دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خاکشیر تمیز درجه 1

بررسی خواص دارویی خاکشیر

  • پاکسازی کبد

  • ملین و رفع یبوست

  • تب بر

  • تسکین کهیر و حساسیت های پوستی

  • رفع عطش

  • رفع لک و جوش صورت

طریقه مصرف خاکشیر

برای رفع یبوست خاکشیر با آب گرم و عسل و برای پاکسازی کبد با انواع عرقیات یا شربت لیمو عسل بصورت خنک میل شود.

خاکشیر موجود در فروشگاه مرهم طب از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نیازی به شستشو ندارد.

 

خصوصیات محصول
نوع محصول دانه گیاهی
گروه محصول دانه ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بسته بندی پلاستیکی
وزن خالص 150 گرم
وزن با بسته 155 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای خاکشیر

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 7681
مقابله با یبوست: آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که مدت زمان طولانی بیرون روی نداشته باشید؟ آیا می دانید تعداد دفعاتی که در روز عمل دفع را انجام م..
0 4463
آشنایی با خواص دانه چیا   دانه چیا با نام علمی salvia Hispanic)) در سال های اخیر به یکی از مغذی ترین و پرطرفدارترین مواد غذایی ارگانیک تبدیل شده است..
opencart 0 9655
کهیر چیست؟ کهیر (Hives)، جوش های خارش دار و برجسته ای هستند که برروی پوست ایجاد می شوند. آنها معمولا قرمز، صورتی یا گوشتی هستند و گاهی اوقات دچار سو..
opencart 0 9952
دستورات تغذیه ای مخصوص برای مزاج گرم و تر   در طب سنتی مزاج هر فرد بر اساس یک سری از علائم، نشانه ها و خصوصیات ظاهری و اخلاقی مشخص می شود. در کتب طب ..
opencart 0 24343
دستورات تغذیه ای مخصوص برای مزاج گرم و خشک   در طب سنتی مزاج هر فرد بر اساس یک سری از علائم، نشانه ها و خصوصیات ظاهری و اخلاقی مشخص می شود. در کتب طب..
opencart 0 35471
پرکاری تیروئید چیست؟ پرکاری تیروئید که (Hyperthyroidism) نیز نامیده می شود، زمانی رخ می دهد که غده تیروئید هورمون های تیروئیدی بیشتری نسبت به نیاز بد..
opencart 0 9134
چگونه می توانید کمبود آب در بدن را تشخیص دهید؟ کمبود آب در انسان زمانی اتفاق می افتد که بدن او آب کافی نداشته باشد. بدن انسان تقریباً از 60 درصد آب ت..
opencart 0 10495
سم زدایی یا پاکسازی یک واژه محبوب در بین عموم است و معمولاً با پیروی از یک رژیم غذایی خاص یا استفاده از محصولات ویژه ای است که بدن شما را از سموم پاکس..
0 4059
شناخت هموروئید و روش های درمان آن در طب سنتی :    تعریف هموروئید یا بواسیر : آخرین مرحله‌ گوارش یعنی دفع از محلی به نام مقعد (انتهای روده بزرگ) ان..
0 8321
معجزه درمان با عناب در طب سنتی   عناب چیست و چه خواصی دارد ؟ در ادامه به این سوالات به طور کامل پاسخ داده شده است.   عناب در طب سنتی با نام های سی..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر