دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

مشتریان گرامی درگاه پرداخت سایت به مدت چند روز غیرفعال است

 لطفا وجه فاکتور را به شماره کارت 9191-7335-8610-6219 بانک سامان به نام مانی حق جو واریز کرده و اطلاعات فیش را بصورت پیامک به شماره 09123764807 ویا به واتس اپ به شماره 09123764807 و یا ایمیل سایت ارسال نمایید.

پودر سبوس برنج قهوه ای 111

پودر سبوس برنج قهوه ای 111
ناموجود

پودر سبوس برنج قهوه ای 111

35,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی خواص پودر سبوس برنج قهوه ای 111

دومین لایه برنج، سبوس نام دارد و نباید با اشکال دیگر سبوس مانند سبوس جودوسر و سبوس گندم اشتباه شود.

در پروسه تولید برنج سفید، سبوس و فیبر برنج قهوه ای طی فرایند های خاص از برنج جدا می شوند و تنها نشاسته باقی می ماند که همان برنج سفید است. سبوس و فیبر جدا شده درواقع منبع اصلی ویتامین و مواد مغذی برنج هستند که در پروسه تواید برنج سفید از آن گرفته می شوند.

با مصرف پودر سبوس برنج میتوان بطور کامل کمبود مواد مغذی، فیبر و ویتامین B مورد نیاز روزانه بدن را برطرف کرد.

خواص پودر سبوس برنج : 

  • کمک به حفظ رطوبت و جوانسازی پوست

  • درمان ریزش مو، جلوگیری از سفید شدن مو و افزایش ضخامت ساقه مو

  • کمک به لاغری و تناسب اندام

  • تنظیم قند خون بویژه در افراد دارای دیابت نوع 2

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • کاهش کلسترول خون و تقویت قلب و عروق

  • سرشار از فیبر و درمان موثر یبوست 

  • جلوگیری از سرطان معده و روده بزرگ

  • جلوگیری از سنگ کلیه

  • افزایش انرژی و بهبود عملکرد ورزشی

  • سرشار از آنتی اکسیدان

  • بهبود عملکرد کبد و دستگاه گوارش

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، پوشش بیرونی برنج قهوه ای به سبوس معروف است و معمولاً برای استخراج روغن سبوس برنج مورد استفاده قرار می گیرد. روغن سبوس برنج به عنوان یکی از سالم ترین روغن ها برای سلامت انسان شده است و در آشپزی سالم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این روغن خوش طعم سرشار از چربی های مفید است و باعث سلامت قلب و عروق و کاهش کلسترول می شود. 
کارشناسان تغذیه همواره بر اهمیت افزودن سبوس برنج به رژیم غذایی تاکید ویژه ای دارند. 
سبوس برنج به طور خاص برای بیماران دیابتی و افرادی که فشار خون بالا و کلسترول بالا دارند، بسیار مفید است. 
مطالعات اخیر در رابطه با سبوس برنج نشان می دهد که خوردن یک وعده سبوس برنج در روز، برای برطرف کردن نیاز روزانه فرد به انواع ویتامین و مواد مغذی کافی است.
برنج غذای مهم و ضروری برای بیش از نیمی از جمعیت جهان است و در بیش از 100 کشور جهان کشت می شود. 
سبوس برنج قهوه ای بیش از نیمی از نیاز روزانه فرد به ویتامین های مهم مانند تیامین، نیاسین و ویتامین B6 را تامین می کند و دارای سطوح بالایی از پروتئین، ترکیبات ضد التهاب، ضد میکروب و ضد فشار خون است.
سبوس برنج منبع عالی فیبر است، بنابراین برای هضم و مشکلات روده بسیار مفید است و به شما کمک می کند تا مدت طولانی احساس سیری داشته باشید و اشتها شما را کنترل می کند، به همین دلیل سبوس برنج برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بسیار ایده آل است. مصرف سبوس برنج نفخ و گاز معده و روده را کنترل می کند و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. 
مصرف روزانه سبوس برنج به دلیل داشتن درصد بالایی از ترکیبات آنتی اکسیدانی، به مبارزه با رادیکال های آزاد و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. 
سبوس برنج را می توانید به راحتی به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. ساده ترین راه این است که آن را با آرد و غلاتی که روزانه مصرف می کنید ترکیب کنید و یا به انواع نوشیدنی و اسموتی اضافه کنید.

سبوس برنج برای معده

استفاده از مواد غذایی که فیبر بالایی دارند، موجب از بین رفتن یبوست و کاهش نفخ و اسپاسم ناشی از خوردن مواد غذایی در معده و روده می شود. سبوس برنج به دلیل فیبر بالایی که دارد، برای معده و روده بسیار مفید است و عملکرد دستگاه گوارش را به شکل موثری بهبود می بخشد. 
در طب سنتی یبوست عامل اصلی بسیاری از بیماری های شناخته می شود و به دلیل رژیم غذایی غلط و فاقد فیبر اتفاق می افتد. اضافه کردن روزانه یک قاشق غذاخوری پودر سبوس برنج به وعده های غذایی، به تامین فیبر مورد نیاز شما در روز کمک خواهد کرد و با افزایش حجم مدفوع در روده و برخی فرآیند های شیمیایی موجب از بین رفتن یبوست می شود.
سبوس برنج همچنین درصد جذب مواد معدنی چون کلسیم، آهن و منیزیم را در بدن افزایش می دهد و به همین دلیل مصرف آن در رژیم غذایی می تواند به درمان فقر آهن در زنان و کودکان کمک کند.

سبوس برنج برای مو

سبوس برنج به شکل خوراکی و موضعی برای بهبود شرایط مو مفید است. خوردن سبوس برنج به دلیل رساندن ویتامین های گروه ب و ویتامین ای به بدن، از ریزش مو جلوگیری کرده و موهای شما را پرپشت و قوی می کند. 
از سوی دیگر سبوس برنج در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و مو به عنوان یک عامل تقویتی شناخته می شود و برای از بین بردن ریزش مو، تقویت ساقه و ریشه مو، محافظت از فولیکول های ساقه مو و حفظ درخشش و زیبایی مو در این محصولات بکار می رود. 
استفاده از سبوس برنج بشکل ماسک مو نیز یکی دیگر از راه های تقویت مو محسوب می شود و ریزش مو را برطرف می کند، زیرا سبوس برنج سرشار از ویتامین های B، C، E و اسید های آمینه ضروری است که برای تحریک رشد مو لازم و ضروری هستند.
برای تهیه ماسک سبوس برنج کافی است مقداری سبوس برنج یا برنج قهوه ای را در مقداری آب بجوشانید و نصف استکان از آب آن را برداشته و با نصف استکان آب پیاز و یک قاشق غذاخوری روغن رزماری ترکیب کرده و خوب هم بزنید. این ترکیب را در یک بطری اسپری دار ریخته و نیم ساعت قبل از حمام بر روی ریشه و ساقه مو اسپری کرده و بخوبی ماساژ دهید. سپس در حمام موها را با شامپو گیاهی شسته و آب کشی کنید.
این ماسک مو تقویتی، به عنوان یکی از بهترین ماسک های طبیعی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو شناخته می شود و استفاده از آن 2 بار در هفته، می تواند به پرپشت شدن مو و جلوگیری از سفید شدن مو کمک شایانی کند.

طریقه مصرف خوراکی پودر سبوس برنج قهوه ای

  • هر روز صبح ناشتا یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را در یک لیوان شیر مخلوط و در صورت تمایل با عسل شیرین کرده و میل کنید.

  • میتوانید یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را همراه با یک لیوان آب میوه طبیعی مخلوط کرده و میل کنید.

  • سبوس برنج را در هنگام پخت برنج سفید به آن اضافه کرده و یا به عنوان چاشنی در انواع ماست، سوپ و .. استفاده کنید.

طریقه مصرف موضعی سبوس برنج قهوه ای برای پوست و مو

سبوس برنج را با مقداری ماست ترکیب کرده تا حالت خمیری پیدا کند، سپس بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید. بعد از 15 دقیقه با آب ولرم شست و شو دهید. این ماسک خانگی در کاهش خشکی و اگزما پوست بسیار موثر خواهد بود.

مضرات سبوس برنج 

  • سبوس برنج هیچ گونه عوارض جانبی برای بدن نخواهد داشت.

  • افزایش مقدار سبوس برنج در رژیم غذایی ممکن است موجب افزایش گاز روده و ناراحتی معده در هفته های اول شود.

  • در صورت داشتن مشکل در دستگاه گوارش مانند زخم روده، چسبندگی، شرایطی که باعث باریک یا انسداد دستگاه گوارش شود یا سایر اختلالات معده یا روده از سبوس برنج استفاده نکنید. فیبر موجود در سبوس برنج می تواند دستگاه گوارش شما را مسدود کند.

خصوصیات محصول
نوع محصولپودر
گروه محصولمکمل ها
شرکت سازندهگروه صنایع غذایی 111
نوع محفظهبسته بندی زیپ کیپ
وزن با بسته250 گرم
کد بهداشتی49/14593
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات