دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

شربت اخلاط ثلاثه

شربت اخلاط ثلاثه
شربت اخلاط ثلاثه
  • موجود: موجود
  • وزن: 340.00g

شربت اخلاط ثلاثه برای کاهش غلظت خون، تقویت سیستم ایمنی، ریفلاکس معده، تعادل اخلاط، کاهش حرارت کبد، اگزما، آفت و تلخی دهان تجویز می شود.

128,000 تومان
بدون مالیات: 128,000 تومان

خواص شربت اخلاط ثلاثه 

پاکسازی و منضج اخلاط زائد از بدن، کمک به تعادل حرارت کبد و رفع اگزما، رفع تلخی زبان و درمان آفت دهان و زردی،کمک به رفع ریفلاکس و ترشی معده، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به درمان واریس و کنفیگوس، رفع خارش، لکه های پوستی و اگزما، تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، کمک به برطرف شدن غلظت خون و همچنین به عنوان منضج یک هفته قبل از انجام حجامت، فصد و یا زالو درمانی بسیار موثر می باشد.

نحوه مصرف شربت خلاط ثلاثه 

قبل از مصرف، شربت به آرامی تکان داده شود. بهترین زمان و مقدار مصرف شربت اخلاط ثلاثه حداکثر هر 8 ساعت یک قاشق مربا خوری و حداقل یک قاشق مربا خوری در روز می باشد.

مهم: بهتر است هر محصول حداقل در یک دوره 40 روزه مصرف شود و برای هر دوره 40 روزه، حداقل 3 عدد شربت اخلاط ثلاثه تجویز می شود.

منع مصرف و عوارض جانبی شربت اخلاط ثلاثه

برای زنان باردار و کودکان زیر پنج سال منع مصرف دارد.

خصوصیات محصول
نوع محصول شربت گیاهی
گروه محصول قطره و عصاره و شربت
شرکت سازنده موسسه تحقیقات حجامت ایران
نوع محفظه بطری پلاستیکی
وزن خالص 250 میلی لیتر
وزن با بسته 340 گرم
مدت انقضا 12 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای شربت اخلاط ثلاثه

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 18003
معضلی به نام التهاب پوستی  التهاب پوست نشانه ای از پاسخ ایمنی در بدن است و علائم آن می تواند شامل قرمزی، تب، خارش، حساسیت و تورم باشد. علت یا محرک ای..
0 2733
انواع خارش های پوستی و دلایل آن : پوست بزرگترين عضو بدن و يكي از بهترين شاخص‌ها برای تشخیص سلامت عمومي است. لایه‌ خارجی پوست مدام در حال تکثیر است و..
opencart 0 4404
داشتن مقداری چربی در ناحیه شکم طبیعی است. زیرا داشتن کمی چربی برای سلامت بدن و محافظت از اندام ها مهم است. اما با این حال، داشتن چربی بیش از حد شکم مم..
opencart 0 9654
کهیر چیست؟ کهیر (Hives)، جوش های خارش دار و برجسته ای هستند که برروی پوست ایجاد می شوند. آنها معمولا قرمز، صورتی یا گوشتی هستند و گاهی اوقات دچار سو..
opencart 0 21487
غلظت خون چیست؟  غلظت خون در حقیقت عدم توازن بین تعداد گلبول های قرمز خون است. یعنی افزایش تعداد گلبول های قرمز در خون با افزایش غلظت خون همراه خواهد ..
opencart 0 5884
بادکش درمانی چیست؟ – Cupping therapy بادکش درمانی (به انگلیسی: Cupping therapy) یک روش درمانی در طب سنتی است و ریشه در تاریخ باستان دارد. در سال های ..
0 6548
ترش کردن و ریفلاکس معده از نگاه طب سنتی : غذایی که می‌جوید و قورت می‌دهید، از طریق مری پایین رفته و به معده می‌رسد، سپس اسید گوارشی معده و آنزیم‌های ..
opencart 0 40476
تعریق بیش از حد نشانه چیست؟ تعریق مکانیسم طبیعی بدن میباشد که به دفع سموم و مواد زائد و تعادل دما و آب بدن کمک میکند. عرق توسط غدد عرق که درتمام سطح ..
opencart 0 105655
غلبه بلغم چیست؟ بدن انسان از 4 نوع خلط تشکیل شده است، بلغم، دم، صفرا و سودا.  برقرار بودن تعادل در بین این اخلاط نشانه سلامت کامل بدن شما است و در صو..
opencart 0 198952
ترشحات پشت حلق  ترشحاتی که از بینی و گلو احساس می شوند در حقیقت مخاط اضافی است که توسط غدد بینی و گلو ترشح می شوند. در اغلب موارد فرد احساس می کند که..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر