دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

روغن رزماری مرهم طب

روغن رزماری مرهم طب
روغن رزماری مرهم طب

روغن رزماری مرهم طب ریشه مو، ابرو و مژه را تقویت کرده و منجر به رشد سریع آن ها می شود. از سوی دیگر با کاهش ریزش مو، ابرو، مژه و ریش موجب پرپشتی و استحکام موهای شما خواهد شد. 

54,000 تومان
بدون مالیات: 54,000 تومان

روغن رزماری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

رزماری یک درختچه همیشه سبز است که دارای برگ هایی سوزنی و عطری خوشایند است. اگر چه به عنوان چاشنی در غذا شناخته می شود ، اما یکی از محبوب ترین گیاهان دارویی و معطر در سراسر جهان بشمارمیرود.
روغن رزماری مرهم طب دارای ماده اصلی این گیاه است و تمامی خواص آن را در بر می گیرد. 

 

 

خواص روغن رزماری 

طرز استفاده از روغن رزماری مرهم طب 

برای تقویت رشد مو 

2 ساعت قبل از حمام مقداری از روغن رزماری را بر روی پوست سر ماساژ دهید ، سپس با آب ولرم و شامپو گیاهی شستشو دهید.

برای تسکین درد مفاصل و عضلات 

روزانه به مدت 15 دقیقه ، مقدار مشخصی از روغن رزماری را بر روی نواحی مورد نظر بخوبی ماساژ دهید.
 

خصوصیات محصول
نوع محصول روغن گیاهی
گروه محصول روغن ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بطری پلاستیکی
وزن خالص 50 میلی لیتر
وزن با بسته 60 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای روغن رزماری مرهم طب

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 23244
  آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که دچار خارش در پوستتان شوید؟ گاهی اوقات ممکن است که خارش را در تمام پوست بدن یا گاهی فقط در یک ناحیه متمرکز احسا..
opencart 0 2537
هزاران سال است که روغن های گیاهی برای اهداف پزشکی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر محبوبیت روغن های گیاهی رو به افزایش است و بسیاری ا..
opencart 0 2892
روغن درخت چای – Tea Tree Oil  روغن درخت چای یک روغن برجسته و همه کاره است که تقریباً برای هر نوع بیماری در هر قسمت از بدن می تواند استفاده شود. اثرات..
opencart 0 13466
معضلی بنام ریزش مو  احتمالا برای شما هم پیش اومده که موهاتون دچار ریزش بشه و کم پشت بنظر برسه. ریزش مو دلایل مختلفی می تونه داشته باشه و زمانی رخ مید..
opencart 0 16666
خارش پوست سر، زمانی که به طور مداوم باشد، می‌تواند تبدیل به یک بیماری شود اما نگران نباشید، در دل طبیعت راه حل‌هایی برای این مشکل وجود دارد. دلایل خا..
opencart 0 8777
رزماری درختچه ای همیشه سبز با برگ های سوزنی شکل است. اگرچه به عنوان چاشنی برای طعم دار کردن انواع غذا ها از آن استفاده میشود اما یکی از محبوب ترین گیا..
opencart 0 10224
تاریخچه روغن براهمی - Brahmi oil روغن براهمی از گیاه Bacopa monnieri روغن گیری میشود. گیاه Bacopa Monnieri اغلب در محیط های مرطوب و گرمسیری رشد میکند..
opencart 0 11602
آیا روغن های گیاهی می توانند به رشد و تقویت ریش آقایان کمک کنند؟  ریش با پوشاندن پوست صورت، از آن محافظت کرده و علاوه بر ایجاد گرما، مردان را از زنان..
opencart 0 3215
روغن های گیاهی در واقع عصاره های گیاهی هستند که از انواع گل ها، برگ ها و دانه ها تهیه میشوند.  اغلب این روغن ها دارای خواص دارویی مفیدی هستند که میت..
opencart 0 6839
مقدمه... گلابی یا انجیر خاردار میوه ای متعلق به خانواده کاکتوس ها بوده که دارای طیف وسیعی از خواص و فواید بینظیر برای پوست و مو و سلامتی است. در ادام..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر