دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

کینوا سه رنگ ارگانیک OAB

کینوا سه رنگ ارگانیک OAB
ناموجود
کینوا سه رنگ ارگانیک OAB
47,000 تومان
بدون مالیات: 47,000 تومان

بررسی کینوا سه رنگ ارگانیک

کینوا گیاهی سنتی، کم کالری و بدون گلوتن، منبع غنی از پروتئین، آهن، فسفر، ویتامین B ، امگا3 ، منیزیم ، کلسیم و لیزین (یکی از بیست اسید آمینه‌ اصلی ) است که بومی آمریکای جنوبی بوده و قدمتی بیش از 5000 سال دارد و جزو غلات هم نیست و به خانواده اسفناج شباهت دارد.
دانه های کینوا مورد توجه بسیاری از گیاه خواران قرار گرفته و برای دریافت پروتین کامل، بجای استفاده از مواد غذایی گوشتی می توان کینوا را جایگزین گوشت برای چنین افرادی کرد. گیاه کینوا نسبت به برنج سبک تر و راحتر هضم میشود به همین دلیل جایگزین مناسبی بجای برنج بشمار می رود. نحوه طبخ آن مشابه دانه های برنج است و بیش از ۱۲۰ گونه کینوا وجود دارد، ولیی  رنگ های سفید، قرمز و سیاه آن محبوب تر است. 

خواص کینوا سه رنگ :

کاهش وزن، کنترل دیابت، کاهش کلسترول، رفع یبوست، کاهش فشار خون، ضد التهاب، تقویت مو، ضد سرطان، کنترل بیش فعالی، مکمل غذایی مناسب برای ورزشکاران

طرز پخت کینوا سه رنگ :

1 فنجان کینوا را با 2 فنجان آب، نمک و روغن به اندازه دلخواه با حرارت ملایم بپزید تا آب آن کاملا جمع شود سپس مانند برنج،آن را به مدت 15 دقیقه دم کنید.

خصوصیات محصول
نوع محصول دانه
گروه محصول غذای سالم
شرکت سازنده جام نور طلایی
نوع محفظه قوطی مقوایی
وزن خالص 250 گرم
وزن با بسته 275 گرم
کد بهداشتی 1737/ظ/56
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای کینوا ارگانیک سه رنگ

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


0 4464
آشنایی با خواص دانه چیا   دانه چیا با نام علمی salvia Hispanic)) در سال های اخیر به یکی از مغذی ترین و پرطرفدارترین مواد غذایی ارگانیک تبدیل شده است..
0 10927
  5 دستور آشپزی با کینوا + بهترین روش پخت کینوا      کینوا یکی از سالم ترین و مغذی ترین غدا های سالم در جهان است . کینوا سرشار از پروتئین و اسید ه..
opencart 0 12313
برنج تقریبا عضوی جدانشدنی در رژیم غذایی بسیاری از افراد بویژه ایرانیان است. سیرکننده، ارزان که با هر نوع غذایی خوش طعم است. با این حال، برنج، به ویژه ..
opencart 0 5579
خواص مغذی دانه کینوا : کینوا گیاهی سنتی، کم کالری و بدون گلوتن، منبع غنی از پروتئین، آهن، فسفر، ویتامین B ، امگا3 ، منیزیم ، کلسیم و لیزین (یکی از بی..
opencart 0 5053
کینوا؛ غلات مقوی   کینوا یک غلات کامل است که به دلیل بسیاری از مزایای زیادی که برای سلامتی دارد، محبوبیت آن به سرعت در حال رشد است. کشاورزان بیش از ..
opencart 0 2745
آهن ماده مغذی است که در بسیاری از عملکرد های بدن نقش مهمی ایفا میکند. رژیم های غذایی که فاقد آهن هستند میتواند منجر به کمبود انرژی، تنگی نفس، سردرد، س..
0 26065
مواد غذایی زود هضم و دیرهضم : غذاهای لطیف (زود هضم) در طب سنتی غذای لطیف به غذاهایی گفته می‌شود که با ورود به بدن، به سهولت در دستگاه گوارش هضم شده،..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر