دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
گرانولا رژیمی فیتنس مرهم طب
ناموجود

گرانولا رژیمی فیتنس مرهم طب

  • موجودی: ناموجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 830
  • وزن: 350.00g

گرانولا فیتنس مرهم طب به عنوان یک گرانولا رژیمی برای صبحانه و میان وعده های شما بهترین گزینه است. ترکیبات گرانولا رژیمی مرهم طب شامل جو دوسر، بلوبری، کرن بری، دانه چیا، عسل، روغن نارگیل و .. است و ورزشکاران و تمامی افرادی که از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنند، می توانند از خواص آن بهرمند شوند.

159,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

گرانولا چیست؟

گرانولا ترکیبی از غلات، مغزیجات و میوه های خشک است که به عنوان صبحانه یا میان وعده مورد استفاده قرار می گیرد. گرانولا غذایی سلام ترقی می شود، به شرط آن که در ترکیبات آن از شکر، شیرین کننده های مصنوعی و یا روغن های مضر استفاده نشده باشد. 
این صبحانه و میان وعده مغذی سرشار از ویتامین، مواد معدنی و ضروری برای بدن است و به دلیل داشتن جو دوسر سرشار از فیبر است و موجب سیر شدن طولانی مدت می شود.
گرانولا کالری متراکم بوده و سرشار از پروتئین، فیبر و ریزمغذی هایی چون آهن، منیزیم، روی، مس، سلنیوم، ویتامین های B و ویتامین E است. اما با این حال، مشخصات غذایی آن بسته به ترکیبات استفاده شده در آن متغیر است.

خواص گرانولا برای سلامتی 

گرانولا به دلیل داشتن فیبر بالا می تواند کلسترول را کاهش دهد و با داشتن چربی های سالمی که از مغزیجات موجود در آن نشات می گیرد و همچنین میوه های خشک، موجب رساندن پتاسیم به سلول های بدن می شود. 
پتاسیم برای بهبود عملکرد سلولی و انقباضات عضلانی ضروری است و گرانولا می تواند در تامین آن به بدن شما کمک کند. 
از سوی دیگر گرانولا حاوی کربوهیدارت است، در نتیجه برای افرادی که فعالیت بدنی بالایی دارند به عنوان سوخت ماهیچه ها و تامین کننده انرژی مورد نیاز برای یک روز پر مشغله، شناخته می شود.  

می‌توانید در مقاله «چرا باید گرانولا را در برنامه غذایی خود قرار دهید؟» درباره فواید گرانولا و بهترین راه های استفاده از آن بیشتر بدانید! 

گرانولا حاوی پروتئین است

مواد پروتئینی موجود در گرانولا شامل آجیل هایی چون بادام، فندق، گردو، بادام هندی و دانه هایی چون شاهدانه، تخم کدو و کنجد است. پروتئین موجود در گرانولا می تواند بر سطح هورمون های مهمی مانند گرلین که در ارسال سیگنال سیری نقش دارند تاثیر بگذارد.

ویژگی های گرانولا رژیمی - فیتنس مرهم طب

گرانولا فیتنس مرهم طب حاوی جودوسر پرک، بلوبری، کرن بری، دانه چیا، بادام، عسل طبیعی، روغن نارگیل و .. است و در تهیه آن از هیچ گونه شیرین کننده مصنوعی و چربی های ترانس استفاده نشده است. 
این گرانولا به این دلیل رژیمی و فیتنس نام گذاری شده است که میزان عسل و روغن نارگیل آن کم بوده و به نسبت انواع دیگر گرانولا کالری کمتر و مواد مغذی بیشتری را در خود جای داده است. همچنین به دلیل فیبر بالایی که دارد به بدن کمک می کند تا عملکرد هضم معده طولانی تر شود و فرد زمان بیشتری احساس سیری کامل را تجربه کند. این امر به کاهش ریزه خواری و پرخوری عصبی کمک شایانی خواهد کرد.
گرانولا رژیمی مرهم طب برای ورزشکاران و تمامی افرادی که قصد پیروی از یک رژیم غذایی سالم را دارند مناسب است و می توان به عنوان صبحانه و یا میان وعده از آن استفاده کرد. 

 

 

گرانولا رژیمی را چگونه بخوریم؟

گرانولا رژیمی مرهم طب را می توانید با انواع شیر های گیاهی و ماست های پروتئینی و یا کم چرب، آب میوه های طبیعی و .. همراه با میوه های تازه و مغزیجات خام در وعده صبحانه و یا میان وعده ظهر میل کنید و از طعم و خواص بی نظیر آن بهرمند شوید. 
گرانولا همچنین می تواند در انواع دسر، شیرینی، آب میوه، کیک ها، کوکی ها و ... به عنوان تاپینگ استفاده شود. 

بهترین مقدار مصرف گرانولا فیتنس رژیمی

بهترین میزان مصرف گرانولا یک سوم تا نصف فنجان است، اما این مقدار می تواند بر اساس وزن، فعالیت روزانه و میزان کالری مصرفی شما در روز و هدف شما، کم و یا زیاد شود. برای مثال ورزشکارانی که فعالیت بدنی بالایی دارند می توانند تا یک فنجان در روز نیز از گرانولا در وعده صبحانه و یا میان وعده های خود استفاده کنند. 
همچنین کسانی که فعالیت بدنی کمتری دارند و ساعات طولانی را پشت میز می گذرانند، بهتر است نهایتا یک تا دو قاشق غذاخوری گرانولا رژیمی، به عنوان میان وعده قبل از شروع تایم کاری خود مصرف کنند. 

نکته مهم: گرانولا به دلیل داشتن جودوسر، مغز ها و میوه های خشک از کالری بالایی برخوردار است و مصرف بیش از حد آن ممکن است موجب افزایش وزن شود. 

گرانولا سالم از کجا بخریم؟

شاید این سوال برای شما نیز مطرح شود که چگونه می توان یک گرانولا سالم و کم کالری انتخاب کرد؟ 
این نکته که در هنگام خرید گرانولا به فهرست مواد تشکیل دهنده آن باید توجه کرد، بسیار مهم است. گرانولا هایی که از مقادیر بالایی شیرین کننده و یا روغن برخوردارند به هیچ عنوان گزینه سالمی تلقی نمی شوند. بنابراین بهتر است از انواع گرانولا کم شیرین و کم چرب در رژیم غذایی خود استفاده کنید. 
گرانولا رژیمی مرهم طب با داشتن مقادیر پایین شیرین کننده و چربی که آن هم تنها از نوع عسل طبیعی است و روغن نارگیل خالص، به عنوان نوع کم کالری و بسیار سالم گرانولا شناخته می شود.

تفاوت گرانولا و موسلی چیست؟

احتمالا تابحال در فروشگاه های زنجیره ای یا آنلاین به نام موسلی و گرانولا برخورد کرده اید و متوجه شباهت ظاهری این دو محصول شده اید. موسلی و گرانولا هم از نظر ظاهری و هم از نظر ترکیبات تشکیل دهنده شباهت های زیادی بهم دارند و آدم را متعجب می کنند که چه چیزی این دو را متمایز کرده است؟ 
هردو آن ها غلات مبتنی بر جو دوسر هستند و به عنوان مکمل غذایی شناخته می شوند. بیشتر مواد تشکیل دهنده آن ها یکسان است و آجیل ها، میوه های خشک، دانه ها و .. در ترکیب هر دو وجود دارد. 
موسلی در واقع ترکیبی از جو دوسر، آجیل، دانه ها و میوه های خشک است و توسط ماکسیمیلیان بیرچربنر، پزشک تغذیه ساخته شده است. 
برخلاف گرانولا مواد موسلی پخته نمی شود و در واقع خام است. نحوه خوردن آن نیز به این صورت است که یا باید آن را از شب قبل در شیر یا آب میوه خیساند و بشکل سرد سرو و یا مانند جو دوسر صبحانه آن را با آب یا شیر پخت و بشکل داغ سرو کرد.
گرانولا اما در همان لحظه قابل استفاده است، زیرا ترکیبات آن قبلا همراه با عسل و روغن در فر پخته شده است. همین امر باعث ترد شدن مواد گرانولا می شود.
از نظر غذایی نیز به دلیل داشتن ترکیبات مشابه ارزش غذایی یکسانی دارند اما به دلیل وجود شیرین کننده و روغن در گرانولا، ممکن است موسلی نسبت به آن کالری کمتری داشته باشد. زیرا ممکن است در ترکیبات موسلی نیز از آجیل و میوه خشک به مقدار زیادی استفاده شده باشد.


 

خصوصیات محصول
نوع محصولغذای سالم
گروه محصولتناسب اندام
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهشیشه ای
وزن خالص350 گرم
وزن با بسته500 گرم
مدت انقضا12 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات