دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

ادویه خورشتی

ترکیبات ادویه خورشتی مرهم طب

دارچین، لیمو عمانی، هل، فلفل، زردچوبه و ...

خواص و کاربرد ادویه خورشتی 

ادویه خورشی ادویه ای ترکیبی است که برای طعم دار کردن انواع خورشت های ایرانی و خوراک های متنوع مرغ و گوشت و سبزیجات قابل استفاده میباشد. ادویه خورشتی علاوه بر عطر و بوی ویژه ای که به خورشت و خوراک میدهد دارای خواص دارویی مفید برای افزایش انرژی، از بین بردن نفخ و اسپاسم معده و کاهش التهاب در بدن میباشد.

ادویه خورشتی مرهم طب با ترکیب ادویه های خاص و درجه یک ، تجربه تهیه انواع خوراک با عطر و طعم خارق العاده را به شما هدیه میدهد.

خصوصیات محصول
نوع محصول ادویه و چاشنی
گروه محصول ادویه جات ترکیبی
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بسته بندی کاغذی
وزن خالص 75 گرم
وزن با بسته 100 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای ادویه خورشتی

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 5762
آداب غذا خوردن در طب سنتی    در طب سنتی غذا خوردن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آداب خاصی برای آن در نظر گرفته می شود. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولو..
opencart 0 4978
آش و سوپ به عنوان یک وعده نسبتا سبک و مقوی در طب سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل در انواع رژیم های غذایی خوردن آن به افراد توصیه می..
opencart 0 4531
انواع پلو در آشپزی ایرانی، پلو از تنوع بالایی برخوردار است و به روش های مختلف پخته می شود. انواع پلو های ایرانی شامل پلو ساده، لوبیا پلو، شوید پلو با..
opencart 0 11159
اگر شما هم از آن دسته آشپز هایی که طرفدار ادویه های ترکیبی خاص برای خلق بهترین عطر و مزه در غذا هایتان هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا 18 ..
opencart 0 4459
نمک هیمالیا چیست ؟ و چگونه استخراج میشود ؟ با مرهم طب همراه باشید : نمک صورتی هیمالیا (Hymalayan salt) نوعی نمک است که بطور طبیعی به رنگ صورتی میبا..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر