دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

روغن گل یاس مرهم طب

روغن گل یاس مرهم طب
روغن گل یاس مرهم طب

روغن گل یاس مرهم طب برای تسکین علائم افسردگی، استرس و اضطراب، ماساژ و آروماتراپی، اسپاسم و گرفتگی ها و التهاب و خشکی پوست مفید است.

79,000 تومان
بدون مالیات: 79,000 تومان

بررسی روغن گل یاس 

روغن گل یاس یا روغن گل یاسمن از برگ های گل یاس روغن گیری می شود و علاوه بر داشتن عطر و بوی خاص و دلنشین ، دارای خواص درمانی و دارویی برای سلامت پوست و بدن میباشد.

روغن طبیعی گل یاس مرهم طب به عنوان یک داروی خانگی محبوب برای درمان همه چیز ، از افسردگی گرفته تا عفونت ها مورد استفاده قرار می گیرد.  

گل یاس به دلیل زیبایی، عطر بی نظیر و فواید سلامتی که دارد، قرن ها است که در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. دم کرده گل یاس بسیار آرامبخش و نشاط آور است و استنشاق عطر آن در محیط می تواند انرژی دو چندان به فرد ببخشد. از روغن گل یاس معمولا برای آروماتراپی و ماساژ استفاده می شود، زیرا بسیار لطیف است و موجب آرامش عضلات بدن می شود. 
از گل یاس اغلب به عنوان دارو ضد افسردگی، تقویت کننده قوای جنسی و آرامبخش استفاده می شود، زیرا ترکیبات موجود در آن موجب سرحالی، افزایش آرامش، افکار مثبت و .. می شود. 
ماساژ روغن گل یاس در ناحیه شکم به دلیل خواص ضد درد و آرامبخشی که دارد می تواند درد های قاعدگی را تسکین دهد و برای یائسگی را نیز به تاخیر بیاندازد. 
استفاده از اسانس گل یاس و بوییدن عطر و رایحه آن خلق و خو را بهبود می بخشد و با از بین بردن استرس و اضطراب میل جنسی را نیز افزایش می دهد.

 

خواص روغن گل یاس برای پوست و سلامتی بدن : 

  • درمان افسردگی، آرام بخش و استفاده از آن برای ماساژ و آروماتراپی

  • ضد عفونی کننده و تقویت سیستم ایمنی

  • تقویت میل جنسی

  • درمان اسپاسم و گرفتگی ها

  • بهبود زخم های پوستی و رفع خشکی پوست و اگزما

  • بهبود علائم یائسگی

  • درمان درد های قاعدگی 

طرز استفاده از روغن گل یاس 

برای ماساژ و آبرسانی پوست چند قطره روغن گل یاس را بر روی پوست ماساژ دهید.

برای ایجاد آرامش و تقویت سیستم ایمنی بدن چند قطره از روغن گل یاس را در دستگاه بخور یا آب در حال جوش بریزید و عطر آن را استشمام کنید.

برای درمان گلودرد و گرفتگی گلو و بینی چند قطره از روغن گل یاس را به همراه روغن اوکالیپتوس بر روی پیشانی ، سینه و گردن ماساژ دهید.

 

خصوصیات محصول
نوع محصول روغن گیاهی
گروه محصول روغن ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بطری پلاستیکی
وزن خالص 50 میلی لیتر
وزن با بسته 60 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای روغن گل یاس مرهم طب

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 3799
میگرن چیزی فراتر از یک سردرد است. در حقیقت یک وضعیت عصبی پیچیده است که می تواند علائم مختلفی را ایجاد کند. اگر میگرن دارید، قطعا می‌دانید که این وضعی..
opencart 0 2539
هزاران سال است که روغن های گیاهی برای اهداف پزشکی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر محبوبیت روغن های گیاهی رو به افزایش است و بسیاری ا..
opencart 0 2782
تاریخچه روغن اسطوخودوس اسطوخودوس (Lavandula angustifolia) گیاهی همیشه سبز است که بیش از 2500 سال است که بیشترین اسانس را در جهان تولید کرده است. اسطو..
opencart 0 5492
تاریخچه استفاده از روغن مریم گلی  گیاه مریم گلی بومی مناطق جنوبی اروپا و مدیترانه است و در جامعه یونان و روم باستان آن را مقدس و ارزشمند می دانستند. ..
opencart 0 5782
افسردگی چیست ؟ افسردگی نوعی اختلال خلق و خویی است که بر روی فکر، احساس و رفتار شخص تاثیر مستقیم میگذارد. این موضوع موجب ایجاد احساس غم و اندوه و یا ن..
opencart 0 3697
شی باتر - shea butter کره شی یا شی باتر مدت هاست که به دلیل داشتن خاصیت مرطوب کنندگی ، ضد پیری و ضد التهابی بر روی پوست در انواع محصولات آرایشی و مر..
opencart 0 3242
روغن قهوه قهوه یکی از معروف ترین نوشیدنی ها بر روی کره زمین است، بطوریکه تنها در ایالات متحده، روزانه 100 میلیون فنجان قهوه مصرف می شود. همانطور که ه..
opencart 0 51497
روغن MCT یا تری گلیسیریدهای زنجیره ای متوسط (Medium Chain Triglycerides) یک روغن مایع است که از طریق استری سازی (فرایندی که در آن الکل و اسید برای تول..
opencart 0 4393
روغن سیاه دانه - BLACK CUMIN SEED OIL روغن سیاه دانه نوعی روغن حامل است که از دانه های گل  Nigella sativa به روش پرس سرد استخراج می شود. به طور سنتی،..
opencart 0 5246
روغن گل یاس را بهتر بشناسیم  روغن گل یاس یک روغن اساسی است که از گلبرگ های سفید گل یاس روغن گیری میشود. گل یاس اغلب در مناطق گرمسیری رشد میکند. گل ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر