دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

گرانولا کلاسیک مرهم طب

گرانولا کلاسیک مرهم طب
ناموجود

گرانولا کلاسیک مرهم طب

  • موجودی: ناموجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 832
  • وزن: 350.00g

گرانولا کلاسیک شیرین شده با عسل، مناسب صبحانه و میانوعده قبل از ورزش، سرشار از فیبر، چربی های مفید، پروتئین و ویتامین. 

ترکیبات گرانولا کلاسیک شامل جودوسر، بادام، فندق، مویز، سیب خشک، عسل، پودر نارگیل و .. است.

129,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
ارسال رایگان خرید بالای 700000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی گرانولا کلاسیک 

احتمالا شما هم وقتی با اسم گرانولا برخورد می کنید، ناخودآگاه به سلامتی و رژیم غذایی فکر خواهید کرد. گرانولا معمولا از جو دوسر، عسل، آجیل و دانه های روغنی و میوه های خشک شده تشکیل می شود. برای تهیه گرانولا همه این مواد با هم ترکیب شده و در فر تا زمانی که ترد شوند، پخته خواهند شد.
گرانولا به عنوان یک تقویت کننده و افزایش دهنده عالی برای سطح انرژی شناخته می شود. بهترین زمان برای خوردن گرانولا در وعده صبحانه و یا وعده قبل از ورزش است، زیرا انرژی شما را افزایش داده و به دلیل داشتن فیبر بالا مدت زمان طولانی تری شما را سیر نگه می دارد. گرانولا در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به ویژه در میان افراد شاغل، کوهنوردان و هر کسی که به دنبال یک انتخاب سالم، سریع و خوشمزه است.
گرانولا اغلب با ماست، شیر، عسل، توت فرنگی، موز و انواع دیگر میوه ها مصرف می شود. همچنین در برخی موارد برای افزایش ارزش غذایی آن را با غلات دیگر مخلوط می کنند. اکنون به دلیل مزایای سلامتی غیرقابل انکار، راحتی در استفاده، طعم لذیذ و تطبیق پذیری در وعده های غذایی، به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. 

می‌توانید در مقاله «چرا باید گرانولا را در برنامه غذایی خود قرار دهید؟» درباره فواید گرانولا و بهترین راه های استفاده از آن بیشتر بدانید!

ترکیبات گرانولا کلاسیک 

جودوسر، بادام، فندق، مویز، سیب خشک، عسل، پودر نارگیل و ..از ترکیبات گرانولا کلاسیک هستند و طعم یک گرانولای اصیل را به شما ارائه می دهند. 

ویژگی های گرانولا کلاسیک مرهم طب 

گرانولا کلاسیک مرهم طب را می توان در دسته گرانولا خانگی قرار داد، زیرا در تهیه آن از هیچ گونه شیرین کننده مصنوعی و روغن مضر استفاده نشده است. این گرانولا نسبت به سایر گرانولا ها از کالری پایین تری برخوردار است و میزان شیرینی و چربی آن بسیار متعادل بوده و با هر نوع ذائقه ای سازگاری دارد. 
گرانولا کلاسیک مرهم طب از با کیفیت ترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه می شود و به همین دلیل عطر و طعم آن بینظیر است. 

خواص گرانولا کلاسیک مرهم طب 

گرانولا کلاسیک حاوی پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده و چربی های مفید است، بنابراین می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنند. گرانولا می تواند جایگزین صبحانه و میان وعده های غیر سالم شود و شما را از ریزه خواری و پرخوری دور کند. 
فیبر بالای موجود در گرانولا کلاسیک روند هضم غذا را بهبود بخشیده و سلامت روده و گوارش را ارتقا می دهد. از سوی دیگر وجود انواع مغزیجات و میوه های خشک در گرانولا کلاسیک موجب رساندن انواع ویتامین و مواد معدنی به بدن شده و سطح انرژی را افزایش می دهد. 
گرانولا کلاسیک را می توانید به عنوان میان وعده قبل از ورزش یا وعده صبحانه با خیال راحت میل کنید و عذاب وجدان اضافه وزن را نداشته باشید. 
گرانولا های مرهم طب به دلیل پخت آهسته و بافت ترد، مغذی و بسیار خوش طعم هستند و برای هر زمان از روز مناسب اند.
گرانولا مرهم طب نه تنها ترد و خوشمزه است، بلکه برای تمام ذائقه ها می تواند فوق العاده باشد. کاملاً پخته شده، جویدن آن آسان است، به طرز شگفت انگیزی طعم قوی دارد و حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز برای تمام روز است. 

دستور تهیه گرانولا با شیر 

یک صبحانه سالم، مقوی و خوشمزه در ساده ترین شکل خود، ترکیبی از شیر گرم شده و گرانولا است که وقتی با طعم های مختلف گرانولا های مرهم طب ترکیب شود، طعم جالبی را ایجاد می کند. گرانولا با شیر به عنوان یک مولد انرژی زا شما را برای داشتن یک روز زیبا و پرانرژی هدایت می کند.

به چه چیز هایی نیاز دارید؟

برای تهیه این صبحانه لذیذ به گرانولا کلاسیک یا گرانولا رژیمی مرهم طب، کمی عسل یا پودر استویا، شیر غنی شده با کلسیم یا شیر گیاهی مانند شیر بادام و یا شیر های پروتینی نیاز دارید.

طرز تهیه گرانولا با شیر

برای ایجاد طعم عالی گرانولا با شیر، مواد را با یکدیگر مخلوط کنید. گرانولا در میان افرادی که به سلامتی آگاه هستند و دوستداران غذا پر طرفدار است. ترکیبی از میوه های شیرین و خشک (و گاهی اوقات شکلات)، آجیل های نمکی و جودوسر ترد یک میان وعده عالی را در هر زمانی از روز به شما ارائه می دهد. کافی است:

مقداری شیر را گرم کنید
آن را در ظرفی بریزید
شیرین کننده طبیعی را با توجه به ذائقه خود اضافه کنید
گرانولا کلاسیک را به کاسه شیر اضافه کنید
مخلوط صبحانه را هم بزنید
میوه های تازه و دلخواه، کره بادام زمینی یا هر نوع کره مغز، دارچین، پودر شکلات و هر نوع تاپینگ دیگری را می توانید به دلخواه به آن اضافه کنید.
صبحانه شما آماده است، نوش جان کنید.

فواید گرانولا و شیر

گرانولا منبع عالی بسیاری از مواد مغذی، ویتامین ها، چربی های سالم، پروتئین و .. است. گرانولا های مرهم طب در سه طعم لذیذ و خوشمزه ارائه می شوند و سرشار از فیبر و ریز مغذی های مثل ویتامین B، ویتامین E، آهن، مس و منیزیم است. در صورتی که گرانولا با شیر های گیاهی یا پروتئینی ترکیب شود، تراکم مواد مغذی آن افزایش پیدا می کند و برای سلامتی سودمند است.

گرانولا از کجا بخریم؟

یافتن گرانولایی که فاقد قند فرآوری شده باشد، بهترین راه برای لذت بردن از آن بدون احساس گناه است. بنابراین مطمئن شوید که گرانولایی که می خرید، حاوی جو دوسر باشد و چربی خود را از آجیل و دانه های روغنی، روغن نارگیل یا کنجد گرفته باشد. 
اگر به دنبال یک گرانولا سالم و بدون افزودنی های مضر هستید، گرانولا مرهم طب بهترین گزینه است، زیرا با عسل طبیعی شیرین شده و حاوی قند و چربی بسیار کمی است. مرهم طب در حال حاضر گرانولا های خود را در سه طعم گرانولا کلاسیک، گرانولا رژیمی و گرانولا شکلاتی ارائه می دهد و برای کودک و بزرگسال و حتی زنان باردار قابل استفاده است. 
اگر از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنید، اگر گیاه خوار هستید، اگر فعالیت سنگین دارید و یا ورزشکار حرفه ای هستید، گرانولا مرهم طب به هیچ عنوان را از دست ندهید.

خصوصیات محصول
نوع محصولغذای سالم
گروه محصولتناسب اندام
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهشیشه ای
وزن خالص350 گرم
وزن با بسته500 گرم
مدت انقضا12 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات