دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

قطره گیاهی بهار 1

قطره گیاهی بهار 1
ناموجود
قطره گیاهی بهار 1
  • موجود: ناموجود
  • وزن: 80.00g

قطره بهار 1 برای دفع رطوبت و بلغم اضافه، تسکین مشکلات ناشی از غلبه بلغم، کنترل قند خون در افراد دیابتی و همچنین افزایش شیر مادر توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شود.

69,000 تومان
بدون مالیات: 69,000 تومان

بررسی قطره بهار 1

قطره بهار 1 محصولی است که براساس نسخه های طب سنتی تولید و به بیماران تجویز می شود. این قطره حاوی عصاره گیاهان دارویی است و هیچ گونه ماده شیمیایی در ترکیبات آن استفاده نشده است. 

مکانیسم قطره بهار یک 

مکانیسم قطره بهار یک بگونه ای است که بعد از استفاده موجب پخته شدن خلط بلغم در بدن می شود و از رسوب کردن آن در عروق جلوگیری می کند. این قطره گیاهی رطوبت های اضافه را دفع می کند و از بروز بیماری های سرد مانند ام اس، پارکینسون، آلزایمر، چاقی و اضافه وزن، مشکلات معده و روده مانند نفخ و ورم و .. پیشگیری خواهد کرد. 

قطره بهار یک یبوست های طولانی مدت را از بین می برد و همین امر بر درمان سریع تر انواع شقاق و هموروئید بسیار موثر است. زیرا یبوست اگر درمان نشود به مرور زمان منجر به بروز انواع بیماری های مزمن خواهد شد. 

از سوی دیگر غلبه بلغم و رطوبت بر بدن می تواند بر هضم و گوارش تاثیرات منفی داشته باشد و موجب بروز ناراحتی های معده و روده شود. استفاده از قطره بهار یک در بهبود و یا جلوگیری از این نوع مشکلات موثر خواهد بود. 

افراد دیابتی نیز برای کنترل قند خون می توانند از خواص مفید این قطره گیاهی بهرمند شوند و با مشورت پزشک طب سنتی برای مدیریت ترشح انسولین در بدن از این دارو کمک بگیرند. 

خواص قطره بهار 1 

طریقه مصرف قطره بهار 1 

روزانه 15 قطره به همراه کمی آب رقیق کرده و میل کنید.

مهم : بهتر است هر محصول حداقل در یک دوره 40 روزه مصرف شود و برای هر دوره 40 روزه حداقل 2 عدد قطره بهار 1  تجویز میشود.

خصوصیات محصول
نوع محصول قطره گیاهی
گروه محصول قطره و عصاره و شربت
شرکت سازنده موسسه تحقیقات حجامت ایران
نوع محفظه بطری پلاستیکی
وزن با بسته 80 گرم
مدت انقضا 18 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای قطره بهار 1

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 2556
11 اثر طولانی مدت دیابت نوع 2 و نحوه جلوگیری از آنها دیابت میتواند تمام بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد . عدم تنظیم قند خون در طولانی مدت منجر به ایجا..
opencart 0 75601
قطره لاویگل چیست ؟ قطره لاویگل قطره ای کاملا گیاهی است که از ترکیب عصاره گیاه اسطوخودوس و سنبل الطیب مطابق با نسخه های طب سنتی برای درمان بیخوابی، ا..
opencart 0 4216
افراد مبتلا به دیابت نوع باید از چه رژیم غذایی پیروی کنند؟ اگر به دیابت نوع 2 مبتلا هستید، پیروی از یک رژیم غذایی متعادل می تواند به شما در مدیریت سط..
0 4061
شناخت هموروئید و روش های درمان آن در طب سنتی :    تعریف هموروئید یا بواسیر : آخرین مرحله‌ گوارش یعنی دفع از محلی به نام مقعد (انتهای روده بزرگ) ان..
opencart 0 9921
تاثیر قرص های لاغری بر کاهش وزن به دلیل ماشینی شدن زندگی ها و افزایش بی تحرکی، اضافه وزن در جوامع امروزی رو به افزایش است. امروزه به دلیل کمبود وقت، ..
opencart 0 255634
درمان سردی مغز در طب سنتی دکتر خیراندیش  در طب سنتی مغز و اعصاب دارای مزاج سرد است، به همین دلیل در برابر سردیجات حساس بوده و اسیدی شدن PH بدن موجب ا..
opencart 0 26729
مزاج چیست ؟ مزاج در لغت به معنی در هم آمیختن بوده و در طب سنتی ایران به مفهوم کیفیت یکسان است که در نتیجه فعل و انفعال مزاج ها با یکدیگر در یک جسم مر..
opencart 0 5552
ملاتونین چیست ؟ ملاتونین هورمونی است که توسط غده کاجی که با نام غده صنوبری (pineal gland) نیز شناخته میشود تولید میشود.اشخاص میتوانند این هورمون را ..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر