دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

شامپو ارگانیک مرهم طب - مخصوص موهای چرب و معمولی

شامپو ارگانیک مو چرب

شامپو ارگانیک مرهم طب - مخصوص موهای چرب و معمولی

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 765
  • وزن: 290.00g

شامپو ارگانیک مرهم طب مخصوص موهای چرب و معمولی، حاوی ترکیبات کاملا گیاهی از جمله روغن و عصاره گیاهان دارویی مفید برای تقویت مو است و هیچ گونه ماده شیمیایی مانند سولفات و پارابن در تهیه آن استفاده نشده است. این شامپو گیاهی برای موهای خشک و آسیب دیده مناسب است و موجب احیا و قطع ریزش مو و مشکلات پوست سر می شود. 

199,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی شامپو ارگانیک بدون سولفات برای موهای چرب و معمولی 

تعریف ارگانیک و طبیعی بودن شامپو به این معنا است که مواد موثره ای که در فرمولاسیون پایه آن استفاده می شوند، برای مو، پوست سر و پوست بدن ملایم هستند و هیچ گونه عوارضی برای پوست و مو در بر ندارند.  
شامپو های تجاری و مصنوعی در بیشتر اوقات، پوست و مو شما را در معرض مواد شیمیایی مضر قرار می دهند و در طولانی مدت موجب بروز عوارض جانبی از جمله خشکی پوست و مو، تخریب فولیکول مو، سفیدی زودرس مو و ایجاد موخوره خواهند شد.
در حالی که بسیاری از شامپو و نرم کننده های موجود در بازار، دارای برچسب گیاهی و طبیعی هستند، اما هنوز هم ممکن است حاوی موادی مضری برای پوست و مو باشند.
شامپو ارگانیک مرهم طب تنها حاوی چندین نوع گل و گیاه دارویی و روغن های گیاهی است و از هیچ گونه ماده شیمیایی در ترکیبات آن استفاده نشده است. 

خواص شامپو گیاهی ارگانیک بدون سولفات برای موهای چرب و معمولی

  • شامپو بدون سولفات و پارابن

شامپو ارگانیک مرهم طب بسیار ملایم است و در ترکیبات آن از مواد کف کننده و تمیز کننده مصنوعی و پارابن استفاده نشده است. این نشانه آن نیست که موها تمیز نمی شوند، بلکه نشان می دهد که هنگام شستن مو ها با این شامپو، چربی پوست سر و مو های شما که برای نرم و لطیف ماندن ساقه مو ضروری هستند از بین نمی رود. این شامپو برای پوست های حساس بسیار مناسب است و از خشکی، خارش، شوره و پوسته سر جلوگیری می کند. 
استفاده منظم از شامپو ارگانیک مرهم طب، موهای شما را نرم و لطیف تر کرده و درخشش ساقه های مو را افزایش می دهد.

  • دارای فرمولاسیون تنظیم کننده PH پوست سر

در برخی موارد، محصولات تجاری که بسیار اسیدی یا قلیایی هستند، موجب تخریب کوتیکول های مو می شوند. شامپو ارگانیک مرهم طب دارای PH متعادل است و از چرب شدن و یا خشک شدن ریشه و ساقه مو جلوگیری می کند. به همین دلیل هیچ گونه آسیبی به ساقه مو های شما وارد نمی کند و از ایجاد شوره و پوسته سر که ناشی از خشکی و یا چرب بودن بیش از حد پوست سر است جلوگیری می کند.

  • تحریک رشد مو و جلوگیری از ریزش مو

گیاهان دارویی و روغن های گیاهی که در ترکیبات این شامپو ارگانیک استفاده شده اند، به آرامی موجب انتقال پروتئین و ویتامین ها، مواد معدنی، روغن های گیاهی و عصاره گیاهان دارویی به پوست سر و فولیکول های مو می شوند. همین امر موجب رشد مجدد مو ها و افزایش سرعت رشد مو خواهد شد.

  • حفظ رطوبت ساقه مو 

روغن های طبیعی که در شامپو ارگانیک مرهم طب وجود دارند، به افزایش رطوبت مو و حفظ بافت و شکل ظاهری ساقه مو به بهترین شکل، کمک می کنند. آلوئه ورا، روغن زیتون و بادام شیرین و .. از مرطوب کننده هایی هستند که در ترکیبات شامپو گیاهی ارگانیک مرهم طب بکار رفته اند.

  • مناسب مو های رنگ شده و آسیب دیده

شامپو ارگانیک مرهم طب گزینه ای ایده آل برای کسانی است که موهای رنگ شده و آسیب دیده دارند. زیرا این شامپو بدون از بین بردن رنگ مو و آسیب به بافت مو، موها را تمیز و درخشان می کند. 

  • شامپو ارگانیک مناسب مو های چرب و معمولی

این شامپو متناسب با نیاز افراد با مو های چرب طراحی شده است و علاوه بر متعادل کردن چربی ریشه و ساقه مو، به از بین بردن شوره و پوسته سر، جلوگیری از خشکی بیش از حد مو و مشکلات دیگر پوست و مو کمک می کند.

ترکیبات شامپو گیاهی ارگانیک بدون سولفات مرهم طب

این شامپو از ترکیبت چندین نوع گیاه دارویی و روغن های گیاهی از جمله گل ختمی، روغن زیتون، روغن بادام شیرین، سدر، کتیرا، مورد، گزنه، بابونه، آلوئه ورا و ... تشکیل شده است.

نحوه استفاده از شامپو ارگانیک بدون سولفات و پارابن مرهم طب

شامپو طبیعی و ارگانیک مرهم طب شامپو روزانه است و به همان روش های معمول استفاده می شود، با این تفاوت که به 2 مرحله شستشو نیاز دارد. مرحله اول باعث شستشو و ازبین رفتن تجمع مواد مصنوعی و ناخالصی ها مانند آلودگی و چربی بیش از حد مو می شود و شستشوی دوم با این شامپو باعث تمیز کردن، درخشندگی و لطافت مو ها خواهد شد. 

 

خصوصیات محصول
گروه محصولشامپو و صابون
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهپلاستیکی
وزن خالص250 میلی لیتر
وزن با بسته290 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات