دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

صابون بابونه ارگانیک

صابون بابونه ارگانیک
صابون بابونه ارگانیک
  • موجود: موجود
  • برند: لیلیوم
  • وزن: 100.00g

صابون بابونه از تحریک پوست جلوگیری می کند و التهابات پوستی را از بین می برد. بابونه گیاه دارویی سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین سی و مواد معدنی است و برای درمان آفتاب سوختگی بسیار مفید است و به روشن تر شدن پوست کمک می کند.

98,000 تومان
بدون مالیات: 98,000 تومان

بررسی صابون بابونه ارگانیک لیلیوم ، کاملا دست ساز و گیاهی ( Chamomile soap )

بابونه از قدیمی ترین گیاهان دارویی و پرخاصیت شناخته شده توسط انسان است و به همین دلیل از آن برای زیبایی پوست استفاده می شود . صابون بابونه برای جوش صورت و از بین بردن التهاب پوست بسیار مفید است.

صابون بابونه از تحریک پوست جلوگیری می کند و التهابات پوستی را از بین می برد. بابونه گیاه دارویی سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین سی و مواد معدنی است و برای درمان آفتاب سوختگی بسیار مفید است و به روشن تر شدن پوست کمک می کند.
بابونه دارای خواص ضد باکتری است، به همین دلیل جوش و آکنه را از بین می برد. همچنین به روشن تر شدن رنگ پوست و درخشش و زیبایی پوست کمک می کند.
بابونه دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که می تواند به تسکین پوست کمک کند و قرمزی و لکه های پوشتی را کاهش دهد. همچنین می تواند تحریکات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و .. نیز را تسکین دهد. 
به طور سنتی، قرن ها است که از بابونه به عنوان داروی ضد التهاب، آنتی اکسیدا ، قابض و بهبود دهنده استفاده می شده است. از گیاه بابونه به طور گسترده ای برای درمان التهابات پوست و غشاهای مخاطی و عفونت های مختلف باکتریایی پوست، حفره دهان و لثه ها و دستگاه تنفسی نیز استفاده می شود.
 

خواص صابون بابونه ارگانیک لیلیوم : 

  • ضدالتهابات پوستی

  • ضدعفونی و ضد باکتری پوست

  • برطرف کننده اگزما

  • برطرف کننده جوش های صورت

  • پاک کننده قوی آرایش

  • ضدحساسیت

  • شفاف کننده پوست

 

صابون های دست ساز لیلیوم حاوی گلیسیرین

این صابون ها با استفاده از روش عصاره گیری طبیعی تولید میشوند و تهیه هر عصاره بیشتر از 3 هفته زمان میبرد . ( عصاره از طریق جوشاندن بدست نمی آید )
رنگ صابون ها کاملا طبیعی و متعلق به عصاره گیاهی که در تولید صابون به کار رفته است میباشد.
هر صابون نیز برای استفاده خاص و پوست های خاصی بکار میرود. 

گلیسیرین بطور طبیعی در فرآیند صابون سازی تولید میشود ولی در صابون های تجاری و صنعتی ، از صابون جدا شده و برای تهیه لوسیون و کرم به فروش میرسد .
در ساخت صابون های تجاری ، علاوه بر جداسازی گلیسیرین ، معمولا از سخت کننده ها ، عطر ها و مواد شیمیایی مختلف استفاده میشود .

در صابون های دست ساز از روغن های طبیعی و فرآوری نشده مانند :  

روغن زیتون ، نارگیل ، کرچک ، آفتابگردان ، بادام و هم چنین گیاهان دارویی و عصاره های طبیعی مانند بابونه ، چای سبز ، قهوه و زردچوبه استفاده میشود. 

چرا باید از صابون های دست ساز استفاده کنیم ؟

صابون های دست ساز حاوی روغن طبیعی ، عصاره گیاهان دارویی و گلیسیرین فراوان میباشند . 
گلیسیرین رطوبت را از هوا جذب پوست کرده و پوست را مرطوب نگه می دارد. 

 

خصوصیات محصول
نوع محصول صابون دست ساز
گروه محصول شامپو و صابون
شرکت سازنده لیلیوم
نوع محفظه پاکت مقوایی
وزن با بسته 100 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای صابون بابونه ارگانیک

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 6148
در این مطلب به سوالات زیر بطور کامل پاسخ می دهیم: «شامپو طبیعی» به چه معناست؟ فواید شامپو و نرم کننده های ارگانیک چیست؟ طرز استفاده از ..
opencart 0 4948
عسل یک ماده طبیعی و باورنکردنی است که می تواند برای پوست شما معجزه کند! در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص منحصر به فرد عسل برای تقویت و جوانسازی پ..
opencart 0 58921
ماسک خاک رس... از مزایای ماسک خاک رس می توان به پاکسازی پوست، روشن شدن پوست، کمک به تعادل چربی پوست، آبرسانی مناسب برای پوست های خشک، محافظت از پوست ..
opencart 1 17891
مقدمه... خشکی پوست زمانی اتفاق می افتد که بدن دچار کم آبی شود و یا پوست رطوبتش را سریع از دست بدهد. در نتیجه بعد از این اتفاق، پوست دچار قرمزی، خشکی ..
opencart 0 2709
آیا در فصل زمستان بر روی پوست خود احساس خشکی و خارش می کنید؟ خب شایدممکن است اگزما داشته باشید. اگزما یک بیماری پوستی است که باعث خشکی زیاد، قرمزی و د..
opencart 0 4676
در این مطلب به سوالات زیر پاسخ داده می شود:  بابونه چیست؟  خواص چای بابونه چیست؟  طبع دمنوش بابونه چیست؟  چه مقدار بابونه مصرف کنی..
opencart 0 17880
صرف نظر از اینکه نوع  پوست شما خشک است یا چرب، انتخاب صابون مناسب برای جلوگیری از تحریک پوست بسیار مهم است. اما با وجود تنوع بالایی از صابون ها و پاک ..
opencart 0 3363
اهمیت رطوبت رسانی به پوست  اگر پوست خشکی دارید و مدام پوستتان دچار پوسته پوسته شدن می شود باید بیشتر به آن رسیدگی کنید. برای رطوبت رسانی بیشتر به پوس..
opencart 0 6180
صابون های ارگانیک تضمین سلامت پوست صابون های طبیعی یا صنعتی ؟ امروزه اکثر جوامع در جهت حفظ یک سبک زندگی سالم به محصولات سالم و ارگانیک رو آورده اند..
opencart 0 2872
بهترین رنگ برای مو برای داشتن موهایی زیبا و جذاب، باید قبل از خرید رنگ مو به چند نکته بسیار مهم توجه کنید تا موهایی سالم و در عین حال زیبا داشته باشی..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر