

خواص روغن هسته انار برای پوست

  • تقویت و جوانسازی پوست صورت

  • سفت کننده پوست صورت

  • مرطوب کننده قوی پوست

  • بازسازی و ترمیم پوست صورت

  • ترمیم و کاهش ترک های پوستی بعد از زایمان و چاق یا لاغر شدن

  • ضد لک و چین و چروک

  • لایه بردار پوست 

  • کاهش و از بین بردن التهاب پوست

  • از بین بردن خشکی و اگزما

روغن هسته انار با ذخایر غنی از ویتامین C که یکی از بزرگ‌ترین ویتامین‌ها در مراقبت از پوست به شمار می‌رود، پوست ما را تغذیه می‌کند. انار خواص احیاکننده، ضدالتهاب، آنتی‌اکسیدان و ضد پیری دارد که پوستی درخشان را برایتان به همراه می‌آورد.

خرید روغن هسته انار برای تقویت، بهبود و مراقبت از پوست و مو انجام می‌شود. در خواص روغن هسته انار می‌توان ویتامین‌ها و مواد مغذی مفیدی را یافت که برای سلامت پوست و مو ضروری هستند.
روغن هسته انار با ذخایر غنی از ویتامین C که یکی از بزرگ‌ترین ویتامین‌ها در مراقبت از پوست به شمار می‌رود، پوست ما را تغذیه می‌کند. انار خواص احیاکننده، ضدالتهاب، آنتی‌اکسیدان و ضد پیری دارد که پوستی درخشان را برایتان به همراه می‌آورد.

روغن هسته انار چیست؟

درختان انار از اوایل سال 4000 قبل از میلاد روی زمین رشد کرده‌اند و منشا آن مدیترانه است. برای استخراج روغن هسته انار، هسته‌های رسیده به طور سرد تحت‌ فشار قرار می‌گیرند تا کیفیت آنزیم‌ها، مواد مغذی و ویتامین‌های آن‌ را حفظ کنند. نتیجه نهایی یک روغن بدون بو با قوام نازک و مایع است که ممکن است کمرنگ یا با کمی رنگ کهربایی باشد.
روغن هسته انار علاوه بر اینکه حاوی مواد مغذی  برای بدن مانند پروتئین، فیبر و فولات است، حاوی مقادیر زیادی ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای چرب امگا است. این روغن به ویژه دارای آنتی‌اکسیدان‌های ویتامین C و K است و تا 65٪ اسیدهای چرب در آن وجود دارد.

خواص روغن هسته انار برای پوست

همان‌طور که گفته شد، روغن هسته انار شامل بسیاری از اسیدهای امگا است که دارای توانایی‌های بسیاری مانند نرم کردن پوست، تسکین‌دهنده آکنه و پاک‌سازی سبوم از منافذ پوست هستند.

ضدالتهاب

به عنوان یک ضدالتهاب، روغن هسته انار میل به کاهش قرمزی، درمان پوست خشک و پوسته ‌پوسته را نشان داده است. دلیل آن هم غلظت بالای اسیدهای چرب امگا 6 اسید اولئیک، اسید لینولئیک و اسید پالمتیک است. اسید لینولئیک باعث احتباس رطوبت می‌شود، در حالی که اسید پالمیتیک به عنوان نرم‌کننده مؤثر عمل می‌کند. خرید روغن هسته انار به ویژه برای کسانی که از آکنه، اگزما و پسوریازیس رنج می‌برند، مفید است.

جوان‌سازی پوست

بر اساس خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضدالتهابی و مرطوب‌کنندگی که دارد، روغن هسته انار یک ماده ضد پیری مناسب است. آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین A (رتینول) و ویتامین C (اسید اسکوربیک) در حالی که باعث از بین رفتن خطوط ریز و چین ‌و چروک می‌شوند، برای مقابله با رادیکال‌های آزاد نیز استفاده می‌شوند. علاوه بر آن ترکیبی منحصر به فرد در خواص روغن انار به نام پونیک اسید می‌تواند ضمن تقویت و ترمیم پوست به بهبود خاصیت ارتجاعی و حتی رنگ پوست کمک کند.

ضد آفتاب

روغن هسته انار حتی ممکن است بتواند تلاش‌های روزمره ضد آفتاب ما را تقویت کند. طبق مطالعه‌ای که در سال 2001 انجام شد، نشان داد یك ضد آفتاب سنتی در صورت مخلوط شدن با روغن هسته انار 20٪ مؤثرتر خواهد بود. همچنین خواص ضدالتهابی آن به پوست شما کمک می‌کند تا از آسیب خورشید نیز بهبود یابد.

خواص روغن هسته انار برای لک صورت

اگر پوست شما در حین لمس کمی خشک و خشن‌تر از حد معمول است، یا اگر جای زخم یا رنگدانه‌ای دارید، خرید روغن هسته انار می‌تواند به شما کمک کند. مطالعات نشان داده است که روغن هسته انار می‌تواند تولید کراتینوسیت‌ها را ترغیب کند که به فیبروبلاست‌ها کمک می‌کند تا گردش سلول را تحریک کنند. معنی این برای پوست شما افزایش عملکرد حفاظت برای دفاع در برابر اثرات آسیب UV، اشعه، از دست دادن آب، باکتری‌ها و موارد دیگر است. علاوه بر این، ذخایر بالای ویتامین C، پونیک اسید و فیتواسترول به طور طبیعی به تحریک تولید کلاژن و بازسازی سلول کمک می‌کند تا پوست نرم‌تری داشته باشید.

خواص روغن هسته انار برای مو

ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در خواص روغن هسته انار برای موهای شما نیز مفید است.

معجزه روغن هسته انار

اسید استئاریک بدون کاهش درخشش و احساس سنگینی، موها را از شر صدمات محیطی محافظت می‌کند. اسید پالمتیک نیز موها را بدون باقی‌مانده چربی یا چسبناک شدن موها، آن را نرم می‌کند.

آب‌رسانی مو

روغن هسته انار دارای ساختار مولکولی منحصر به فردی است که می‌تواند به پوست و مو نفوذ کند و باعث آب‌رسانی بالای آن شود. ویتامین E موجود در این روغن نیز از کاهش رطوبت مو جلوگیری می‌کند.

تقویت و رشد مو

برای تغذیه مو گزینه‌های متنوعی مانند خرید روغن آرگان، روغن زیتون و ... پیش روی شماست. روغن هسته انار با دارا بودن اسیدهای اولئیک یا امگا 9 لطافت و درخشندگی مو را حفظ می‌کند. علاوه بر آن موجب تحریک موها برای رشد بیشتر، ضخیم و قوی‌تر شدن می‌شود. همچنین این ماده موجب رفع شوره سر شده و از این طریق از رشد مو حمایت می‌کند.
در خواص روغن هسته انار ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های قوی زیادی وجود دارد که در تغذیه پوست و مو نقش مهمی دارند. خرید روغن هسته انار به شما کمک می‌کند تا پوست و موی خود را تقویت و احیا کنید.

تغذیه مو

روغن هسته انار بسیار غنی از مواد مغذی است، با تمام آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های خود مانند ویتامین C اثر تحریک‌کننده‌ای بر روی پوست سر شما دارد. این خواص باعث افزایش گردش خون، تقویت رگ‌های خونی و رشد مو می‌شود. همچنین موهای شکننده را احیا می‌کند.

طرز استفاده از روغن هسته انار برای پوست صورت 

روزانه چند قطره از روغن هسته انار را بر روی پوست بخوبی ماساژ دهید تا جذب شود.
 

خصوصیات محصول
نوع محصولروغن گیاهی
گروه محصولروغن ها
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهبطری پلاستیکی
وزن خالص50 میلی لیتر
وزن با بسته60 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات