دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

روغن ضد درد مفاصل و عضلات

روغن ضد درد قوی

روغن ضد درد مفاصل و عضلات

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 542
  • وزن: 60.00g

روغن ضد درد مرهم طب ترکیبی از 17 نوع عصاره گیاه دارویی بطور موثر برای ماساژ موضعی و تسکین انواع درد های استخوانی، مفصلی و عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد.

189,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی روغن ضد درد مرهم طب

مفاصل نقش حیاتی در حرکت انسان ها دارند و در صورتی که دچار کوچکترین مشکلی بشوند، دامنه حرکتی فرد را نیز مختل می کنند. درد مفاصل ممکن است جزئی و یا آزاردهنده باشد. هر چند بروز آن در سنین بالا بیشتر است اما در هر سنی ممکن است به درد مفاصل دچار شد. از مهم ترین علل درد مفاصل می توان به آرتریت سایشی – فرسایشی اشاره کرد و در صورتی که بیش از اندازه از مفاصل استفاده شود، این مشکل بوجود خواهد آمد که علت آن ممکن است از بین رفتن تدریجی غضروف ها باشد. این اختلال ممکن است در اثر ورزش های شدید، اضافه وزن و یا بالا رفتن سن ایجاد شود و تب روماتیسمی، آرتریت سپتیک، استئومیلیت، نکروز آواسکولار و… نیز از دیگر علل درد مفاصل می باشند.
 

روغن های گیاهی برای کنترل انواع درد ها، چه درد حاد و چه درد مزمن، درد مفاصل، درد عضلات، پیچ خوردگی، کمردرد، التهاب مزمن یا آرتریت روماتئید موثر هستند. 

 

 

ترکیبات روغن ضد درد مفاصل، عضلات و استخوان ها

روغن ضد درد مرم طب روغنی کاملا گیاهی است که از ترکیب 17 نوع روغن گیاهی از جمله روغن سیاه دانه، رزماری، بادام تلخ، کندر، دارچین، آویشن، بابونه، زنجبیل، نعناع و ... تشکیل شده است. 
روغن ضد درد ترکیبی مرهم طب در واقع از ترکیب روغن هایی که از پوست یا رزین درخت، ریشه، ساقه، برگ، گل، آجیل، دانه و میوه حاصل می شوند، تشکیل شده است. 
ترکیبات فعال موجود در روغن ترکیبی ضد درد مرهم طب دارای بسیاری از خواص دارویی قدرتمند است که به شما در کاهش درد، از بین رفتن التهاب، تسکین سیستم عصبی، از بین بردن اسپاسم و گرفتگی های عضلانی، درمان کمردرد و درد مفاصل کمک می کند.

نحوه عملکرد روغن ضد درد ترکیبی برای تسکین درد 

این روغن حاوی صدها ترکیب فعال است که بسیاری از آنها به دلیل خواص دارویی و درمانی  که دارند، شناخته شده هستند. این ترکیبات از بسیاری جهات با سیستم های مختلف بدن ارتباط برقرار می کنند و بر روی آن ها تاثیر گذارند. روغن ضد درد بطور کلی دارای خواص ضد درد برای تسکین درد، اثرات ضد التهابی برای کاهش التهاب و خاصیت ضد اسپاسم برای جلوگیری از اسپاسم عضلانی دردناک می باشد. 

بهترین روغن گیاهی برای درد

روغن های گیاهی که در ترکیبات روغن ضد درد بکار رفته اند، مانند بی حس کننده های موضعی عمل می کنند و در سریع ترین زمان درد، التهاب و اسپاسم را از بین می برند

بهترین روغن مالشی برای مفاصل و استخوان ها

مکانیسم ترکیبات روغن ضد درد مرهم به این صورت است که هر کدام از این روغن ها با خواص منحصر به فردی که دارند، به اثر بخشی بیشتر روغن ضد درد ترکیبی، برای درمان انواع درد و اسپاسم و التهاب کمک می کنند. 
ماساژ موضعی روغن ضد درد تا حد زیادی بر کاهش التهاب، درد و یا گرفتگی در ناحیه مورد نظر موثر است.

روغن نعناع فلفلی؛ ضد درد، ضد التهاب، بی حس کننده 

منتول، یک ترکیب فعال در روغن نعناع فلفلی، به عنوان یک داروی مسکن و بی حس کننده شناخته می شود. از روغن نعناع فلفلی برای درمان سردرد، گرفتگی های قاعدگی و حتی درد و ناراحتی های گوارشی نیز استفاده می شود. 

روغن اکالیپتوس؛ ضد درد، ضد التهاب، ضد اسپاسم 

اکالیپتوس غنی از یک ترکیب فعال شناخته شده برای کمک به تسکین درد و مقابله با التهاب مفاصل، بنام سینئول است. یک مطالعه بالینی تصادفی در سال 2013 بر روی بیمارانی که جراحی تعویض مفصل زانو انجام داده بودند، نشان می دهد که استنشاق اکالیپتوس هر 30 دقیقه یک بار، منجر به کاهش درد و کاهش فشار خون می شود. 

روغن رزماری؛ ضد درد، ضد التهاب، ضد اسپاسم 

روغن رزماری، روغنی ضد التهاب است و به دلیل داشتن ترکیباتی چون رزماریسیک اسید، کافئین اسید و پنین به کاهش التهاب، تورم و درد در نقاط آسیب دیده بدن کمک می کند. روغن رزماری در طب سنتی برای کاهش درد های عضلانی، درد مفاصل، درد آرتروز و روماتیسم، توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شود. 

 

 

روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه برای درمان انواع درد، از جمله درد های مفصلی، استخوانی، عضلانی مفید است و التهاب و درد در نواحی مختلف بدن را تسکین می دهد. به همین دلیل از آن در تهیه انواع پماد و دارو های ضد درد و ضد التهاب استفاده می شود.

روغن زنجبیل؛ ضد درد و گرفتگی عضلات

روغن زنجبیل جریان خون را در زیر پوست افزایش داده و عضلات را گرم می کند. استفاده مداوم از روغن زنجبیل به کاهش پروستاگلاندین که یک ترکیب مرتبط با درد است کمک می کند و به همین دلیل به تسکین سریع درد های عضلانی، مفصلی، آرتروزی و روماتیسمی کمک می کند.

روغن های گیاهی گفته شده تنها بخشی از ترکیبات موثر روغن گیاهی ضد درد مرهم طب می باشند و قرار گرفتن آن ها در کنار هم موجب ایجاد ترکیبی قدرتمند برای درمان انواع کمردرد، گرفتگی های عضلانی، درد های مفصلی و آرتروزی و روماتیسمی، زانو درد و درد های استخوانی و .. شده است.

طریقه مصرف روغن ضد درد مرهم طب 

در سه نوبت صبح، ظهر و شب به صورت زیر عمل کنید: 

  1. صبح پماد دریفا را بر روی ناحیه مورد نظر ماساژ دهید.

  2. ظهر از روغن سیاه دانه مرهم طب استفاده کنید.

  3. شب از روغن ضد درد مرهم طب بر روی موضع مورد نظر ماساژ دهید. 

( مدت زمان ماساژ در هر نوبت 15 تا 20 دقیقه )
 

خصوصیات محصول
نوع محصولروغن گیاهی
گروه محصولروغن ها
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهبطری پلاستیکی
وزن خالص50 میلی لیتر
وزن با بسته60 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات