دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

مواد اولیه نان و شیرینی پزی

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آرد ، طعم دهنده، پودر و بهبود دهنده میباشد که برای تهیه انواع کیک، شیرینی و نان لازم و ضروری هستند.

آرد نان و شیرینی پزی و دسر

آرد ها از نظر مقدار پروتئین و گلوتن با یکدیگر متفاوت هستند. آرد استفاده شده در پخت نان معمولا گلوتن بیشتری دارد و آرد شیرینی پزی گلوتن کمتری خواهد داشت. گلوتن کمتر موجب ترد و پوک شدن کیک و شیرینی میشود و گلوتن بیشتر موجب سفت تر شدن بافت و افزایش استحکام نان میشود.

بهبود دهنده و مخمر

بهبود دهنده ها در واقع پودر هایی هستند که موجب حجم دهی و پف کردن انواع کیک و نان و شیرینی میشوند.

مواد اولیه دیگر شامل پودر وانیل و شیرین کننده های متنوع مانند شکر قهوه ای خواهد بود.

 

تولید کننده: مرهم طب
بررسی خواص و کاربرد آرد برنج (Rice flour)آرد برنج از برنج خام تهیه شده و دارای فیبر بالایی میباشد. آرد برنج فاقد اسید های چرب ترانس و گلوتن است، به همین دلیل بهترین جایگزین آرد گندم برای کسانی است که به گلوتن حساسیت دارند یا مبتلا به بیماری سلیاک هستند.از آرد برنج در تهیه انوا..
39,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بررسی خواص و کاربرد آرد ذرت (Cornmeal)آرد ذرت در آشپزی و شیرینی پزی پر کاربرد بوده و دارای ارزش غذایی بالایی میباشد.آرد ذرت از آسیاب کردن دانه های ذرت شیرین بدست می آید و دارای بافت زبر تری نسبت به آرد گندم است. این ماده مغذی سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان، ویتامین های گروه ب و ویتامی..
48,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بررسی خواص و کاربرد آرد نخودچی (Gram Flour)آرد نخودچی از نخودچی بدون پوست تهیه میشود و از محبوب ترین آرد های فاقد گلوتن است به همین دلیل جایگزین مناسب آرد گندم برای افرادی است که به گلوتن حساسیت دارند. آرد نخودچی سرشار از آنتی اکسیدان است و آکریل آمید موجود در مواد غذایی فرآور..
59,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بیکینگ پودر (Baking powder) بیکینگ پودر به علت داشتن خاصیت تخمیری برای پخت انواع کیک و شیرینی به عنوان بهبود دهنده و حجم دهنده کاربرد دارد و بافت پوک و اسفنجی به کیک میدهد. بکینگ پودر یک ماده ترکیبی کامل است به این معنی که دارای سدیم بی کربنات و اسید تارتاریک مورد نیاز ب..
24,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بررسی خواص و کاربرد جوش شیرین (Baking Soda)جوش شیرین که با نام بی کربنات سدیم و یا بیکینگ سودا نیز شناخته میشود در پخت و پز کاربرد زیادی دارد. جوش شیرین با افزایش گاز دی اکسید کربن موجب افزایش حجم خمیر میشود. از جوش شیرین همچنین برای ایجاد گاز در نوشیدنی های گاز دار نیز استفاده میشود.خواص&nb..
24,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بررسی کاربرد خمیر مایه در تهیه نان و شیرینی پزیخمیر مایه نوعی مخمر است که با تولید گاز کربنیک موجب افزایش حجم و ترکیبات آلی نان شده و عطر و طعم مطبوعی به نان میدهد. خمیر مایه همچنین با تولید آنزیم فیتاز موجب جذب مواد مغذی نان در بدن خواهد شد.طرز استفاده از خمیرمایه فوری قبل از استفا..
38,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بررسی شکر سرخ شکر سرخ که به آن طبرزد نیز گفته میشود، مانند شکر سفید و شکر قهوه ای از گیاه نیشکر تهیه میشود. در ایران نیشکر در استان خوزستان و استان مازندران کشت میشود و نیاز به آبیاری فراوان و خاک حاصلخیز دارد. هنگامی که زمان برداشت نیشکرها فرا برسید، شاخ و برگ اضافی آن ها گرفته شده و پس..
148,000 تومان
تولید کننده: گروه صنایع غذایی 111
بررسی خواص شکر قهوه ای 111شکر قهوه ای دارای کالری کمتری نسبت به شکر سفید بوده و شامل املاح مفیدی چون کلسیم، سدیم، پتاسیم، منیزیم و ... می باشد. بخاطر داشتن درصد ملاس بیشتر دیر تر جذب قند خون می شود و برای افراد دیابتی مناسب تر است. باعث بهتر شدن گردش خون و افزایش تولید سلول های خونی و همین طور آ..
89,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بررسی خواص و کاربرد نشاسته ذرت (Corn Starch)نشاسته ذرت طی فرآیند های خاص از دانه های ذرت گرفته میشود و مانند سایر نشاسته باعث غلیظ شدن بافت محصولات غذایی میشود.  نشاسته ذرت از نظر طعم و بو کاملا خنثی است به همین دلیل برای تهیه انواع سوپ، سس و دسر های متنوع از آن استفاده کرد.در کیک ..
24,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بررسی خواص و کاربرد نشاسته گل یا همان نشاسته گندم (Wheat Starch)نشاسته نوعی کربوهیدرات است که در اغلب گیاهان یافت میشود. اصلی ترین منابع نشاسته، گندم، ذرت و سیب زمینی هستند که کاربرد های زیادی در صنایع غذایی و تولیدی دارند.از نشاسته برای غلیظ شدن و لعاب دادن به بافت مواد غذایی مانند سوپ، دسر..
29,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
بررسی خواص و کاربرد ثعلبپودر ثعلب از آسیاب کردن غده و پیاز گیاه ثعلب تهیه میشود و به دلیل داشتن ترکیبات نشاسته در تهیه انواع بستنی و پودینگ از آن استفاده میشود.ثعلب با نام های سعلب، ثعلب مصری، ارکیده و .. نیز شناخته میشود.طبع ثعلبگرم و تر استخواص دارویی ثعلب در طب سنتی ت..
48,000 تومان
تولید کننده: مرهم طب
وانیل – Vanilla Planifolia چه ویژگی هایی دارد ؟وانیل یکی از طعم دهنده های گران قیمت در جهان است و به دلیل داشتن عطر و طعم بینظیر در انواع کیک و شیرینی و بستنی و دسر و دیگر خوراکی ها استفاده میشود. وانیل اغلب در آمریکا رشد میکند و از خانواده ثعلب است و گل هایی با رنگ های زرد و سفید دارد. ..
34,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 16 (2 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات