دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سیر سیاه فرآوری شده مدیا

سیر سیاه فرآوری شده
جدید

سیر سیاه فرآوری شده مدیا

  • موجودی: موجود
  • مدل: محصول 810
  • وزن: 200.00g

سیر سیاه نوعی سیر فرآوری شده است که طی فرآیند گرما و رطوبت به سیر سیاه تبدیل می شود. این فرآورده بافتی ژله ای دارد و طعم آن شیرین و ترش است. سیر سیاه سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی است و مصرف آن می تواند به تقویت کبد، سیستم ایمنی، قلب و عروق و سیستم اعصاب مرکزی کمک کند.

118,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی سیر سیاه  Black Garlic

سیر سیاه همان سیر خام است که طی یک فرآیند مخصوص تحت گرما و رطوبت قرار گرفته و به سیر سیاه تبدیل می شود. سیر سیاه دارای بافتی ژله ای و طعمی شیرین و دلپذیر است و می توان آن را همراه با انواع غذا ها سرو کرد. 
سیر سیاه سال ها است که به دلیل خواص بی نظیر برای سلامتی در شرق آسیا مورد استفاده قرار می گیرد. سیر سیاه بمب آنتی اکسیدان و مواد مغذی است و می تواند در ارتقا سلامتی نقش پر رنگی داشته باشد. 

تفاوت سیر سیاه و سیر ترشی

سیر سیاه به روشی کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه ماده افزودنی تنها طی فرایند گرما و رطوبت در مدت 60 روز با تخمیر آنزیماتیکی بر روی سیر خام تولید می شود. اما سیر ترشی در سرکه قرار می گیرد و بعد از مدت زمان بسیار طولانی (7 سال) به جایگاه سیر سیاه از نظر ظاهر، طعم و خواص می رسد. بطوریکه بسیاری از افراد عطر و طعم سیر سیاه را از سیر ترشی بهتر می دانند. 

 

 

خواص سیر سیاه برای سلامتی 

سیر سیاه به دلیل فرآیند گرما و رطوبتی که بر روی آن انجام گرفته است، دارای مقادیر بالاتری از آنتی اکسیدان ها، مواد مغذی و ویتامین ها نسبت به سیر خام است. در نتیجه در سال های اخیر محبوبیت فراوانی در بین عموم پیدا کرده است. 
آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که از آسیب رادیکال های آزاد به سلول های بدن جلوگیری می کنند و به کاهش انواع التهاب در بدن منجر می شوند. به همین جهت سیر سیاه که حاوی آنتی اکسیدان بالایی است، می تواند اثرات مثبتی بر روی پیشگیری از بیماری هایی چون سرطان، دیابت، بیماری های قلب و عروقی و بیماری های مربوط به مغز و سیستم عصبی داشته باشد. 

سیر سیاه و قند خون 

سیر سیاه تاثیرات مثبتی بر روی قند خون دارد و با کاهش قند خون از بروز علائم دیابت و اختلالات مربوط به کلیه و مجاری ادرار جلوگیری می کند. همچنین وجود آنتی اکسیدان های قدرتمند در سیر سیاه از عئارض جانبی مربوط به بیماری دیابت پیشگیری خواهد کرد. 

سیر سیاه و بیماری های قلب و عروق

علاوه بر تاثیرات مثبت آنتی اکسیدان ها بر پیشگیری از بیماری های قلب و عروقی، مصرف سیر سیاه با کاهش سطح فشارخون، کلسترول و تری گلیسیرید از گرفتگی عروق و در نتیجه بروز سکته قلبی پیشگیری خواهد کرد.

تاثیر سیاه بر لاغری و کاهش وزن 

تابحال نتایج دقیقی در رابطه با تاثیر مستقیم سیر سیاه بر روی لاغری مشاهده نشده است اما محققان بر این باورند که سیر سیاه با کنترل قند خون، چربی خون، کلسترول و سطح تری گلیسیرید می تواند تاثیرات مثبتی بر روی کاهش وزن و چربی های اطراف شکم داشته باشد. 

سیر سیاه و مغز و سیستم اعصاب

سیر سیاه دارای خواص ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی است، به همین دلیل از بروز التهاب در بدن پیشگیری کرده و از ابتلا به بیماری های مزمنی چون آلزایمر و ضعف حافظه جلوگیری خواهد کرد. 
التهاب پاسخ ایمنی بدن در برابر آسیب بافتی به بدن است و عوامل خارجی بر انگیزاننده آن هستند. اما در برخی موارد التهاب بیش از حد یک عامل اساسی در بروز بسیاری از بیماری های مزمن است و در صورتی که مدت زمان طولانی بدن فرد دچار التهاب باشد، می تواند عوارض جبران ناپذیری بر روی سلامتی فرد داشته باشد. به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند که از منابع غذایی آنتی اکسیدان و ضد التهاب بیشتر استفاده شود. 

تقویت کبد با سیر سیاه 

سیر سیاه به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی از آسیب های کبدی و رسوب چربی و مواد مضر در کبد پیشگیری می کند. 

سیر سیاه برای تقویت سیستم ایمنی 

سیر سیاه سرشار از ویتامین سی و مواد مغذی است و با تقویت سیستم ایمنی بدن از آسیب رادیکال های آزاد به سلول های بدن و التهاب و بیماری مزمن پیشگیری می کند. تقویت سیستم ایمنی منجر می شود که بدن شما در برابر انواع ویروس، باکتری و هر نوع عامل خارجی خطرناک، پاسخ بهتری از خود نشان دهد.

خواص سیر سیاه برای تقویت قوای جنسی و درمان زود انزالی

وجود ترکیباتی چون آلیسین در سیر سیاه و آنتی اکسیدان های فراوانی که در آن وجود دارد موجب افزایش جریان خود اندام های بدن شده و تقویت قوای جنسی و عملکرد قلب و عروق را بهبود می بخشد.

ارزش غذایی سیر سیاه در 100 گرم 

انرژی: 260 کالری
فیبر: 9.8 گرم
پروتئین: 14.2 گرم
کلسترول:
پتاسیم: 930 میلی گرم
کلسیم: 13 میلی گرم
منیزیم: 52 میلی گرم
آهن: 2.1 میلی گرم
زینک: 1.4 میلی گرم 

نحوه مصرف سیر سیاه

سیر سیاه دارای طعم لذیذ و نسبتا شیرین است و بافت ژله ای دارد، اگر نگران بوی سیر هستید باید گفت که سیر سیاه به هیچ عنوان بوی تند سیر خام را ندارد و بسیار ملایم است. سیر سیاه را می توانید در کنار انواع غذا سرو کنید و یا از آن در پخت برخی غذا ها و سس ها به عنوان چاشنی استفاده کنید. برای مثال هوموس، ساندویچ مرغ و تخم و مرغ، تن ماهی، غذا های دریایی، پوره سیب زمینی و .. 

خرید سیر سیاه فرآوری شده مدیا

سیر سیاه مدیا طی فرایندی کاملا طبیعی، بدون اضافه کردن هیچگونه ماده افزودنی در طی دوره 60 روزه تولید و بصورت بهداشتی در بسته بندی های 200 گرمی عرضه می شود.
شما می توانید سیر سیاه را از فروشگاه آنلاین مرهم طب تهیه کرده و در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

خصوصیات محصول
گروه محصولغذای سالم
شرکت سازندهمدیا
نوع محفظهمقوایی
وزن خالص200 گرم
وزن با بسته210 گرم
مدت انقضا1 سال پس از تولید

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات