دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

مشتریان گرامی درگاه پرداخت سایت به مدت چند روز غیرفعال است

 لطفا وجه فاکتور را به شماره کارت 9191-7335-8610-6219 بانک سامان به نام مانی حق جو واریز کرده و اطلاعات فیش را بصورت پیامک به شماره 09123764807 ویا به واتس اپ به شماره 09123764807 و یا ایمیل سایت ارسال نمایید.

روغن جلبک دریایی مرهم طب

روغن جلبک دریایی مرهم طب

روغن جلبک دریایی مرهم طب

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 517
  • وزن: 80.00g

روغن جلبک دریایی مرهم طب برای کاهش سلولیت، التهاب و اگزما صورت، جوش و آکنه و پاکسازی پوست موثر است. جلبک های دریایی سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان هستند و مواد مغذی مورد نیاز پوست را برای داشتن پوستی سالم و بی نقص به آن ارائه می دهند.

79,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی روغن جلبک دریایی

روغن جلبک دریایی چیست؟

جلبک های دریایی سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان هستند و مواد مغذی مورد نیاز پوست را برای داشتن پوستی سالم و بی نقص به آن ارائه می دهند. شاید باورتان نشود که این سبزیجات کوچک دریایی چه کارهایی می توانند انجام دهند! 

روغن جلبک دریایی مرهم طب از جلبک های دریایی که در شرایط مناسب زیست محیطی پرورش یافته اند، روغن گیری می شود و دارای خواص درمانی و دارویی بی شماری برای پوست، مو و سلامتی می باشد. 

خواص روغن جلبک دریایی برای پوست، مو و سلامتی بدن 

  • درمان بیماری و التهابات پوستی

  • درمان و جلوگیری از آکنه و جوش صورت

  • جوانسازی پوست صورت و توقف روند پیری پوست، مرطوب کننده و آبرسان طبیعی پوست

  • لطافت، درخشندگی پوست صورت و از بین برنده پوست مرده صورت

  • تقویت مو

  • بصورت موضعی برای کاهش سلولیت پوست استفاده میشود و مفید برای لاغری

  • درمان و جلوگیری از دیابت نوع 2

  • ضد آلرژی ، کاهش ترشحات و خارش بینی، جلوگیری از آنفولانزا و سرماخوردگی

  • سرشار از ید و تقویت عملکرد غده تیروئید

  • به دلیل وجود آنتی اکسیدان، بتاکاروتن و فایکوسیانین در ترکیبات جلبک دریایی دارای خواص ضد سرطانی است

  • درمان خستگی بدن و تقویت سیستم ایمنی

فواید جلبک دریایی در مراقبت از پوست

روغن جلبک دریایی توانایی چشمگیری در حفظ رطوبت و کاهش علائم پیری پوست دارد. این روغن شگفت انگیز که به صورت موضعی بر روی پوست استفاده می شود، به پوست شما کمک می کند تا رطوبت را در داخل اپیدرم پوست (لایه بیرونی) نگه دارد. روغن جلبک دریایی سرشار از چربی های سالم و مفید برای پوست است که به راحتی توسط پوست قابل جذب هستند و موجب نرمی و لطافت پوست می شوند.

هنگام دیدن زندگی در زیر دریا ، دقیقاً به آنچه اقیانوس بسیار خاص می بخشد ، دست زدیم: منبع طبیعی ویتامین ها و مواد معدنی پوست دوست. وارد شوید: مجموعه فرهنگ ترمیمی دریا. از آنجا که جلبک دریایی به عنوان سیستم تصفیه طبیعی اقیانوس عمل می کند - به سم زدایی و رطوبت زدایی کمک می کند - ما مطمئناً جلبک دریایی خود را از آبهای غیر آلوده تأمین می کنیم. این به شما کمک می کند فرمول های دریایی ما خالص و پر از مواد مغذی مفید باشد ، در حالی که سموم ناخواسته را از بین می برد.

آبرسانی پوست با روغن جلبک دریایی

از مزایای جلبک دریایی برای پوست می توان به خاصیت رطوبت رسانی و کمک به کشیدن رطوبت از هوا به داخل پوست اشاره کرد. این روغن شگفت انگیز پوست شما را آبرسانی کرده و پوستی نرم و لطیف را به شما ارائه می دهد.

روغن جلبک دریایی و رفع چین و چروک

روغن جلبک دریایی به دلیل مزایای مرطوب کنندگی، ضد پیری و ضد التهاب که دارد، برای انواع پوست های خشک و دارای چین و چروک مناسب است. استفاده از روغن جبلک دریایی در کنار کره شی، رطوبت عمیق را همراه با مواد مغذی به پوست می رساند.

روغن جلبک دریایی و پاکسازی پوست

جلبک دریایی دارای مواد معدنی قدرتمندی است که برای کمک به بیرون کشیدن سموم از پوست بسیار موثر هستند. به همین دلیل روغن جلبک دریایی یک گزینه مناسب برای سم زدایی و پاکسازی پوست از چربی و آلودگی های مضر است. 

روغن جلبک دریایی و ترمیم پوست

روغن جلبک دریایی یک لایه کلاژن بر روی پوست ایجاد می کند و با محافظت از چربی های مفید بر روی سطح پوست، به بهبود جای زخم و کاهش لکه های پوستی کمک می کند.

روغن جلبک دریایی و جلوگیری از چین و چروک

کلاژن موجود در جلبک دریایی به عنوان یک ترکیب ضد پیری قدرتمند عمل می کند و ضمن محافظت و تقویت غشای سلولی پوست، از آسیب اسیدهای آمینه موجود در پوست شما جلوگیری می کند. تحقیقات اخیر نیز نشان می دهد که کلاژن جلبک دریایی می تواند به کاهش عمق چین و چروک، تحریک تجدید پوست پس از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد و آفتاب و احیای مجدد بافت آسیب دیده کمک کند.

روغن جلبک دریایی و کلاژن رسانی به پوست

کلاژن جلبک دریایی منبع غنی از اسید هیالورونیک است (اسیدی که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود و به عنوان ماده نرم کننده برای پوست و موعمل می کند. اسید هیالورونیک همان چیزی است که باعث می شود کلاژن جلبک دریایی جایگزینی مناسب برای همتای حیوانی خود یعنی کلاژنی که از استخوان ها و پوست حیوانات سنتز می شود، باشد.
اسید هیالورونیک دارای کلیه خصوصیات مشابه کلاژن حیوانی است با این تفاوت که داری واکنش آلرژیک کمتر، میزان جذب بهتر و فاقد عوارض جانبی است. این ماده با توانایی چشمگیر در رطوبت رسانی به پوست، نقش مهمی در سلامت پوست دارد.
75٪ پوست انسان از کلاژن تشکیل شده است. کلاژن عامل اصلی سلامت و جوانی پوست است.

روغن جلبک دریایی برای تقویت مو

کلاژن جلبک دریایی برای افزایش درخشندگی، آبرسانی و حجم مو فوق العاده است بشکل عمقی مو ها را آبرسانی می کند. کافی است در حمام مقداری از روغن جلبک دریایی را به شامپو یا نرم کننده مو اضافه کرده و از فواید آن برای مو بهرمند شوید.

فواید جلبک دریایی برای سلامتی چیست؟

جلبک دریایی سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی، مواد معدنی کمیاب و مفید و مقدار زیادی فیبر سالم است. در واقع جلبک های دریایی به دلیل این فواید طبیعی که برای پوست، مو و سلامتی ما انسان ها دارند، بسیار محبوب هستند. 
برخی از انواع جلبک های دریایی حاوی ترکیبات ضد سرطان هستند و به عنوان یکی از سالم ترین مواد غذایی در جهان شناخته می شوند. 

"جلبک دریایی" نام رایجی است که برای شناسایی گونه های بی شماری از گیاهان دریایی و جلبک ها که در اقیانوس، رودخانه ها، دریاچه ها و انواع دیگر آب ها رشد می کنند، استفاده می شود. 
دامنه آنها از نظر اندازه، رنگ و بافت بسیار متنوع است و حتی می توانند در "جنگل های" بزرگی رشد کنند که از کل مناطق ساحلی سبقت می گیرند. رایج ترین رنگ جلبک دریایی سبز، قهوه ای، قرمز و سیاه است.

 

طرز استفاده از روغن جلبک دریایی 

برای چربی سوزی موضعی و درمان سلولیت

روزی یک مرتبه بر روی موضع مورد نظر به مدت 20 دقیقه ماساژ دهید.

برای تقویت پوست

می توانید روزانه چند قطره از روغن جلبک دریایی را بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید تا به کاهش ظاهر چین و چروک پوستی کمک کند.

 

خصوصیات محصول
نوع محصولروغن گیاهی
گروه محصولروغن ها
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهبطری شیشه ای
وزن خالص30 میلی لیتر
وزن با بسته80 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات