دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

روغن آملا (آمله) مرهم طب

روغن های گیاهی و ارگانیک مرهم طب طی سال ها تحقیق و تجربه متخصصان در زمینه روغن گیری گیاهان دارویی و دانه های کمیاب و خاص در سراسر کشور بصورت تخصصی تولید و عرضه میشوند. در حال حاضر مرهم طب با تولید بیش از 100 نوع روغن گیاهی با خواص منحصر به فرد در زمینه های مختلف از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی ، درمانی و خوراکی در خدمت علاقمندان به طب سنتی می باشد.

روغن آملا ( آمله )  - Amla oil

روغن آملا چیست ؟

میوه آملا که به آن انگورفرنگی هندی ( Indian gooseberry ) نیز میگویند از درخت آملاکی (amlaki) بومی هند است. محققان هندی معتقدند تمام قسمت های درخت دارای خواص دارویی هستند. میوه آملا حاوی مقدار زیادی ویتامین C ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. این میوه برای تقویت سلامت مو و افزایش رشد مو بسیار عالی و موثر است. روغن آملا اصل نیز از این میوه روغن گیری میشود. 

روغن املا هندی

روغن املا آلودگی های مو را از بین برده و رشد مو را افزایش میدهد.

خواص روغن آملا ( آمله ) برای مو :

  • تقویت سلامت مو

  • افزایش رشد مو

  • پرپشت کننده مو

  • رفع موخوره و شوره سر

  • نرم کننده و حالت دهنده مو

  • تقویت ریش  و سیبیل

  • مرطوب کننده و آبرسان مو 

طریقه مصرف روغن آملا (آمله) برای مو و ریش و سیبیل 

تقویت ریش و سیبیل 

ریش و سیبیل را شسته و تمیز کنید. به مقدار مورد نیاز از روغن آملا بر روی ریش و سیبیل ماساژ دهید.

تقویت ساقه مو 

شب ها قبل از خواب مقداری از روغن آملا (آمله) را بر روی ساقه مو ماساژ داده و صبح با شامپو گیاهی شستشو دهید.

تقویت ریشه مو و رفع شوره سر

چند قطره از  روغن آملا (امله) را بر روی ریشه سر بخوبی ماساژ داده و 2 ساعت بعد با شامپو گیاهی و آب ولرم شستشو دهید.


 

خصوصیات محصول
نوع محصول روغن گیاهی
گروه محصول روغن ها
شرکت سازنده مرهم طب
نوع محفظه بطری پلاستیکی
وزن خالص 50 میلی لیتر
وزن با بسته 60 گرم
مدت انقضا 24 ماه

دیدگاه ها

نظرات برای روغن آملا مرهم طب

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.


opencart 0 8520
تاریخچه روغن نعناع فلفلی   Mentha piperita یا همان نعناع فلفلی، گیاهی چند ساله و بومی مدیترانه است اما در ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، بریتانیای کبی..
opencart 0 3081
چگونه موهای سالم و بی نقص داشته باشیم؟  شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که چگونه می توان موهایی سالم، درخشان، خوش حالت و بطور کلی بی نقص داشت..
opencart 0 3617
علت ریزش مو بعد از کرونا Covid-19  صد ها نفر بعد از ابتلا به کووید 19 به مشکل ریزش مو دچار شده اند و حتی بعد از گذشت چندین ماه پس از بهبودی، علائم ری..
opencart 0 11602
آیا روغن های گیاهی می توانند به رشد و تقویت ریش آقایان کمک کنند؟  ریش با پوشاندن پوست صورت، از آن محافظت کرده و علاوه بر ایجاد گرما، مردان را از زنان..
opencart 0 3470
همه چیز درباره روغن های گیاهی - Herbal Oils  روغن های گیاهی ترکیبات آلی هستند که از گیاهان با خواص درمانی فوق العاده استخراج می شوند. از روغن های گیا..
opencart 0 3222
وانیل چیست؟  وانیل ادویه ای پر خاصیت و معطر است که به یکی از محبوب ترین طعم ها و رایحه ها در جهان تبدیل شده است. وانیل چه فایده ای دارد؟  وانیل ..
opencart 0 6839
مقدمه... گلابی یا انجیر خاردار میوه ای متعلق به خانواده کاکتوس ها بوده که دارای طیف وسیعی از خواص و فواید بینظیر برای پوست و مو و سلامتی است. در ادام..
opencart 0 30875
روغن کندوش - kondosh oil کندش در بین عموم شناخته شده نیست اما در طب سنتی شهرت زیادی دارد. کندش گیاهی با ساقه کوتاه و گل هایی سفید و زرد بوده که ریشه ..
opencart 0 5579
مقدمه...  طب سنتی استفاده از گیاهان دارویی را برای پاکسازی بدن، از بین بردن سموم و بازیابی سلامتی توصیه میکند. روش های طبیعی و گیاهی مراقبت از پوست ع..
opencart 0 9821
آیا تا به حال چیزی درباره روغن کرچک شنیده اید؟ آیا اطلاعاتی درباره خواص گسترده روغن کرچک دارید؟  آیا این ادعا که روغن کرچک برای تقویت رشد مو و مژه موث..
این محصول در حال حاضر ناموجود است . لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید تا زمانی که موجود شد به شما اطلاع داده شود
نام
ایمیل
موبایل
نظر