دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

جو دوسر پرک درشت اُ آ ب - OAB

جو دوسر پرک درشت اُ آ ب - OAB
ناموجود
جو دوسر پرک درشت اُ آ ب - OAB
26,500 تومان
بدون مالیات: 26,500 تومان

جو دوسر پرک درشت (OATMEAL Large) اُ آ ب محصول کشور آلمان بوده و حاوی سبوس و فیبر بالا میباشد.

از جو دوسر پرک میتوانید در انواع سوپ، آش، دلمه، کتلت و انواع خورش ها استفاده کنید. این محصول بهترین جایگزین برای انواع نان سفید و سیب زمینی بوده و سرشار از ویتامین و مواد مغذی میباشد.

طرز تهیه صبحانه با جودوسر پرک درشت :

یک پیمانه جو دوسر را همراه با 3 تا 5 پیمانه آب و یا شیر مخلوط کرده و بر روی حرارت ملایم به مدت 15 تا 20 دقیقه بپزید. سپس میوه و آجیل دلخواه را به آن اضافه کنید.

میزان انرژی جو دوسر پرک در هر 30 گرم برابر 112.5 کیلوکالری میباشد.

جو دوسر پرک مناسب افراد ورزشکار و کسانی که دارای رژیم غذایی سالم هستند.

خصوصیات محصول
نوع محصول غلات
گروه محصول غذای سالم
شرکت سازنده جام نور طلایی
نوع محفظه قوطی مقوایی
وزن خالص 200 گرم
وزن با بسته 230 گرم
کد بهداشتی 56/ظ/1193
مدت انقضا یک سال پس از تولید

دیدگاه ها

نظرات برای جو دوسر پرک درشت

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 12313
برنج تقریبا عضوی جدانشدنی در رژیم غذایی بسیاری از افراد بویژه ایرانیان است. سیرکننده، ارزان که با هر نوع غذایی خوش طعم است. با این حال، برنج، به ویژه ..
opencart 0 3839
انواع کربوهیدرات کربوهیدرات میتواند کربوهیدرات ساده و یا کربوهیدرات پیچیده باشد. کربوهیدرات ها منبع اصلی انرژی بدن هستند و بخشی از یک رژیم غذایی مناس..
opencart 0 5579
خواص مغذی دانه کینوا : کینوا گیاهی سنتی، کم کالری و بدون گلوتن، منبع غنی از پروتئین، آهن، فسفر، ویتامین B ، امگا3 ، منیزیم ، کلسیم و لیزین (یکی از بی..
opencart 0 5053
کینوا؛ غلات مقوی   کینوا یک غلات کامل است که به دلیل بسیاری از مزایای زیادی که برای سلامتی دارد، محبوبیت آن به سرعت در حال رشد است. کشاورزان بیش از ..
opencart 1 14074
جو دوسر از سالم ترین غلات بر روی کره زمین است. غلاتی کامل که فاقد گلوتن است و منبع بسیار خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان های مهم م..
opencart 0 2745
آهن ماده مغذی است که در بسیاری از عملکرد های بدن نقش مهمی ایفا میکند. رژیم های غذایی که فاقد آهن هستند میتواند منجر به کمبود انرژی، تنگی نفس، سردرد، س..
opencart 0 13835
تفاوت فیبر محلول و نامحلول  فیبر کربوهیدراتی است که بدن توانایی جذب آن را ندارد. مواد غذایی که مقادیر بالایی فیبر دارند، کلسترول را کاهش داده و قند ..
opencart 0 3485
لایه برداری به از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست کمک میکند و اگر بصورت منظم انجام شود به تحریک تولید کلاژن کمک کرده و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر