دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

پودر جوانه گندم 111

بررسی خواص پودر جوانه گندم 

تقویت پوست، رفع یبوست، درمان ریزش مو، ضد جوش، جلوگیری از پیری زودرس پوست، کاهش بروز بیماری های قلبی، برطرف کننده شوره سر، تقویت تخمدان، رفع خستگی، سرشار از ویتامین های گروه B 

نحوه مصرف پودر جوانه گندم 

پودر جوانه گندم با ماست و سالاد برای لاغری 

روزانه 1 الی 2 قاشق غذاخوری برای هر نفر روی ماست یا سالاد ریخته و برای لاغری 10 دقیقه قبل از غذا و برای افزایش وزن 10 دقیقه بعد از غذا میل شود. همچنین می توان آن را روی انواع غذاها ریخت یا در یک ایوان شیر یا آبمیوه میل کرد.

خصوصیات محصول
نوع محصول پودر
گروه محصول مکمل ها
شرکت سازنده گروه صنایع غذایی 111
نوع محفظه بسته بندی جعبه ای
وزن خالص 200 گرم
کد بهداشتی 49/17660
مدت انقضا 12 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای پودر جوانه گندم 111

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 10488
طرز تهیه انواع سالاد و سس در طب سنتی خوردن سالاد به دلیل فیبر، ویتامین و آنتی اکسیدان هایی که به بدن می رساند، بسیار مفید است و همواره توسط پزشکان تغ..
opencart 0 4660
مقدمه ... خوردن صبحانه ممکن است در لیست کار های صبحگاهی شما باشد و یا بدتر از آن ممکن است در این لیست جایی نداشته باشد. اما یک صبحانه سالم و مقوی سوخ..
0 3620
  برنج سیاه چیست ؟   تاریخچه برنج سیاه    برنج سیاه با نام های برنج بنفش و برنج ممنوعه نیز شناخته میشود ، دلیل اینکه به برنج سیاه ممنوعه میگویند ب..
0 5465
جوانه‌ گندم، سرشار از خاصیت  خواص جوانه گندم : 1- حفظ سلامت پوست و مو خواص جوانه‌ گندم برای پوست بیشمار است زیرا سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی ..
opencart 0 3584
مقدمه... از بین سه عنصر درشت مغذی یعنی چربی، کربوهیدرات و پروتئین، بدون شک پروتئین مشهورترین و مهم ترین ماکرو در رژیم های غذایی عصر جدید می باشد.  ا..
opencart 0 25030
دسر کاچی  کاچی نوعی دسر ایرانی است که از شهر کرمان سرچشمه می گیرد. این دسر خوشمزه، علاوه بر عطر و طعم مطلوبی که دارد، از نظر غذایی نیز بسیار مقوی است..
opencart 0 4459
طرز تهیه دسر های پرطرفدار در طب سنتی   شاید شما هم هر از گاهی هوس خوردن یک چیز شیرین داشته باشید و به همین دلیل به سراغ انواع کیک و شیرینی و بستنی می..
opencart 0 13834
تفاوت فیبر محلول و نامحلول  فیبر کربوهیدراتی است که بدن توانایی جذب آن را ندارد. مواد غذایی که مقادیر بالایی فیبر دارند، کلسترول را کاهش داده و قند ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر