دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

روغن فلفل قرمز مرهم طب

بررسی روغن روغن فلفل قرمز مرهم طب

فلفل قرمز به دلیل داشتن ماده کپسایسن (Capsaicin) ، باعث تقویت و افزایش متابولیسم در بدن میشود. این موجب میشود که کالری سوزی در بدن افزایش پیدا کند که نتیجه آن کاهش وزن و لاغری خواهد بود. هم چنین این ماده موجود در فلفل قرمز (کپسایسن) به کاهش فشارخون و تسکین درد و کاهش خطر بروز سرطان نیز کمک خواهد کرد. فلفل قرمز میتواند به سلامت دستگاه گوارش کمک کند . در واقع فلفل قرمز با تقویت دفاع معده در برابر عفونت ها و بهبود عملکرد هضم غذا موجب سلامت دستگاه گوارش شما خواهد شد. روغن فلفل قرمز نیز از این ویژگی ها بهره مند خواهد بود.

فواید و خواص روغن فلفل قرمز برای لاغری :

  • افزایش متابولیسم بدن

  • تقویت جریان خون در بدن 

  • چربی سوز موضعی و کمک به رفع سلولیت

خواص روغن فلفل قرمز برای درد سیاتیکی ، مفصلی و عضلانی :

  • درمان و تسکین درد های رماتیسمی و عضلانی

  • تسکین درد های سیاتیکی و مفصلی

  • گرم کننده عضلات 

طریقه مصرف روغن فلفل قرمز 

برای چربی سوزی موضعی

ترکیب روغن فلفل قرمز ، روغن سیر و روغن زیره را بر روی نواحی مورد نظر به مدت 20 دقیقه ماساژ دهید.

برای تسکین درد های سیاتیک، مفصلی و عضلانی

مقداری از روغن فلفل قرمز را برروی نواحی مورد نظر به مدت 20 دقیقه ماساژ دهید . این کار را 2 تا 3 بار در روز انجام دهید.

احتیاط در مصرف روغن فلفل قرمز :

افرادی که به فلفل قرمز حساسیت دارند ، قبل از مصرف مقداری از روغن فلفل قرمز را بر روی دست خود تست کنند . در صورت بروز حساسیت و قرمزی پوست از استفاده روغن فلفل قرمز خودداری کنید.

خصوصیات محصول
نوع محصول روغن گیاهی
گروه محصول روغن ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بطری پلاستیکی
وزن خالص 50 میلی لیتر
وزن با بسته 60 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای روغن فلفل قرمز مرهم طب

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 2785
تاریخچه روغن اسطوخودوس اسطوخودوس (Lavandula angustifolia) گیاهی همیشه سبز است که بیش از 2500 سال است که بیشترین اسانس را در جهان تولید کرده است. اسطو..
opencart 0 3095
تاریخچه روغن دارچین  روغن دارچین از درختی گرفته می شود که با دو نام گیاه شناسی Cinnamomum zeylanicum و Cinnamomum vervun شناخته می شود، که هر دو به ی..
opencart 0 8525
تاریخچه روغن نعناع فلفلی   Mentha piperita یا همان نعناع فلفلی، گیاهی چند ساله و بومی مدیترانه است اما در ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، بریتانیای کبی..
opencart 0 7499
تاریخچه روغن زنجبیل  اسانس زنجبیل یا روغن ریشه زنجبیل از ریشه گیاه Zingiber officinale که بیشتر با نام زنجبیل شناخته می شود روغن گیری می شود. زنجبیل ..
opencart 0 6556
زردچوبه و روغن آن در اصل ... زردچوبه معمولاً به عنوان ادویه و جز اصلی از غذا های هندی شناخته می شود. کاربرد پودر زردچوبه به آشپزی منتهی نمی شود و در ..
opencart 0 3245
روغن قهوه قهوه یکی از معروف ترین نوشیدنی ها بر روی کره زمین است، بطوریکه تنها در ایالات متحده، روزانه 100 میلیون فنجان قهوه مصرف می شود. همانطور که ه..
opencart 0 4893
همه چیز درباره روغن پونه کوهی  تاریخچه روغن پونه کوهی  از زمان های قدیم از گیاه و اسانس پونه کوهی برای اهداف دارویی استفاده می شده است. پزشکان یونان..
opencart 0 3251
سم زدایی بدن با روغن های گیاهی بدن ما به طور مداوم سموم را از طریق سیستم های گوارشی، ادراری، منافذ پوست، گردش خون، تنفس و سیستم لنفاوی دفع می کند. به..
opencart 0 6925
ریشه جینسینگ چیست؟ جینسینگ به هیچ وجه یک ماده جدید نیست. در واقع، جینسینگ در طب سنتی به عنوان یک سوپر غذا شناخته می شود. متخصصان پوست عقیده دارند که ..
opencart 0 6671
روغن جلبک دریایی چیست؟ چرا جلبک دریایی ؟ آیا میدانستید که آب دریا و پلاسمای خون دارای ترکیبات شیمیایی شبیه به هم هستند ؟ جلبک دریایی بطور طبیعی موا..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر