دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

مشتریان گرامی درگاه پرداخت سایت به مدت چند روز غیرفعال است

 لطفا وجه فاکتور را به شماره کارت 9191-7335-8610-6219 بانک سامان به نام مانی حق جو واریز کرده و اطلاعات فیش را بصورت پیامک به شماره 09123764807 ویا به واتس اپ به شماره 09123764807 و یا ایمیل سایت ارسال نمایید.

روغن کاکتوس مرهم طب

روغن کاکتوس مرهم طب

روغن کاکتوس مرهم طب

  • موجودی: موجود
  • تولید کننده: مرهم طب
  • مدل: محصول 701
  • وزن: 80.00g

روغن کاکتوس مرهم طب از میوه گیاه کاکتوس استخراج می شود. این روغن گیاهی مغذی برای تقویت پوست و مو، جلوگیری از آفتاب سوختگی و از بین بردن التهابات پوستی و کوچک کردن منافذ پوست بسیار موثر است.

48,000 تومان
ضمانت کیفیت محصول
ضمانت کیفیت محصول
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 1,000,000 تومان تهران
پشتیانی و مشاوره
پشتیانی و مشاوره
پرداخت آسان
پرداخت آسان
ارسال به سراسر ایران
ارسال به سراسر ایران
نظرات
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

بررسی خواص و کاربرد روغن کاکتوس مرهم طب - Cactus oil

کاکتوس گیاه بومی کشور مکزیک است و میوه‌های حاصل از کاکتوس اوپونتیا فیکوس ایندیکا (opuntia ficus indica) در مکزیک ، آمریکای لاتین ، آفریقا و مدیترانه محبوب زیادی دارد و در بسیاری از فرهنگ های باستانی مورد احترام قرار میگیرد. در طول تاریخ کاکتوس توسط آمریکایی های بومی برای مصارف دارویی و پزشکی استفاده میشده است و امروزه نیز، طب مدرن فواید سلامتی بسیاری از کاکتوس و روغن آن کشف کرده است.

تمامی اجزای کاکتوس از جمله ساقه، میوه ، پوست و .. حاوی مقادیر بالایی از ترکیبات مفید است و روغن کاکتوس از دانه میوه کاکتوس روغن گیری می شود. 

خواص روغن کاکتوس 

  • مرطوب کننده قوی پوست

سال های سال است که از روغن آرگان به عنوان بهترین روغن آبرسان نام برده میشود اما زمان آن رسیده که روغن کاکتوس این لقب را به خود اختصاص دهد. 

روغن کاکتوس حاوی دوز های بسیار بیشتری از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها بویژه ویتامین E نسبت به روغن آرگان میباشد. ویتامین E موجود در روغن کاکتوس پوست شما را ترمیم کرده و به عنوان یک مرطوب کننده موثر برای پوست عمل میکند. علاوه بر این اسید های چرب موجود در روغن کاکتوس مانند ویتامین E عمل میکنند و منجر به کاهش تبخیر رطوبت پوست و مو میشوند.

  • جلوگیری از آفتاب سوختگی 

تابش اشعه ماوراء بنفش خورشید موجب تولید ویتامین D در بدن شما میشود، اما تاثیرات منفی نیز بر روی بدن خواهد داشت. قرار گرفتن زیاد در معرض آفتاب می تواند باعث آفتاب سوختگی ، پیری زودرس پوست ، آسیب سلولی و حتی سرطان پوست میشود.

فلاونوئیدها و ویتامین E موجود در روغن کاکتوس می تواند به کاهش آفتاب سوختگی ، آسیب پوستی و جلوگیری از سرطان پوست کمک میکند. پس از جذب ویتامین E توسط پوست ، می تواند در برابر آسیب های رادیکال های آزاد از پوست محافظت کند. بنابراین ، اغلب در کرم های ضد آفتاب برای به حداقل رساندن آسیب اشعه UV خورشید استفاده می شود. 

پیشنهاد می شود: خرید ضد آفتاب گیاهی ادیب درم

در صورت آفتاب سوختگی نیز ، روغن کاکتوس یک روش عالی برای تسکین و ترمیم پوست آسیب دیده خواهد بود.

  • ترمیم کننده و جوانسازی پوست 

میوه کاکتوس منبع غنی از اسید لینولئیک ، آنتی اکسیدان و ترکیبات غنی دیگری است که با تحریک سلول های پوستی، موجب جوانی و سرزندگی چهره شما میشود و پوست شما را ترمیم و بازسازی کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری میکند.

از آنجا که تولید سلول های پوستی با افزایش سن کاهش پیدا میکند، ترکیبات ضد پیری روغن کاکتوس موجب جوانسازی پوست شما در میانسالی خواهد شد.

  • از بین برنده التهاب پوست

در برخی موارد ممکن است که سیستم ایمنی بدن ما به یک محرک مانند آلرژن ها پاسخ دهد و باعث ایجاد علائم ناخوشایندی بر روی پوست شود. روغن کاکتوس حاوی فلاونوئید هایی است که خاصیت ضد التهابی دارند. استفاده موضعی از روغن کاکتوس در شرایط خاص با از بین بردن التهاب موجب کاهش قرمزی و خارش شده و پوست را آرام میکند.

  • منافذ پوست را مسدود نمیکند (ضد جوش و آکنه)

با توجه به اینکه مقدار اسید لینولئیک در روغن کاکتوس از مقدار اسید اولئیک در آن کمتر است، منافذ پوست شما را مسدود نمی کند و برای کسانی که مستعد جوش و آکنه هستند بسیار مفید است و پوست را تحریک نمیکند.

طریقه مصرف روغن کاکتوس 

روغن کاکتوس روغنی موضعی است و به هیچ عنوان خوراکی نمیباشد.

برای تقویت و آبرسانی پوست 2 تا 3 قطره از روغن کاکتوس را بر روی پوست تمیز به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

 

خصوصیات محصول
نوع محصولروغن گیاهی
گروه محصولروغن ها
شرکت سازندهمرهم طب
نوع محفظهبطری شیشه ای
وزن خالص30 میلی لیتر
وزن با بسته80 گرم
مدت انقضا24 ماه

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات