دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

کینوا سفید ارگانیک

کینوا سفید ارگانیک
ناموجود
کینوا سفید ارگانیک
89,000 تومان
بدون مالیات: 89,000 تومان

بررسی کینوا سفید ارگانیک

کینوا چیست ؟

کینوا گیاهی سنتی، کم کالری و بدون گلوتن، منبع غنی از پروتئین، آهن، فسفر، ویتامین B ، امگا3 ، منیزیم ، کلسیم و لیزین (یکی از بیست اسید آمینه‌ اصلی ) است که بومی آمریکای جنوبی بوده و قدمتی بیش از 5000 سال دارد و جزو غلات هم نیست و به خانواده اسفناج شباهت دارد.
دانه های کینوا  مورد توجه بسیاری از گیاه خواران قرار گرفته و برای دریافت پروتین کامل، بجای استفاده از مواد غذایی گوشتی می توان کینوا را جایگزین گوشت برای چنین افرادی کرد. گیاه کینوا نسبت به برنج سبک تر و راحتر هضم میشود به همین دلیل جایگزین مناسبی بجای برنج بشمار می رود. نحوه طبخ آن مشابه دانه های برنج است و بیش از ۱۲۰ گونه کینوا وجود دارد، ولی رنگ های سفید، قرمز و سیاه آن محبوب تر است. 

خواص کینوا سفید :

کاهش وزن، کنترل دیابت، کاهش کلسترول، رفع یبوست، کاهش فشار خون، ضد التهاب، تقویت مو، ضد سرطان، کنترل بیش فعالی، مکمل غذایی مناسب برای ورزشکاران

طرز تهیه و پخت کینوا :

1 فنجان کینوا را با 2 فنجان آب، نمک و روغن به اندازه دلخواه با حرارت ملایم بپزید تا آب آن کاملا جمع شود سپس مانند برنج، آن را به مدت 15 دقیقه دم کنید.

خصوصیات محصول
نوع محصول دانه
گروه محصول غذای سالم
شرکت سازنده جام نور طلایی
نوع محفظه قوطی مقوایی
وزن خالص 250 گرم
وزن با بسته 275 گرم
کد بهداشتی 1737/ظ/56
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای کینوا ارگانیک سفید

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 5762
آداب غذا خوردن در طب سنتی    در طب سنتی غذا خوردن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آداب خاصی برای آن در نظر گرفته می شود. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولو..
0 4465
آشنایی با خواص دانه چیا   دانه چیا با نام علمی salvia Hispanic)) در سال های اخیر به یکی از مغذی ترین و پرطرفدارترین مواد غذایی ارگانیک تبدیل شده است..
0 10932
  5 دستور آشپزی با کینوا + بهترین روش پخت کینوا      کینوا یکی از سالم ترین و مغذی ترین غدا های سالم در جهان است . کینوا سرشار از پروتئین و اسید ه..
opencart 0 10494
طرز تهیه انواع سالاد و سس در طب سنتی خوردن سالاد به دلیل فیبر، ویتامین و آنتی اکسیدان هایی که به بدن می رساند، بسیار مفید است و همواره توسط پزشکان تغ..
opencart 0 12317
برنج تقریبا عضوی جدانشدنی در رژیم غذایی بسیاری از افراد بویژه ایرانیان است. سیرکننده، ارزان که با هر نوع غذایی خوش طعم است. با این حال، برنج، به ویژه ..
opencart 0 11990
سیر سیاه چیست؟ - Black Garlic   به احتمال زیاد با سیر تازه و عطر و طعم قوی آن کاملاً آشنا هستید. اما آیا تابحال درباره سیر سیاه چیزی شنیده اید؟ سیر س..
0 2827
با گندم سیاه و خواص آن آشنا شوید :   گندم سیاه ماده ای مغذی و انرژی بخش بوده و در حالی که بسیاری از مردم بر این باورهستند که از خانواده دانه های غلا..
0 3626
  برنج سیاه چیست ؟   تاریخچه برنج سیاه    برنج سیاه با نام های برنج بنفش و برنج ممنوعه نیز شناخته میشود ، دلیل اینکه به برنج سیاه ممنوعه میگویند ب..
0 3344
بهترین مواد غذایی برای عضله سازی   به گفته کارشناسان تغذیه، مصرف زیاد گوشت تنها راه رشد حجم عضلات نیست و روش های متعدد دیگری برای جذب مواد مغذی لازم..
opencart 0 4744
فواید شیردهی برای مادر و کودک شیردهی به مادر در کاهش ابتلا به برخی از بیماری ها ، از جمله بیماری های قلبی و دیابت کمک می کند. همچنین استرس را از بین ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر