دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

مشتریان گرامی درگاه پرداخت سایت به مدت چند روز غیرفعال است

 لطفا وجه فاکتور را به شماره کارت 9191-7335-8610-6219 بانک سامان به نام مانی حق جو واریز کرده و اطلاعات فیش را بصورت پیامک به شماره 09123764807 ویا به واتس اپ به شماره 09123764807 و یا ایمیل سایت ارسال نمایید.

شامپو گیاهی تقویت مو علاج

شامپو گیاهی تقویت مو علاج

شامپو گیاهی تقویت مو علاج

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: طراوت
  • مدل: محصول 11
  • وزن: 360.00g

شامپو تقویت کننده مو علاج حاوی انواع ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز برای مو بوده و برای انواع مو ها نیز قابل استفاده است. این شامپو گیاهی در واقع موجب جلوگیری از ریزش مو، کمک به رشد و تقویت ریشه مو، ضدعفونی کردن پوست سر، رفع خارش و شوره پوست سر و جلوگیری از سفیدی زودرس مو می شود. 

68,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

شامپو گیاهی هفت گیاه علاج 

شامپو گیاهی علاج با تکیه بر طب سنتی ترکیبی بهینه از بهترین و طبیعی ترین عصاره گیاهان بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی حساسیت زا و التهاب آور می باشد . شامپو علاج به دلیل داشتن آویشن ، ضد قارچ و ضد انگل بوده و موجب تقویت پیاز مو میشود. همچنین با وجود سبوس برنج در ترکیبات اصلی شامپو تقویت کننده علاج، رطوبت پوست سر حفظ میشود و آنتی اکسیدان های موجود در آن موجب حفاظت مو در برابر آسیب های خارجی خواهد شد. 

خواص شامپو گیاهی تقویت کننده مو علاج :

جلوگیری از ریزش مو، کمک به رشد و تقویت ریشه مو، ضدعفونی کننده و ضد قارچ پوست سر، ضد خارش و شوره ،جلوگیری از سفیدی زودرس مو، سرشار از ویتامین های گروه  E , B

ترکیبات شامپو گیاهی تقویت کننده مو علاج :

رزماری ، سبوس برنج ، سدر ، گزنه ، حنا ، چای سبز و آویشن 

مکانیسم ترکیبات شامپو تقویت کننده مو علاج 

  • رزماری: عصاره گیاه رزماری حاوی انواع ویتامین، مواد معدنی و ترکیبات بسیار مغذی است و می تواند موجب افزایش خونرسانی در زیر پوست سر شده و ریشه مو ها را تقویت کند. این گیاه پرخواص مواد مغذی را به ریشه های مو انتقال می دهد و به همین دلیل بر افرایش رشد مو تاثیر زیادی می گذارد. این گیاه همچنین حاوی خواص ضد التهاب است و خشکی، خارش و شوره سر را نیز از بین می برد. 

  • سبوس برنج: سبوس برنج حاوی ویتامین های گروه ب است و همین امر باعث می شود که رشد مو ها را افزایش داده و فولیکول های ساقه مو را نیز تقویت کند. سبوس برنج از خشکی و موخوره مو جلوگیری می کند و موجب آبرسانی و افزایش رطوبت ساقه مو و پوست سر می شود. 

  • سدر: گیاه سدر یکی از بهترین گیاهان دارویی برای تقویت مو شناخته شده است و موجب افزایش ضخامت ساقه های مو می شود. سدر خسکی، موخوره و شوره سر را از بین می برد و پوست سر را نیز خنک می کند. از سوی دیگر برای افرایش درخشندگی و حالت دهی مو در شامپو علاج بکار برده شده است. 

  • گزنه: گزنه برای درمان ریزش مو و افزایش ضخامت مو در بسیاری از شامپو و لوسیون های مخصوص مو بکار می رود. گزنه سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان است و همین امر باعث شده است تا از ریزش مو جلوگیری کند و همزمان موجب پرپشت شدن مو های شما شود. گزنه التهاب پوست سر را از بین می برد و با باکتری و آلودگی های خارجی که موجب آسیب به مو می شود مبارزه می کند. 

  • حنا: این گیاه دارویی حاوی ترکیبات بسیار مفید برای تقویت موهای شما است. حنا در واقع رشد مو ها را تقویت می کند و می تواند از ریزش مو جلوگیری کند. ترکیبات گیاهی فعالی که در این گیاه دارویی وجود دارد ریشه و فولیکول های مو را تغذیه می کند و همین امر موجب افزایش استحکام ساقه و ریشه های مو می شود. حنا از شکنندگی و خشکی مو جلوگیری می کند و موجب صافی و لختی مو های شما خواهد شد. 

  • چای سبز: یکی از بهترین گیاهان دارویی برای قطع ریزش مو شناخته می شود و می تواند موجب افزایش رشد مو شود. چای سبز آنتی اکسیدان بسیار بالایی دارد و از آسیب به موهای شما جلوگیری می کند. چای سبز در حقیقت با از بین بردن التهاب پوست سر، ریزش و شوره سر را کنترل می کند. 

  • آویشن: آویشن طبیعتی گرم دارد و دارای خواص ضد التهاب است. این گیاه دارویی شوره سر را از بین می برد و PH پوست سر را کنترل می کند. 

نحوه مصرف شامپو گیاهی تقویت کننده علاج :

موها را خیس کرده سپس به خوبی با شامپو ماساژ داده و پس از چند دقیقه بشویید.

عرضه محصولات گیاهی مراقبت از پوست و مو در فروشگاه اینترنتی مرهم طب.
 

خصوصیات محصول
نوع محصولشامپو گیاهی
گروه محصولپوست و مو
شرکت سازندهطراوت
نوع محفظهپلاستیکی با جعبه مقوایی
وزن خالص300 میلی لیتر
وزن با بسته360 گرم
کد بهداشتی21/12551
مدت انقضا36 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات