دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

عسل طبیعی و ارگانیک اکیناسه-گشنیز

بررسی عسل طبیعی اکیناسه گشنیز 

از زمان های قدیم از عسل به عنوان غذا و دارو استفاده میشده است. عسل حاوی ترکیبات مفید از انواع گیاهان است و بهترین جایگزین برای شکر تصفیه شده میباشد.

عسل ماده ای شیرین و غلیظ است که توسط زنبور عسل ساخته میشود و حاوی مواد مغذی کمیابی میباشد. زنبور ها شهد گل را جمع آوری میکنند و شهد را مرتبا مصرف کرده و هضم میکنند. محصول نهایی که تولید میشود عسل است که به عنوان غذای ذخیره شده برای زنبور ها استفاده میشود. رنگ و طعم و بو عسل به گل هایی بستگی دارد که زنبور ها از آن شهد جمع آوری کرده اند. در واقع عسل خواص دارویی گیاه را نیز به ارث میبرد.

  • عسل حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی از جمله فلاونوئید ها میباشد که موجب کاهش فشار خون و کلسترول، کاهش خطر حمله قلبی و انواع سرطان ها میشوند. عسل همچنین موجب ارتقا سلامت چشم نیز مفید است.

  • عسل طبیعی سطح تری گلیسیرید را کاهش میدهد به همین دلیل برای افراد دیابتی نیز قابل استفاده است. 

  • عسل طبیعی از زمان مصریان باستان برای درمان سوختگی و زخم های پوستی استفاده میشده است و امروزه نیز در محصولات مراقبت از پوست و مو استفاده میشود.

  • عسل توانایی از بین بردن عفونت ها را دارد و در کودکانی که دچار عفونت تنفسی هستند بهتر از دارو های ضد سرفه عمل میکند.

  • عسل طبیعی اکیناسه-گشنیز دارای ساکارز زیر 2 درصد میباشد و از محصولات ارگانیک فروشگاه مرهم طب محسوب میشود.

خواص عسل طبیعی اکیناسه-گشنیز

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا

  • تقویت معده و دستگاه گوارش

  • از بین برنده عفونت های بدن بویژه عفونت های دستگاه تنفسی

  • کاهش دهنده فشارخون و کلسترول

  • درمان سرفه و گرفتگی صدا

  • موثر در درمان ورم پروستات

  • تقویت کننده مغز و اعصاب

  • کاهش دهنده التهاب و ورم مفاصل

  • سرشار از آنتی اکسیدان

حتما بخوانید : راه های شناخت و تشخیص عسل طبیعی

 

خصوصیات محصول
نوع محصول غذای سالم
گروه محصول محصولات ارگانیک
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه ظرف شیشه ای
وزن خالص 1000 گرم
وزن با بسته 1450 گرم

دیدگاه ها

نظرات برای عسل طبیعی اکیناسه گشنیز

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 7424
سوزش سردل یا سوزش معده چگونه ایجاد میشود؟ سوزش سر دل به عنوان یک احساس سوزش دردناک که در ناحیه تحتانی قفسه سینه اتفاق می افتد، توصیف شود و هنگامی اتف..
opencart 0 3742
مقدمه...  اگر می خواهید تعادل و نشاط بیشتری در زندگی خود ایجاد کنید، به 10 نکته زیر که در طب سنتی چینی به آن تاکید شده است عمل کنید. با مرهم طب همراه..
opencart 0 4947
عسل یک ماده طبیعی و باورنکردنی است که می تواند برای پوست شما معجزه کند! در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص منحصر به فرد عسل برای تقویت و جوانسازی پ..
opencart 0 2554
11 اثر طولانی مدت دیابت نوع 2 و نحوه جلوگیری از آنها دیابت میتواند تمام بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد . عدم تنظیم قند خون در طولانی مدت منجر به ایجا..
0 4463
آشنایی با خواص دانه چیا   دانه چیا با نام علمی salvia Hispanic)) در سال های اخیر به یکی از مغذی ترین و پرطرفدارترین مواد غذایی ارگانیک تبدیل شده است..
opencart 0 2838
چه عواملی موجب ایجاد ادرار دردناک میشود ؟  ادرار دردناک اصطلاحی است که ناراحتی هنگام ادرار کردن را توصیف میکند. این درد ممکن است در مثانه یا مجاری اد..
opencart 0 3647
عسل چیست ؟ عسل مایعی شیرین است که توسط زنبور های عسل از شهد گل ها تولید میشود. طعم و مزه عسل بر اساس گل هایی که شهد از آن ها برداشت میشود متفاوت خوا..
opencart 0 5056
ژل رویال چیست؟ ژل رویال ترشح شیری رنگ است که از فک پایین زنبور عسل توسط غدد هیپوفارنکس برای پرورش و تغذیه ملکه زنبور و لارو های تازه متولد شده تولید ..
opencart 0 4660
مقدمه ... خوردن صبحانه ممکن است در لیست کار های صبحگاهی شما باشد و یا بدتر از آن ممکن است در این لیست جایی نداشته باشد. اما یک صبحانه سالم و مقوی سوخ..
opencart 0 4483
دقیق ترین راه برای تشخیص عسل طبیعی و تقلبی   تمام تولیدکنندگان عسل موظف هستند که محصول خود را در آزمایشگاه تحت آزمایش قرار دهند تا از کیفیت عسلی که د..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر