دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

روغن پیاز عنصل مرهم طب

روغن پیاز عنصل مرهم طب
روغن پیاز عنصل مرهم طب

روغن پیاز عنصل مرهم طب برای تقویت مو، از بین بردن ریزش مو، پر پشت کردن مو، درمان درد های مفصلی و عضلانی و درمان سردرد موثر است. 

69,000 تومان
بدون مالیات: 69,000 تومان

بررسی روغن پیاز عنصل

پیاز عنصل از آن دسته از گیاهان دارویی است که در درمان درد مفاصل، بیماری های دستگاه گوارش، سنگ کلیه و ریزش مو بسیار موثر است. 

روغن پیاز عنصل از خانواده آسپاراگسوس است که در طب سنتی برای درمان آسم و تنگی نفس از آن استفاده می شود. این گیاه معمولا در فصل بهار گل می دهد و در عین حال که به عنوان گیاهی سمی شناخته می شود، دارای خواص درمانی و دارویی زیادی است. 
روغن استخراج شده از این گیاه می تواند گردش خون را در زیر پوست افزایش دهد و همین امر باعث شده است که ریزش مو را برطرف کند و التهاب مفاصل را نیز از بین ببرد. این روغن یکی از بهترین روغن های گیاهی برای درمان ریزش مو سکه ای در طب سنتی شناخته می شود و تواند برای تحریک رشد مو و ریش و سبیل بسیار موثر و کارآمد باشد. 
از سوی دیگر طبیعت گرمی که روغن پیاز عنصل دارد موجب شده است که برای تسکین انواع درد های عضلانی، درد های ناشی از کوفتگی و درد های روماتیسمی مفید باشد. 
این روغن گیاهی برای تسکین سردرد های سرد میگرنی نیز موثر است و با ماساژ آن بر روی پیشانی و شقیقه های می توان این نوع سردرد ها را تا حد زیادی تسکین داد. 

خواص روغن پیاز عنصل اصل برای مو :

  • درمان ریزش مو سکه ای

  • تقویت رشد مو

  • درمان شوره سر 

  • جلوگیری از موخوره

  • ضد شپش

روغن پیاز عنصل برای ابرو و مژه :

  • تقویت رشد ابرو

  • جلوگیری از ریزش مژه و ابرو

روغن پیاز عنصل برای ریش و سبیل :

  • جلوگیری از ریزش ریش و سبیل

  • پر پشت کننده ریش و سبیل

دیگر خواص روغن پیاز عنصل :

  • ضد درد مفاصل، آرتروز و سیاتیک

  • دافع حشرات

طرز استفاده از روغن پیاز عنصل 

برای تقویت مو 

2 ساعت قبل از حمام مقداری روغن پیاز عنصل را بر روی پوست سر و ساقه مو ماساژ دهید. سپس با آب ولرم و شامپو گیاهی شستشو دهید.

برای تسکین درد

مقداری از روغن پیاز عنصل را بر روی نواحی مورد نظر به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید.
 

خصوصیات محصول
نوع محصول روغن گیاهی
گروه محصول روغن ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بطری پلاستیکی
وزن خالص 50 میلی لیتر
وزن با بسته 60 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای روغن پیاز عنصل مرهم طب

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 2534
ممکن است به دنبال پاسخ به این سوال باشید که : آیا راهی وجود دارد که موهایتان سریع تر رشد کند ؟ آیا محصولی وجود دارد که به رشد مو کمک کند؟ آیا رژی..
opencart 0 3865
گیاه مورینگا چیست؟ گیاه گز روغنی با نام مورینگا اولیفیرا moringa oleifera و گز رخ شناخته می شود. در هند و نپال، به «درخت طبل»، «درخت معجزه گر» و «درخ..
opencart 0 13473
معضلی بنام ریزش مو  احتمالا برای شما هم پیش اومده که موهاتون دچار ریزش بشه و کم پشت بنظر برسه. ریزش مو دلایل مختلفی می تونه داشته باشه و زمانی رخ مید..
opencart 0 6766
چه عواملی باعث ایجاد موخوره می شود؟ موخوره زمانی ایجاد می شود که انتهای ساقه مو خشک، شکننده و فرسوده شده باشد، به همین دلیل ساقه مو حالتی چند شاخه پ..
opencart 0 15616
تاریخچه روغن جوانه گندم – Wheat Germ Oil  گندم هزاران سال به عنوان یک کالای تجاری شناخته می شده است و تقریباً 9000-10000 سال پیش کشت شده است. در دورا..
opencart 0 3700
شی باتر - shea butter کره شی یا شی باتر مدت هاست که به دلیل داشتن خاصیت مرطوب کنندگی ، ضد پیری و ضد التهابی بر روی پوست در انواع محصولات آرایشی و مر..
opencart 0 3476
همه چیز درباره روغن های گیاهی - Herbal Oils  روغن های گیاهی ترکیبات آلی هستند که از گیاهان با خواص درمانی فوق العاده استخراج می شوند. از روغن های گیا..
opencart 0 30883
روغن کندوش - kondosh oil کندش در بین عموم شناخته شده نیست اما در طب سنتی شهرت زیادی دارد. کندش گیاهی با ساقه کوتاه و گل هایی سفید و زرد بوده که ریشه ..
opencart 0 6629
درمان های موثر گیاهی برای رفع شوره سر شوره سر چیست ؟ شوره سر یک بیماری شایع است که بر روی پوست سر تاثیر میگذارد . شوره سر باعث خارش پوست سر و به د..
opencart 0 6868
تقویت موها با درمان های طبیعی خانگی   اگر تا به حال دچار ریزش مو و خشن شدن آنها شده اید، حتما برایتان این سوال پیش آمده که دلیل ضعف و ریزش مو ها چیست..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر